neilsen 12 Skrevet 29. Marts, 2021 Er der nogle der ved om OMG Big Boobs er gået konkurs ? deres hjemmeside er nede og har været et stykke tid. Det er en betalings side, cc bill.com Hvordan stopper jeg min automatisk betaling hvis den ikke kommer til køre igen på forhånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
22 cm and thick 2761 Skrevet 30. Marts, 2021 neilsen skrev, for 4 timer siden: Hvordan stopper jeg min automatisk betaling hvis den ikke kommer til køre igen Hvis det er automatisk korttræk kan du jo bare klippe kortet over og melde det stjålet. Så stopper alle transaktioner.... Incl Disney+, betaling til fitnesscenter og hvad ved jeg. Ellers ring til din bankdame og spørg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2407 Skrevet 30. Marts, 2021 (edited) Som @22 cm and thick skriver luk dit kreditkort så stopper alle betalinger. Du bør vælge at oprette en konto med et tilknyttet debit kreditkort, hvor der kun kan hæve det beløb som der står på kontoen til alt din nethandel. Så har DU helt styr over hvor meget der kan hæves på din konto. Redigeret 30. Marts, 2021 af lille_peter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 30. Marts, 2021 Det ser ud til at siden er under rekonstruktion, ikke ligefrem lukket. Hvis du allerede har betalingskort hos dem og det ikke har givet dig anledning til bekymring er det måske bare et spørgsmål om tid. Er der ikke en mail fra dem da du registrerede dig som kan bruges til spørg smål? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
neilsen 12 Skrevet 30. Marts, 2021 Hej igen Tak for jeres svar, har ringet til banken kortet bliver spærret og jeg får et nyt u/b. Jeg får også et kort jeg kan bruge til betalingssider Jeg har ikke hørt noget fra OMG, men for 1 år siden var de meget hjælpsomme da jeg ikke kunne logge på siden. Har på fornemmelsen at den ikke kommer igang igen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg