Hop til indhold

Recommended Posts

pacer skrev, for 9 timer siden:

99,8 % fake

Hun har skiftet billeder 3 gange siden jeg skrev ovenstående, så er sikker på at du har ret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ofte vælger pigerne dog bilelder der er sådan... Nogenlunde tæt på deres udseende. så samme hårfarve, muligvis tæt på samme størrelse bryster etc...

Du kan jo tage en for holdet, og give os en anmeldelse ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskmand22 skrev, for 15 timer siden:

Ofte vælger pigerne dog bilelder der er sådan... Nogenlunde tæt på deres udseende.

Hvor mange stikprøver har du lavet?

Mine stikprøver siger, at i 4 ud af 5 tilfælde er pigen meget langt fra billederne og ikke til den gode side. Min hypotese er, at ratioen er endnu dårligere samlet set, for de mest vilde annoncer med overdrevent lækre, stjålne billeder springer jeg selv over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, den 11.4.2021 at 15:48:

Hvor mange stikprøver har du lavet?

Du kan jo læse mine anmeldelser... Jeg har endnu ikke mødt en pige med falske billeder der ikke var rimeligt tæt på... Det er sikkert svært at finde nogen med samme hårfarve, øjeform, næse eller andet individuelt træk... Men ikke i det store hele.
Jeg oplever tilgengæld også ofte at piger med "ægte" billeder, lige glemmer at deres billeder er blevet 8 år ældre siden de blev taget... Hvor dem med falske billeder rammer aldersfremtoningen ret godt.

Nu går jeg så også langt uden om dem der henter billeder fra istagram ol, så der kan jo være en forskel der, hvis du ikke gør. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskmand22 skrev, den 19.4.2021 at 11:27:

Du kan jo læse mine anmeldelser

Så skal jeg jo ikke bare søge dem frem, men også regne ud om billederne var ægte - kæmpe arbejde som du kunne spare mig og andre interesserede for. Giv et slag på tasken til gavn for oplysningen i tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...