Hop til indhold
Guest Havnebumsen

forretningskoncept....

Recommended Posts

Guest Havnebumsen

inpireret af akupunkturen. Hvor akupunktøren kan have gang i flere rum af gangen. 

 

Slå dig ned som Domine. Anskaf dig nogle piskemaskiner. Ja altså ikke sådan en til at bage med!!!! men sådan en som kan give manden en rød mås og kører af sig selv.

Manden kommer ind. Bliver hængt op på korset og blindfoldet. Piske maskinen bliver fundet frem og sat igang. Du tænder en forudindtalt lydfil " hva så din slemme dreng skal du have smæk...." Nu kan du jo nemt snige dig ud af rummet igen.. modtage den næste mand og gøre det samme i et andet rum. osv osv osv tænker man kan køre 3-4 rum af gangen på den måde. 

 

nå ja, måske manden finder ud af du ikke er der. Men han vil sikkert bare tænde på at blive snydt og ydmyget, så det giver nok ikke problemer. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman

Ville nok også være klogt med en drejebænk eller to........ så kan man også laver piber og bordben, til de perioder uden kunder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
udinaturen skrev, 1 time siden:

.... “Næste gang i Løvens Hule. Jeg søger 1.000.000.000 for 10% af min spanking virksomhed” .... 

Det må være "Løvens Bule" du mener .......................

Del dette indlæg


Link til indlæg
Havnebumsen skrev, for 21 timer siden:

Manden kommer ind. Bliver hængt op på korset og blindfoldet. Piske maskinen bliver fundet frem og sat igang. Du tænder en forudindtalt lydfil " hva så din slemme dreng skal du have smæk...."

Det lyder jo voldeligt. Alene af den grund er jeg ude.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...