Hop til indhold
neilsen

OMG Big Boobs

Recommended Posts

Er der nogle der ved om OMG Big Boobs er gået konkurs ? deres hjemmeside er nede og har været et stykke tid.

Det er en betalings side, cc bill.com

Hvordan stopper jeg min automatisk  betaling hvis den ikke kommer til køre igen

på forhånd tak

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
neilsen skrev, for 4 timer siden:

Hvordan stopper jeg min automatisk  betaling hvis den ikke kommer til køre igen

Hvis det er automatisk korttræk kan du jo bare klippe kortet over og melde det stjålet. Så stopper alle transaktioner.... Incl Disney+, betaling til fitnesscenter og hvad ved jeg. Ellers ring til din bankdame og spørg. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som @22 cm and thick skriver luk dit kreditkort så stopper alle betalinger. 

 

Du bør vælge at oprette en konto med et tilknyttet  debit  kreditkort, hvor der kun kan hæve det beløb som der står på kontoen til alt din nethandel. Så har DU helt styr over hvor meget der kan hæves på din konto. 

Redigeret af lille_peter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud til at siden er under rekonstruktion, ikke ligefrem lukket. Hvis du allerede har betalingskort hos dem og det ikke har givet dig anledning til bekymring er det måske bare et spørgsmål om tid. Er der ikke en mail fra dem da du registrerede dig som kan bruges til spørg smål?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen 

Tak for jeres svar, har ringet til banken kortet bliver spærret og jeg får et nyt u/b. Jeg får også et kort jeg kan bruge til betalingssider

Jeg har ikke hørt noget fra OMG, men for 1 år siden var de meget hjælpsomme da jeg ikke kunne logge på siden.

Har på fornemmelsen at den ikke kommer igang igen

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...