Hop til indhold
X-pigen

En advarsels debat for tøserne?

Recommended Posts

Kunne man oprette et fora hvor vi tøser kan advare hinanden om de ubehagelige kunder der florerer rundt derude?

Synes det er et super fedt koncept at man som sexarbejder kan anmeldes herinde på godt og ondt, det burde bare gå begge veje og jeg tænker det ville være en klar fordel for vi tøser, at vi kan heads up'e hinanden :-)

Ret mig gerne hvis der findes et sted på nettet hvor man allerede har sådan en funktion :-*

Knus!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

X pigen. Jeg er igang med at etablere en black liste som pigerne kan indskrive ubehagelige. Fake. Pikspillere og udeblivere på.

Det er jo desværre ofte de samme som går igen og igen.

Listen skal selvfølgelig ikke bruges til at forfølge folk. Men blot til at opdatere den black liste vi alle sammen har i forvejen og bruger til bare at lade folk ringe forgæves.

Du er velkommen til at deltage. Eneste krav er at vil man have så må man også give. Der ud over skal der gives begrundelse for hvorfor tlf nummer er på listen. Så vi hver i sær kan vurdere om vi også vil gemme nummeret. Hvad der er uacceptabel opførsel hos den ene pige er ikke nødvendigvis hos den anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

X pigen. Jeg er igang med at etablere en black liste som pigerne kan indskrive ubehagelige. Fake. Pikspillere og udeblivere på.

Det er jo desværre ofte de samme som går igen og igen.

Listen skal selvfølgelig ikke bruges til at forfølge folk. Men blot til at opdatere den black liste vi alle sammen har i forvejen og bruger til bare at lade folk ringe forgæves.

Du er velkommen til at deltage. Eneste krav er at vil man have så må man også give. Der ud over skal der gives begrundelse for hvorfor tlf nummer er på listen. Så vi hver i sær kan vurdere om vi også vil gemme nummeret. Hvad der er uacceptabel opførsel hos den ene pige er ikke nødvendigvis hos den anden.

Jeg vil gerne deltage og mener bestemt jeg kan bidrage med en del :-) Selvfølgelig har vi alle forskellige grænser og dette skal respekteres, super godt initiativ! Glæder mig til at se den in action!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Super. Jeg skal nok give besked når den bliver aktuel. Jeg ved godt den overtræder loven. Men omvendt så er der heller ikke meget beskyttelse at hente for os i lovgivning når vi ikke må have chauffører og tlf piger osv. Så så længe loven er som den er må vi gøre nogle krumspring for at passe på os selv. Og vi har jo listerne alle sammen i forvejen.Hvorfor så ikke dele dem og måske den vej sparre os for ubehagelige kunder og folk der spiller vores tid. Tid som vi i stedet for kunne have brugt på at hygge om alle de søde dejlige fyre der heldigvis også er flest af der ude.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skide godt initiativ Sisse !!! Og jeg har bare fuldstændig glemt alt om den mail jeg skulle sende til dig. :oops::oops::oops::oops:

Send mig lige en pm med din mail adresse, så skal jeg sende dig numrene på alle dem jeg har der er blevet væk fra tidsbestillinger :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan klart tilslutte mig den ordning, har efterhånden nogle stykker i telefonen og hukommelsen som ikke har adgang til mig eller de steder jeg arbejder, så lad os prøve at ryde op, selv om de jo sikkert får nyt nummer som de jo så oftes gør, men vi kan da i det mindste advare om de der møder op og ikke ( heldigvis få..) forstår god opførsel osv, så rigtig godt iterativ :) mvh line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne man oprette et forum hvor vi tøser kan advare hinanden om de ubehagelige kunder der florerer rundt derude?
Borende X skriver:

Undskyld, at jeg som mand blander mig. Men jeg synes, det er en fremragende ide.

En del af filosofien på forum herinde er jo at give hinanden gode fiduser og advare mod brådne kar blandt udbyderne.

Derfor er det fint, at pigerne også "organiserer sig", for det kan vel kun være i alles interesse, at der bliver luget ud på begge sider af hegnet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bør af indlysende grunde være et forum hvor kun pigerne har adgang, så vi kunder ikke kan blande os og/eller kigge med.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det bør af indlysende grunde være et forum hvor kun pigerne har adgang, så vi kunder ikke kan blande os og/eller kigge med.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Jeg kan ikke få øje på nogen indlysende i, at man på denne site skal til, at gøre forskel på medlemmerne med lukkede foraer for mænd og lukkede foraer for kvinder. Derimod synes jeg at Sisse´s initiativ er den rigtige måde at gøre det på

På den måde smides det ikke i et offentligt fora, og dels styrer de helt selv hvem der kan få adgang til at bidrage og se listen. Det er nok ikke et helt uvæsentlig element, at man i denne pigegruppe sikre sig at have kontrol og listen, så den ikke lige pludselig dukker op de forkerte steder. Jeg kunne såmænd også godt forstille mig , da en sådan deling af fortrolige oplysninger i høj grad bygger på gensidig tillid, at pigerne finder på et system, hvor man som ny lige skal evalueres før, man kan deltage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bluejacket og andre

Sisses liste er ikke tænkt som en del af dette forum - sådan som jeg læser Sisses indlæg.

Bluejacket? Hvor kommer det nick fra? :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy

Hej med jer

jeg kunne ellers godt tænke mig og få nogle gode anmedelser :-) det kunne måske lige frem give lidt rabat- spøg til side, hvis det kan hjælpe pigerne til en bedre hverdag så ingen problem for mig, men jeg tror bare ikke på det løser pigernes problem, meget ofte ringer jeg fra hemmeligt nummer, inden den rigtige kontakt, jeg har 1 gang prøvet og komme hjem til Jylland og kl 02 om natten ringer en af dem der ikke svarede, at hun var ked af hun ikke havde taget telefonen da jeg ringede om formiddagen, det duer bare slet ikke for mig - gæt selv hvorfor

Kh og go' weekend til alle

Det bør af indlysende grunde være et forum hvor kun pigerne har adgang, så vi kunder ikke kan blande os og/eller kigge med.

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Århus elskeren

Det fleste er vist med på, at Sisse´s initiativ intet har med denne site at gøre. Det startede så også en debat omkring et særligt lukket fora på denne site.

Med hensyn til mit Nickname, så var det noget jeg lidt hurtigt fandt på, da jeg for år tilbage, meldte mig ind på VL. Egentligt ville jeg egentlig heller kalde mig noget andet, men da jeg har skrevet en del på VL, synes jeg der var sådant lidt "lusker" over, at komme her som gammel vin på nye flasker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

uha, må da så håbe at man de kan styre den...

så ledes at de som man ikke "kan lide" bliver black liste, fordi pigen er sur på kunden over noget...

måske gad han ikke købe fordi hun har overdrevet salgs tale...

så skriver hun at han er så og så... og gør det...

hvem kontrollere, måske hun får en dårlige anmeldelse, og så finder på at sætte ham på listen...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

uha, må da så håbe at man de kan styre den...

så ledes at de som man ikke "kan lide" bliver black liste, fordi pigen er sur på kunden over noget...

måske gad han ikke købe fordi hun har overdrevet salgs tale...

så skriver hun at han er så og så... og gør det...

hvem kontrollere, måske hun får en dårlige anmeldelse, og så finder på at sætte ham på listen...

prøvemanden

Det tror jeg ikke du behøver at være bange for. Pigerne har en forretning, så deres grænser er brede. Desuden skriver Sisse ( sssssss, hold da k,, der er mange s´er i det navn :)) at der skal en begrundelse med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med hensyn til mit Nickname, så var det noget jeg lidt hurtigt fandt på, da jeg for år tilbage, meldte mig ind på VL. Egentligt ville jeg egentlig heller kalde mig noget andet, men da jeg har skrevet en del på VL, synes jeg der var sådant lidt "lusker" over, at komme her som gammel vin på nye flasker.
Det synes jeg tjener dig til allerstørste ære.

Andre VL-medlemmer, som jeg har forstået det, har beholdt deres identificerbare nick herovre, mens atter andre helt har skiftet.

Gad vide, om den growe Growler har anskaffet sig et anonymt nick herovre for at kunne kigge med?

Selv har jeg kun optrådt her, på Gimel og Hedomax som "Borende X".

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan da egentlig godt se det er fristende set fra pigernes synspunkt - og til en vis grad også nødvendigt, hvis der virkelig er så mange mænd, der brænder dem af eller opfører sig som idioter.

Men uha-da-da for et register at have liggende - og hvis det senere udvides med de "gode" kunder bliver det endnu bedre. En ren guldgrube for en bande østkriminelle (eller andre) der får lyst til at afpresse pigernes kunder.

Er det overhovedet sikkert for pigerne at ligge inde med sådan et register?? og er det sikkert for kunderne at "muligvis" blive optaget i det ?? eventuelt baseret på misforståelser ??

Vi taler jo ikke her om pigernes individueller erfaringer (med idioter), men om et "centralt register" man kan opføres i, uden anden grund end muligvis at have en uoverensstemmelse med en pige, og uden at vide man er opført i det.

Når det så er sagt, så kan jeg jo godt forstå det, som jeg også starter med at skrive.

Men jeg er ærlig talt lidt chokeret. Både over at pigerne ser det som nødvendigt med et register, at der virkelig er så mange idioter derude og at der er nogle der er så langt med at etablere listen/registeret.

TVR.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

tja, nu det jo så hende som skal bedømme "begrundelsen"...

samt man kan jo ikke vide om hvad og hvorfor som kunde...

hvad nu hvis hun ser sig sur på en her inde fra...

eller der går kælling :D i det her inde, og kvinde gruppen her inde ser sig sur på en,

ligges på listen og så det surt at være ham...

han har ingen mulighed for at modargumenter, her på anmeldelserne kan kvinder da komme til orde..

og selvfølgelige har growler det :)

prøvemanden--

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men jeg er ærlig talt lidt chokeret. Både over at pigerne ser det som nødvendigt med et register, at der virkelig er så mange idioter derude og at der er nogle der er så langt med at etablere listen/registeret
Der kan selvfølgelig tales både for og imod.

Nu kan "et register" jo være mange ting, alt lige fra Stasi-arkiverne til til en ølbrygningsklubs medlemsliste.

Ret beset er Eroguide jo også et register – eller har funktion som et sådant – over brugernes gode og dårlige erfaringer med diverse piger.

At pigerne måske ønsker at udveksle erfaringer omkring mænd, der ikke kan opføre sig ordentligt, er da ikke noget at gå i spagat over.

Hvis det viser sig, at en skammekrog for mænd under en eller anden form er en nødvendighed for pigerne, opretter de den jo nok – enten det bliver på EG eller uden for. Det kan ingen forhindre dem i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen Borende X, jeg er egentlig enig. Som du kan se går en del af mit chok netop også på at det skulle være nødvendigt, sammenholdt med at jeg godt forstår de gør det, HVIS det er nødvendigt ;)

Ja, EROGUIDE er selvfølgelig også et register. Men det er mere offentligt, og genmæle er muligt. Selvom jeg selvfølgelig godt er klar over at det er op ad bakke for en pige at tage til genmæle hvis først "dommen er sagt" af de hylende horder.

Igen, jeg kan jo hverken tillade mig at være for eller imod, men jeg fastholder mit chok over at det er nødvendigt. For så er der godt nok nogle der skulle have en endefuld, som min gamle mor ville have sagt ;)

TVR

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

De seriøse piger i branchen, som jeg kender personligt, har det bundsolide princip, at de enten ikke svarer på hemmeligege numre eller kun tager imod reserveringer fra numre, der er registrerede på krak.dk eller dgs.dk.

Hvis vedkommen så udebliver, så bliver numrene gemt under fortløbende numre, og næste gang, vedkommende klaphat ringer, bliver han konfronteret på en umisforståelig måde.

Sorry, at jeg blandede mig, men jeg synes umiddelbart, at et sådant internt register indeholder mange muligheder af samme karakter, som de indlæg, hvis agenda er at tilsvine pigerne, repræsenterer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Organizer - Vi er efterhånden ret mange piger der ikke besvarer opkald fra hemmeligt nummer. Simpelthen for at sortere størstedelen af de useriøse fra, da de ofte ringer fra privat nummer.

Vælger man at blive væk fra en tidsbestilling uden at melde afbud, så gemmer jeg nummeret der er ringet fra. Så er det en anden gang ikke muligt at bestille tid, da man i forvejen har spild min tid en gang før. Har efterhånden en liste med omkring 20 numre der er gemt og denne liste deler jeg hellere end gerne med andre piger. Der er nemlig ikke noget værre end at spilde sin tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har efterhånden en liste med omkring 20 numre der er gemt og denne liste deler jeg hellere end gerne med andre piger. Der er nemlig ikke noget værre end at spilde sin tid
Helt i orden.

Det er grundlæggende "kun" et spørgsmål om høflighed og respekt for andre mennesker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...