Hop til indhold
Hojengaard

Nogle der har mødt hende her

Recommended Posts

Altså, jeg kender hende ikke af navn eller andet, men en hurtig søgning viste reeeeeet mange resultater, så har min tvivl om hendes rigtighed.... ;-)

yandex search

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 16 minutter siden:

Hun er ikke markeret med et "Real" mærkat.. Meeen hvis det er så kan det da godt være jeg skal genoverveje om jeg virkelig er en af de laveste i branchen:P:lol:.. 

Jeg tror du beholder din titel, Jennifer :).

Del dette indlæg


Link til indlæg
eye2eye2 skrev, for 16 minutter siden:

Jeg tror du beholder din titel, Jennifer :).

Selvom billederne er falske så må det vel være en med dværgvækst? Jeg mener, hvis man reagerer på den annonce, så er risikoen for at man dropper det, hvis hun er normalhøj vel enorm? Det vil være selvmord for annoncøren.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, Lige nu:

Selvom billederne er falske så må det vel være en med dværgvækst? Jeg mener, hvis man reagerer på den annonce, så er risikoen for at man dropper det, hvis hun er normalhøj vel enorm? Det vil være selvmord for annoncøren.

Du kan sagtens have ret i det du skriver.

men det kan også være en ren fake annonce

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige prøvet af skrive med hende da ingen jo kunne svare mig og var jo lidt nysgerrig og hun tager ikke mod kontanter modtager kun noget der hedder transcash recharge og vil ikke bekræfte det rent faktisk er hende så tror sku det er en ren fake annonce 

Drømmen må leve videre i hovedet og af prøve en dværg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...