Hop til indhold
X-pigen

En advarsels debat for tøserne?

Recommended Posts

Hvor er denne her debat da bare kørt af sporet.

Det er sgu da ikke ulovligt at gemme et telefonnummer. Så vidt jeg kan gemme telefonnumre på min familie og venner. Du kan slå op i krak og skrive et telefonnummer ned :o er krak så også ulovligt!?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor er denne her debat da bare kørt af sporet.

Det er sgu da ikke ulovligt at gemme et telefonnummer. Så vidt jeg kan gemme telefonnumre på min familie og venner. Du kan slå op i krak og skrive et telefonnummer ned :o er krak så også ulovligt!?

netop....

Del dette indlæg


Link til indlæg

At gemme tlf.nr. på familie og venner kan ikke sammenlignes med at skabe et register og dele det med andre.

Ring og spørg DT eller Politiet ;)

BTW: Så kan jeg "melde mig ud af Krak", det kan jeg ikke fra listen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg forstår ikke helt den store modstand.

Alle herinde er vel ordentlige Mænd/gæster som ikke brænder pigerne af eller behandler dem skidt ;-).

Jeg kan godt forstå bekymringen over at numrene skal ende i de forkerte hænder.

Men mon ikke man kan sikre sig bedst muligt mod det.

Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det da godt, hvad man ikke ved har man ikke ondt af ;)

Det handler ikke om det, og det ved du også godt, så jeg lader være med at kommentere yderligere på lige netop dén kommentar.

Jeg forstår ikke helt den store modstand.

Alle herinde er vel ordentlige Mænd/gæster som ikke brænder pigerne af eller behandler dem skidt ;-).

Jeg håber da alle brugerne herinde er søde, men med over 3.100 brugere tvivler jeg på vi alle er guds engle :)

Jeg kan godt forstå bekymringen over at numrene skal ende i de forkerte hænder.

Men mon ikke man kan sikre sig bedst muligt mod det.

Så længe du har listen på en computer, telefon, ipad, mac etc. som har internetadgang, så kan en hacker trænges sig ind i systemet og når hackeren er indenfor, så kan han/hun gøre alt det du kan.

De kan endda surfe på nettet med din IP-adresse, hvis det skulle være, så listen er kun sikker fra hackere, hvis du kun har den på papir, men så kan det tabes eller smides væk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Jeg forstår ikke helt den store modstand.

Trine

Fordi det det er alt for nemt at misbruge en sådan liste.

Jeg ved at jeg står på en eller måske to pigers ban liste og det har jeg det ok med. Men hvis en af disse piger deler deres liste så står jeg på måske 50 til 100 pigers liste. Og det er uden jeg har nogen mulighed for at komme med min side af sagen. Og det har jeg det ikke ok med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trine!

Uanset om vi er ordentlige mennesker eller ej, så er det ikke et relevant spørgsmål at stille.

Hvis du ikke har noget at skjule, så er der jo ingen grund til, at du er modstander af den overvågning, samfundet udsætter dig for. JO, DET ER DER SQU, DIN PERSONLIGE INTEGRITET F. EKS.

Hvis du ikke er bøsse, så kan du vel være ligeglad med, om de bliver chikaneret, diskrimineret og slået til plukfisk. NEJ, DET KAN JEG IKKE, FOR DER ER NOGET, DER HEDDER CIVILCOUTAGE, EMPATI OG SANS FOR, HVAD DER ER RIGTIGT OG FORKERT.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trine!

Uanset om vi er ordentlige mennesker eller ej, så er det ikke et relevant spørgsmål at stille.

Hvis du ikke har noget at skjule, så er der jo ingen grund til, at du er modstander af den overvågning, samfundet udsætter dig for. JO, DET ER DER SQU, DIN PERSONLIGE INTEGRITET F. EKS.

Hvis du ikke er bøsse, så kan du vel være ligeglad med, om de bliver chikaneret, diskrimineret og slået til plukfisk. NEJ, DET KAN JEG IKKE, FOR DER ER NOGET, DER HEDDER CIVILCOUTAGE, EMPATI OG SANS FOR, HVAD DER ER RIGTIGT OG FORKERT.

ja - men sålænge der er nogen der ikke forstår betydningen af civilcoutage, empati og sans for ret og vrang... så holder dit argument ikke vand

bøsser har definitorisk ikke begået forkerte handlinger... er de dem de er

derfor skal de naturligvis ikke på en "liste" og på ingen måde have krænket deres rettigheder i øvrigt

der hvor dit argument falder igennem er at de telefonnumre der rent faktisk listes - de HAR gjort noget forkert i branchens og empatiens omend ikke i civilcoutagens forstand da de end ikke havde mod til at aflyse en aftale

Hvis alle opførte sig som de burde - så var Trines spørgsmål ikke relevant... men da der er telefonnumre (mænd bag disse) der bryder med alle uskrevne love for almindelig socail interaktion - så bliver det meget relevant

hvis det var en liste over kunder - så var argumentet relevant... men her er det en liste over telefonnumre der ikke er kunder og ydermere telefonnumre der har ødelagt dage, uger og forretninger.

I misser pointen... det er ikke en liste over mennesker - det er en liste over numre der ikke skal tages når de ringer og ikke skal svares når de skriver... fuck hvem der er bag ved.. det er numrene der er afgørende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Trine!

Uanset om vi er ordentlige mennesker eller ej, så er det ikke et relevant spørgsmål at stille.

Hvis du ikke har noget at skjule, så er der jo ingen grund til, at du er modstander af den overvågning, samfundet udsætter dig for. JO, DET ER DER SQU, DIN PERSONLIGE INTEGRITET F. EKS.

Hvis du ikke er bøsse, så kan du vel være ligeglad med, om de bliver chikaneret, diskrimineret og slået til plukfisk. NEJ, DET KAN JEG IKKE, FOR DER ER NOGET, DER HEDDER CIVILCOUTAGE, EMPATI OG SANS FOR, HVAD DER ER RIGTIGT OG FORKERT.

Onslow - de nøjagtigt samme ting gælder jo hvis en gæst ikke gider at ulejlige sig med at aflyse en aftale med mig.

Det er i den grad mangel på alm pli og forståelse/respekt for min tid.

Det samme gælder mht de gæster som opfører sig truende/krænkende eller lign.

Et standard svar fra en som brænder en aftale af er ofte : Skrid so..... Når man skriver at det faktisk ikke er okay at tage pis på min tid.

Desuden er jeg ikke evnesvag så du behøver ikke at råbe når du skriver !

Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja - men sålænge der er nogen der ikke forstår betydningen af civilcoutage, empati og sans for ret og vrang... så holder dit argument ikke vand

Så fordi nogle mennesker ikke forstår meningen med et ord, så har Onslow ikke ret?

Synes du selv, at det argument giver mening - eller rettere holder vand?

bøsser har definitorisk ikke begået forkerte handlinger... er de dem de er

derfor skal de naturligvis ikke på en "liste" og på ingen måde have krænket deres rettigheder i øvrigt

Så fordi homoseksuelle ikke har begået en forkert handling (ifølge hvis værdier?), så skal de ikke have deres rettigheder krænket.

Dermed siger du så også, at hvis de har begået en forkert handling (og igen er du dommer?), så skal de have deres rettigheder krænket.

Må jeg spørge, har du hørt om magtens tredeling?

der hvor dit argument falder igennem er at de telefonnumre der rent faktisk listes - de HAR gjort noget forkert i branchens og empatiens omend ikke i civilcoutagens forstand da de end ikke havde mod til at aflyse en aftale

Så igen er bestemmer du/pigerne hvem der har gjort noget forkert.

Du lever i et demokrati, og derfor må du spille efter dets regler.

Kan du ikke leve med de regler her er, kan du arbejde for at få dem ændret.

Hvis alle opførte sig som de burde - så var Trines spørgsmål ikke relevant... men da der er telefonnumre (mænd bag disse) der bryder med alle uskrevne love for almindelig socail interaktion - så bliver det meget relevant

Dermed siger du at det er okay, at jeg laver en liste over alle de piger herinde på EG, som jeg har et eller andet imod.

Listen kommer til at bestå af hendes kunstnernavn og hendes tlf.nr., og bliver uddelt til de mænd, der synes, det er vigtigt at besidde en sådan liste. Og så må vi håbe og sikre bedst muligt, at listen ikke kommer ud til de forkerte mennesker, som så kan opsøge pigerne derhjemme, på FB, på arbejdet etc..

hvis det var en liste over kunder - så var argumentet relevant... men her er det en liste over telefonnumre der ikke er kunder og ydermere telefonnumre der har ødelagt dage, uger og forretninger.

Igen kan jeg henvise til magtens tredeling. Du kan ikke sidde og bestemme hvilke love i samfundet, du vil følge.

I misser pointen... det er ikke en liste over mennesker - det er en liste over numre der ikke skal tages når de ringer og ikke skal svares når de skriver... fuck hvem der er bag ved.. det er numrene der er afgørende

Det samme kan jeg sige om min liste over piger på EG. Hvem hvem der er bag ved, det er numrene der er vigtige, og jeg er sikker på at mange piger ikke ønsker en sådan liste lagt ud på internettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Trine,

jeg opfatter dig hverken som evne- eller andetsvag. :)

Råberiet er jo bare en markering, kunne også have lavet det med fed skrift, men valgte det andet.

Og uanset hvor træls udeblivere end måtte være, så er det ikke et argument for at indføre registre af nogen art, slet ikke registre, som kan misbruges.

Se blot på politiets edb-skandale med cpr-numre, risikoen er langt mere nærværende, end lægfolk tror.

God dag til dig, skønne kvinde!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er i den grad mangel på alm pli og forståelse/respekt for min tid.

Her er jeg enig med dig, men det er ikke grund nok til at bryde loven.

Det samme gælder mht de gæster som opfører sig truende/krænkende eller lign.

Hvis nogen fx truer dig, skal du melde dem til politiet, så de kan stoppes.

Du kan dog ikke begå selvtægt og selv tage loven i egen hånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@g-lover.

I misser pointen... det er ikke en liste over mennesker - det er en liste over numre der ikke skal tages når de ringer og ikke skal svares når de skriver... fuck hvem der er bag ved.. det er numrene der er afgørende

Det er dig, der misser min pointe, de to ting i mit svar til Trine hænger sammen som eksempler på, at man skal sige fra ovrfor indskrænkninger i demokratiet/øget overvågning og registrering, selv om man ikke har noget i klemme, deri består civilcouragen i den sammenhæng.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Her er jeg enig med dig, men det er ikke grund nok til at bryde loven.

Hvis nogen fx truer dig, skal du melde dem til politiet, så de kan stoppes.

Du kan dog ikke begå selvtægt og selv tage loven i egen hånd.

Den slags er prøvet.....og tro mig.... Deres standard kommentar er : Jamen så må du jo finde dig noget andet at lave.

Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den slags er prøvet.....og tro mig.... Deres standard kommentar er : Jamen så må du jo finde dig noget andet at lave.

Trine

Så må du bruge standard kommentarene, "Okay" og "Tak". Det virker, tro mig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Jeg bliver sgu lidt forarget, når flere af drengene sidder og får nervøse trækninger over faren for afpresning mv. I tillægger os motiver, jeg personligt ikke kender andre piger i branchen, der kunne DRØMME om at udføre. Hvis det er den holdning I har til pigerne, vor herre til hest!

Hvis pigerne virkelig ønskede at afpresse folk, ja så ville der for dælen da være mange sager, da vi jævnligt besøger gæsterne i deres private hjem, og dermed ved, hvem de/I er.

M.h.t. hacking, mon ikke det også kunne ske på disse boards? En virkelig god hacker, skal nok kunne frem til rigtig mange ansigter bag diverse handles, og udføre afpresning på de pågældende handles.

Jeg bliver virkelig gal, når man fra tid til anden, kan læse den fuldstændige ligegyldighed fra flere brugere, når der bliver spurgte på diverse modeller, side 9 piger m.v., om de arbejder...der har indimellem været en ligegyldighed overfor de pigers private liv. Jeg kender rigtig mange af dem, og de har været dybt chokeret over at kunne læse deres artistnavne i forbindelse med deres private navne.

Hvor er sansen for diskretion og afpresningsmulighederne overfor pigerne da?

mvh

c

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Jeg bliver sgu lidt forarget, når flere af drengene sidder og får nervøse trækninger over faren for afpresning mv. I tillægger os motiver, jeg personligt ikke kender andre piger i branchen, der kunne DRØMME om at udføre. Hvis det er den holdning I har til pigerne, vor herre til hest!

Hvis pigerne virkelig ønskede at afpresse folk, ja så ville der for dælen da være mange sager, da vi jævnligt besøger gæsterne i deres private hjem, og dermed ved, hvem de/I er.

M.h.t. hacking, mon ikke det også kunne ske på disse boards? En virkelig god hacker, skal nok kunne frem til rigtig mange ansigter bag diverse handles, og udføre afpresning på de pågældende handles.

Jeg bliver virkelig gal, når man fra tid til anden, kan læse den fuldstændige ligegyldighed fra flere brugere, når der bliver spurgte på diverse modeller, side 9 piger m.v., om de arbejder...der har indimellem været en ligegyldighed overfor de pigers private liv. Jeg kender rigtig mange af dem, og de har været dybt chokeret over at kunne læse deres artistnavne i forbindelse med deres private navne.

Hvor er sansen for diskretion og afpresningsmulighederne overfor pigerne da?

mvh

c

jeg er også lettere indigneret på jeres vegne.. men jeg håber virkelig at i laver den liste...

nu kender jeg et par piger der ikke er med på boardet her, men jeg vil opfordre dem til at skrive til jer hvis i laver listen, for de har sikkert også lister de gerne vil tilføje til jeres :)

jeg vil bare sige held og lykke med projektet... .det er på tide i begynder at beskytte jer selv mod alle idioterne der ødelægger det for jer og giver jer dårlige oplevelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg bliver sgu lidt forarget, når flere af drengene sidder og får nervøse trækninger over faren for afpresning mv. I tillægger os motiver, jeg personligt ikke kender andre piger i branchen, der kunne DRØMME om at udføre. Hvis det er den holdning I har til pigerne, vor herre til hest!

Hvis pigerne virkelig ønskede at afpresse folk, ja så ville der for dælen da være mange sager, da vi jævnligt besøger gæsterne i deres private hjem, og dermed ved, hvem de/I er.

Nu har jeg ikke skrevet, at pigerne skulle afpresse, så det må du have misforstået, hvis du møntede det på mig.

M.h.t. hacking, mon ikke det også kunne ske på disse boards? En virkelig god hacker, skal nok kunne frem til rigtig mange ansigter bag diverse handles, og udføre afpresning på de pågældende handles.

Alting kan hackes, men det er ikke en undskyldning for at bryde loven.

Jeg bliver virkelig gal, når man fra tid til anden, kan læse den fuldstændige ligegyldighed fra flere brugere, når der bliver spurgte på diverse modeller, side 9 piger m.v., om de arbejder...der har indimellem været en ligegyldighed overfor de pigers private liv. Jeg kender rigtig mange af dem, og de har været dybt chokeret over at kunne læse deres artistnavne i forbindelse med deres private navne.

Hvor er sansen for diskretion og afpresningsmulighederne overfor pigerne da?

Det må du spørge de enkelte brugere om. Desuden er det ikke forbudt at søge efter oplysninger på Google og fora, men det er forbudt at skabe registre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

Jeg bliver sgu lidt forarget, når flere af drengene sidder og får nervøse trækninger over faren for afpresning mv. I tillægger os motiver, jeg personligt ikke kender andre piger i branchen, der kunne DRØMME om at udføre. Hvis det er den holdning I har til pigerne, vor herre til hest!

Hvis pigerne virkelig ønskede at afpresse folk, ja så ville der for dælen da være mange sager, da vi jævnligt besøger gæsterne i deres private hjem, og dermed ved, hvem de/I er.

M.h.t. hacking, mon ikke det også kunne ske på disse boards? En virkelig god hacker, skal nok kunne frem til rigtig mange ansigter bag diverse handles, og udføre afpresning på de pågældende handles.

Jeg bliver virkelig gal, når man fra tid til anden, kan læse den fuldstændige ligegyldighed fra flere brugere, når der bliver spurgte på diverse modeller, side 9 piger m.v., om de arbejder...der har indimellem været en ligegyldighed overfor de pigers private liv. Jeg kender rigtig mange af dem, og de har været dybt chokeret over at kunne læse deres artistnavne i forbindelse med deres private navne.

Hvor er sansen for diskretion og afpresningsmulighederne overfor pigerne da?

mvh

c

Det hører heller ikke nogen steder hjemme, der er jo en grund til at man har valgt at bruge dæknavn, og ikke skilter med sit private navn.

Problemet er jo også at hvis man bruger f.eks. dette forum enten via PM eller via et privat område, så ved man stadig ikke hvem der læser med.

Det er ofte et spørgsmål om tillid, har man tillid til at Administrator på denne side, og hvem som han kan have givet adgang ikke kunne finde på at bruge sådanne oplysninger til egen vinding, eller hvis Administrator eller en af hans betroede fik sin konto hacket, eller en af jer piger der har adgang til listen bliver hacket.. Det er lettere end i tror.

Så kommer det næste, hvem deler i adgang med, til jeres bruger konti og email? Jeg ved personligt har jeg hjulpet flere piger i branchen med deres computere og fået udleveret deres koder til alt fra e-mail og side6 annoncering, og andre sider.

Personligt bruger jeg et taletidskort+mobil jeg har købt i bilka til 100,- til mit dække, ikke fordi jeg er paranoid eller er ude på problemer, men fordi jeg ikke ønsker at skilte med mit private navn og adresse ved første kontakt.

Men har jeg indtryk af at pigen er seriøs så kan det rage mig en høstblomst om hun ved hvem jeg er, eller om folk ved jeg har besøgt hende. Jeg er ikke på nogen måde flov over at besøge jer piger.

Så du kan godt se, at det ikke nødvendigvis er mangel på tillid til jer, men måske mere på dem som ellers kan risikere at få adgang til det.

Jeg går ud fra at fordelingen af moral blandt pigerne i branchen er mindst lige så spredt som den er i resten af samfundet, og derfor kan man per definition ikke stole 100% på at nogen der skjuler sig bag et dække, har rent mel i posen.

Men derudover kan jeg sagtens forstå et behov for at have en intern liste, jeg ønsker blot at gøre opmærksom på hvilke problematikker der kan være med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har man som jeg, har "æren" af, at være sparringspartner ved udvælgelse og selektering af kunder, så ved man udmærket godt, at langt størsteparten af problemer kan udgås ved omhyggelig udvælgelse og evaluering af kunder.

Sagt lidt anderledes "Det er ekstremt vigtigt, at pigerne, gør deres forarbejde, før en ny og ukendt person, inviteres ind i deres absolut mest intime univers".

Rent lavpraktisk burde denne debat handle om, hvorledes pigerne kan sikre sig, den bedst mulige kontrol, og ikke om en akademisk diskussion om personregisterlovgivningen eller om spændende afpresningsmetoder.

Det man så med god grund kan diskutere er, værdien af en sådan liste. Listen kan i hvert fald ikke stå alene, således at man kan basere hele sin forhåndsevaluering på baggrund af en sådan liste. Jo mere dialog man har med en potentiel kunde, jo flere krav og forholdsregler man anvender så større sikkerhed.

Personligt vil jeg mene, at en sådant liste, kan benyttes som et supplement til egne forholdsregler, og ikke andet. Derved ser jeg sådant set heller ikke noget revolutionerende i en sådan liste. Jeg synes heller ikke det er specielt underligt, at nogle piger udveksler erfaringer med andre. Men før man udveksler og deler erfaringer gælder det jo også her, som ved alle andre typer forhold, at værdien først er noget værd, når parterne kender hinanden, og man ved at man deler samme værdisæt o.lign.

Det er jo nok heller ingen hemmelighed, at nogen piger er mere "uheldige" end andre, samt at disse forskelle et godt stykke hen af vejen skyldes almen sløseri med sikkerheden. Bruger man sig ikke om den formulering, kan man så i stedet sige "Nogen er blot bedre til via kommunikation, at spotte de gode gentlemen og frasortere de dårlige".

Man kan måske så med rette hævde, at nogen piger måske reelt har mere brug for et kursus i, at spotte de forkerte, end en liste over en lille gruppe blacklistede telefonnumre, emailadresse m.v.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi bidrager jo dagligt til lov overtrædelse. Med vores tlf piger. Vagter og chauffører. Det eneste vi har til at beskytte os. Så længe lovgivning er så tumpet som den er må vi jo tænke på os selv først så lovgivning bagefter.

Syntes loven om rufferi er dobbelt moralsk og sætter dagligt pigerne i fare.

Taxi chaufføren har video overvågning. Nødkald osv. Så det kan overhovedet ikke sammenlignes

Sikke noget vrøvl du siger, at i kun har chauffører og telefon-piger til at beskytte jer. Du kan som alle andre i det her land, ringe til Politiet hvis du udsættes vold eller trusler.

Du virker som om du ønsker dig hævet over alle andre, - også loven. Du ønske i bund og grund at begå selvtægt.

Som jeg skrev tidligere, har du selv valgt dit erhverv. Så må du også tage den risiko der er ved det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu bliver jeg jo helt bange for at jeg overtræder dataloven har mange maiel adr.liggende på min pc der er også mange tlfnr. på min pc. ps jeg har også flere tlfbøger så hvad gør jeg :lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke helt den store modstand.

Alle herinde er vel ordentlige Mænd/gæster som ikke brænder pigerne af eller behandler dem skidt ;-).

Jeg har vist givet et godt eksempel på, hvordan man bliver sortlistet uden god grund. Og da listen er knyttet til brug af købesex, så kan det misbruges. Intet er sikkert, du taler jo for at dele - og derfor kan du ikke sikre dig mod misbrug, fordi du ikke kan styre andres handlinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skide godt initiativ Sisse !!! Og jeg har bare fuldstændig glemt alt om den mail jeg skulle sende til dig. :oops::oops::oops::oops:

Send mig lige en pm med din mail adresse, så skal jeg sende dig numrene på alle dem jeg har der er blevet væk fra tidsbestillinger :D

Nu rabler det da vist for de damerne her i sommervarmen,at lave en liste med numre fra folk der er blevet væk fra en tidsbestilling er da det mest tåbelige jeg har set længe.

Hvis nu damerne selv begyndte at at overholde deres aftaler,kunne det måske være ,at mændene også gjorde det.

Jeg har selv flere gange oplevet,at selv om jeg havde bestilt tid,så giver tlf damen tiden væk til en anden kunde ,der lige kommer et par min . før en selv,og det selv om man var der til den aftalte tid.

Iøvrigt syntes jeg det sjælden man oplever ,at den tid man har aftalt ,bliver overholdt,og hvem gider sidde og vente 20-25 min på en dame ,som ikke overholder sine aftaler.

Tag jer sammen piger!!! og hold jeres aftaler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...