Hop til indhold
Gæst

Indlæg der forsvinder

Recommended Posts

Gæst

Siden jeg oprettede mig her på siden, har vel haft følgende oplevelse 3-4 gange.

Jeg skriver et forhåbentligt velovervejet indlæg. Jeg kan såmænd sagtens være ½ time om, at få sat ord på tankerne. Så trykker jeg på udfør, tjekker at jeg rent faktisk også kan se mit indlæg i tråden. Det er jo fint nok. Jeg vender så tilbage måske 5-6 timer efter, for at følge udviklingen i tråden. Det undre mig så, at mit indlæg pludselig er væk.

Jeg kan så ikke forstille mig, at mine indlæg bort sensureres, da jeg altid bestræber mig på, dels at forholde mig generelt til emnet, og dels at undlade at kalde medlemmerne for idioter m.v.

Så mit spørgsmål er så, sker det ofte at databasen kradser eller lign, det kunne jo være en tilforladelig forklaring på, hvorfor nogle indlæg forsvinder. Der kunne selvfølgelig også være en fejl i programmellet og.....ja selvfølgelig kan der være tale om en fejl 40. Er der andre der har oplevet det samme ?

Fremadrettet er problemet jo ikke større end, at jeg kunne skrive indlægget i Word, og copy-paste, Derved kan man jo altid smide det ind igen, hvis det har drillet lidt med at få det gemt rigtigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplever det desværre af og til - enkelte gange er det min egen fejl, fordi medens jeg har skrevet et indlæg, er der kommet et eller flere nye indlæg i den samme tråd - og disse skal man læse først og evt. rette sit eget indlæg til efter, men trykker man 2 gange på enter istedetfor, forsvinder det indlæg man møjsommeligt og med megen umage har stykket sammen ud i den blå luft - her kunne det være ønskeligt med en advarselsknap, som man fysisk skulle flytte musen over på og svare ja eller nej til, om man nu er helt sikker på, man vil slette sit indlæg.

PT bliver jeg af uvisse årsager nægtet adgang til en tråd: viewtopic.php?f=7&t=6556

Andre gange er en tråd pludselig og uden forklaring slettet af Admin - f.eks tråden om pimpen fra Mariager - her har Sanne heldigvis givet mig en forklaring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jernsvinet

Prøvede at klikke på dit link, jeg får også at vide at jeg ikke har adgang, så det gælder ikke bare dig.

Fremadrettet vil såmænd også bare bruge Word, hvis der er tale om et lidt længere indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som Jernsvinet er inde på, så skal man godkende sit indlæg en ekstra gang, hvis der i mens man har skrevet sit indlæg er kommet nye indlæg i tråden. Jeg er også helt enig med Jernsvinet i at det kunne være en fordel, hvis man på en eller anden måde fik en advarsel, hvis man forsøgte at gå væk fra sit indlæg, inden det var blevet postet. Sådan en løsning vil jeg prøve at se om jeg ikke kan lavet, hvis det viser sig teknisk muligt, uden at skulle bruge alt for meget tid på løsningen.

Det sker fra tid til anden at vi bliver nødt til at fjerne et indlæg eller en tråd hvis et indlæg f.eks. overtræder Eroguide.dk's regler. Dette var bl.a. andet tilfældet med personen fra Mariager, som gentagende gange har brugt Eroguide.dk til at søge efter piger til hans fortagende. Sådanne indlæg vil vi under ingen omstændigheder have her inde, derfor er alle de tråde han har oprettet blevet flyttet i vores interne papirkurv, som kun os i administrationen har adgang til. Sommetider sker det også vi flytte tråde til papirkurven, hvis der er en stærk mistanke om at negative anmeldelser eller advarsler er skrevet udelukkende for hænge en pige ud, f.eks. fordi forfatteren er blevet afvist af pigen. I det tråd Jernsvinet henviser til, og som i ikke længere kan få adgang til, var der nogle ting der pegede imod at det muligvis var en falsk advarsel, bl.a. fordi fordi forfatteren i sit føste indlæg fortæller at han aldrig havde fået en aftale med pigen, og at han var blevet svinet til i telefonen, og derfor anbefalede alle at holde sig lagt væk. Fem dage senere kalder i samme tråd han pigen for den mest klamme afdankede ko, som giver dårligt fransk. Da forfatteren så senere igen, bliver konfronteret med hvorfor han overhørte sin egen advarsel, og tilsyneladende besøgte pigen (ellers kan han vel ikke vide noget om dårlig fransk), svare han at han ikke overhørte sin egen advarsel, og ikke besøgte pigen, derfor blev den tråd flyttet til papirkurven, ligesom den seneste advarsel fra samme forfatter mod samme pige, også er endt i papirkurven.

Derudover sker det at vi sletter tråde, hvis nogen forsøger at plante en flask positiv anmeldelse for dem, deres hjemmeside eller lignende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...