Hop til indhold
fynbofidus

Hvad er med i en fuldpakke der hvor i kommer?

Recommended Posts

Hej

Jeg havde nogle timer tilovers en dag før jul og besøgte et af de mere kendte steder i Odense.

Da jeg ikke ville have den bedste service bad jeg om 2 timers fuldpakke og betalte for den forud.

Behandlingen startede med rygmassage og gik videre til fronten bagefter. Under massage prøvede jeg et par gange at kærtegne hende lidt, men hver gang skubbede hun bare hånden væk.

Efter omkring 40 min gik hun i gang med de ædlere dele. Brugte hænderne så kalorius blev klar, hvorefter hun hurtigt satte sig op. Efter et stykke tid kunne jeg ikke holde mig tilbage længere men kom. Vupti - så var hun hoppet af og ude af døren hvor hun brugte 10 min på et bad.

Da hun kom tilbage var der gået en time og det var ligesom om hun spolede tilbage. Ryggen fik endnu en gang massage og derefter fronten. Kalorius var stadigvæk klar (det havde den været længe)

Hun strejfede den let og sagde så vil du have et ekstra handjob, skal jeg bruge munden eller vil du have en ekstra gang sex? Da kalorius var klar sagde jeg sex. Hun hoppede op. Fik det færdiggjort og hoppede derefter ud i endnu et bad igen.

Da hun kom tilbage fik jeg nakke og hovedmassage indtil tiden var gået.

Mens jeg tog tøj på sagde hun at jeg skulle lige afregne kr. 500 ekstra for den ekstra omgang sex jeg havde accepteret??

Jeg betalte, men brokkede mig lidt. Svaret var at en fuldpakke indeholder kun at man må komme en gang. Samlet pris blev dermed kr. 2400.

Jeg undrer mig så lidt. Hvis 2 timers Fuldpakke indeholder samlet 80-90 min almindelig massage. Hvorfor er det så ikke det man betaler for? Prisen burde være for feks 90 min massage og en halv times fuldpakke.

Hvad er jeres erfaringer? Hvad indeholder en fuldpakke egentlig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbofidus skrev, for 5 timer siden:

Hej

Jeg havde nogle timer tilovers en dag før jul og besøgte et af de mere kendte steder i Odense.

Da jeg ikke ville have den bedste service 

Undrer mig over at du IKKE ville have den bedste service.

men fuck hvor var jeg blevet skuffet, hvis jeg havde fået den behandling til den pris. Kan du ikke fortælle hvem det var som gav så kedelig en behandling, så vi andre ikke smider penge væk på besøg hos hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

"De kloge narre de mindre kloge" af bitter erfaring -bestiller jeg aldrig 2 timer -medmindre jeg kender hende -så kan man altid -få mere tid, hvis det er lækkert;-) men jeg har prøvet lidt af vært -når vi ellers havde aftalt en pris -kan det komme ekstra på til sidst -selv om det var indenfor tiden og det vi havde aftalt -jeg betaler aldrig ekstra, hvis jeg ikke synes det er rimeligt -så må de blive sure... Det er bare nogen der prøver, at "presse citronen" det kunne jo være det går og støjeren betaler... -Og de gør det ikke uden grund for det lykkes dem... -det er mange der ikke vil tag diskussionen med dem -men det gør jeg -har vi aftalt noget pris/ydelse -så bliver det sådan... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er nogle gode thaipiger i Odense og Gentofte, mener en time koster 1.500 inkl. sex og "megafransk". Det varierer hvor meget massagedelen fylder.

Redigeret af Jonze

Del dette indlæg


Link til indlæg
fynbofidus skrev, for 10 timer siden:

Hvad er jeres erfaringer? Hvad indeholder en fuldpakke egentlig

Jeg besøger stort set kun piger i Århus, da jeg ikke kan se ideen med at køre ud når der er så mange at besøge. 
Jeg betaler 1000 - 1200 for en time, og lægger oftest noget mere i drikkepenge. 
Fuld pakke indeholder altid en god massage, blow, 69, samleje. Ofte tilsat kys og nussen før og efter. 
Jeg kan kun mindes én gang hvor en pige har forlangt ekstra 200 kr undervejs, for at lade sig slikke?? :ph34r:
Tiden er altid meget tæt på en time, somme tider endda længere, hvis pigen ikke har andre aftaler og kemien er god. 
Hvis det er en pige jeg besøger ofte udvides legen ofte til en masse ting vi begge har lyst til, og massagen træder lidt i baggrunden. 
Der har været piger hvor det var helt tydeligt at de hellere ville sidde ude i fælleslokalet og snakke og prikke på telefonen. De er så ikke blevet genbesøgt. Det gælder bla mutter hos Amita, som formåede at ride mig samtidig med hun talte med veninden ude i forlokalet gennem forhænget :D
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I min optik er fuld pakke alt hvad pigen tilbyder, hvis det som trådstarter var sket for mig ville jeg også føle mig snydt, betaler for 2 timer og får egentlig bare en cooy paste af den første time.

Når jeg besøger en af pigerne første gang, starter jeg altid med en time, får den massage som de nu mener der skal til og så til det sjove, hvor jeg forventer at det er overstået før tid så de fleste gange er der plads til lidt nussen eller massage.

Hvis pigen falder i min smag og jeg føler at der er lidt kemi, kan jeg da godt opgradere til 2 timer eller mere.

Grunden til at jeg vælger 1 time første gang er at så har både pigen og jeg tid til at se hinanden an, nogen gange bliver det godt, måske for godt, andre gange kommer man måske ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Jeg besøger stort set kun piger i Århus, da jeg ikke kan se ideen med at køre ud når der er så mange at besøge. 
Jeg betaler 1000 - 1200 for en time, og lægger oftest noget mere i drikkepenge. 
Fuld pakke indeholder altid en god massage, blow, 69, samleje. Ofte tilsat kys og nussen før og efter. 
Jeg kan kun mindes én gang hvor en pige har forlangt ekstra 200 kr undervejs, for at lade sig slikke?? :ph34r:
Tiden er altid meget tæt på en time, somme tider endda længere, hvis pigen ikke har andre aftaler og kemien er god. 
Hvis det er en pige jeg besøger ofte udvides legen ofte til en masse ting vi begge har lyst til, og massagen træder lidt i baggrunden. 
Der har været piger hvor det var helt tydeligt at de hellere ville sidde ude i fælleslokalet og snakke og prikke på telefonen. De er så ikke blevet genbesøgt. Det gælder bla mutter hos Amita, som formåede at ride mig samtidig med hun talte med veninden ude i forlokalet gennem forhænget :D
 

Hvorfor har du behov for at nævne Amita ved navn ?

Du nævner jo ikke de andre ved navn, hvor du har fået en dårlig behandling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...