Hop til indhold
Gohappy

Venter I også på løn?

Recommended Posts

Gæst
Gohappy skrev, for 3 minutter siden:

Hvem venter på løn? Jeg kan umulig være den eneste haha.
 

Hvilken dag skulle du have udbetalt løn?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Næhh?? Jeg får løn på onsdag og kan sagtens vente... jeg har lige fået udbetalt ekstra feriepenge som sikert mange andre, så jeg mangler ikke noget :D .. det skulle da lige være en dejlig kvinde til at skrubbe min krop når jeg vågner om morgenen :D :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bødlen skrev, for 2 timer siden:

Ja et godt slaw ung trunte købt og betalt vil være skønt, den enøjede græder af mangel på omsorg fra ung trunte. 

Det lyder som en god plan. Og meget informerende hahaha, kender det 

Redigeret af Gohappy

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Sutteålen skrev, for 2 timer siden:

Hvilken dag skulle du have udbetalt løn?

Her på onsdag, der er laaangt der til. Men jeg skulle også have besøgt en for en uge siden og det blev ikke til noget, jeg har været lidt frustreret siden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bonobo skrev, for 2 timer siden:

Næhh?? Jeg får løn på onsdag og kan sagtens vente... jeg har lige fået udbetalt ekstra feriepenge som sikert mange andre, så jeg mangler ikke noget :D .. det skulle da lige være en dejlig kvinde til at skrubbe min krop når jeg vågner om morgenen :D :P

Du har tydeligvis fået udbetalt mere end mig. Uden at sige for meget, så blev det kun til et 3 cifret beløb...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr1979 skrev, for 1 time siden:

Smiler .. Det er altid rart at se hvad der er i overskud til sjov og hygge .. 

Fuck hvor dejligt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Gohappy skrev, for 3 minutter siden:

 

Her på onsdag, der er laaangt der til. Men jeg skulle også have besøgt en for en uge siden og det blev ikke til noget, jeg har været lidt frustreret siden :D

Ah, jeg misforstod dit indlæg. Troede du manglede at få udbetalt din løn. Men det er heldigvis onsdag snart :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sutteålen skrev, for 1 minut siden:

Ah, jeg misforstod dit indlæg. Troede du manglede at få udbetalt din løn. Men det er heldigvis onsdag snart :)

Ja, jeg var vist heller ikke helt tydelig der. Antog sku bare, man kunne følge hvor jeg ville hen :)
Nej, dog ikke, hvis jeg gjorde, så ville det sku være stramt.
Og ja det er fandme dejlig at onsdag er lige rundt om hjørnet. (Fandt ud af jeg faktisk have fået feriepenge for en times tid siden)

Redigeret af Gohappy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
Gohappy skrev, for 16 minutter siden:

Ja, jeg var vist heller ikke helt tydelig der. Antog sku bare, man kunne følge hvor jeg ville hen :)
Nej, dog ikke, hvis jeg gjorde, så ville det sku være stramt.
Og ja det er fandme dejlig at onsdag er lige rundt om hjørnet. (Fandt ud af jeg faktisk have fået feriepenge for en times tid siden)

Og penge fra skattefar kommer den 9.April.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brutus skrev, for 19 minutter siden:

Jeg venter ikke på løn, men på noget skøønt at bruge den på :wub:

I Odense er der sku nok at bruge dem på hahahaha 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gohappy skrev, for 7 timer siden:

Hvem venter på løn? Jeg kan umulig være den eneste haha.
 

Du er helt sikkert ikke den eneste.   Men nupper lige en måneds ferie mere ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
John41 skrev, for 4 minutter siden:

Du er helt sikkert ikke den eneste.   Men nupper lige en måneds ferie mere ;) 

Jamen god ferie 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt overordnet, så er jeg uafhængig af, om det er først eller sidst på måneden.

I hvert fald i forhold til, at jeg kan gøre det som jeg gerne vil, når jeg vil.

Så på den måde går jeg aldrig og venter på, at lønnen går ind, og det er helt rart at være nået dertil.

Men jeg venter gerne tålmodigt på udsalg, bare for ikke at brænde penge af til fuld pris, blot fordi jeg har råd til at købe noget kontant her og nu.

Køber altid kontant, aldrig på afdrag eller for lånte penge, og helst på det helt rigtige tidspunkt :)

Ok jeg har lige taget et stort  60 % friværdi lån, med 30 års afdragsfrihed til variabel rente.

Kunne godt have ladet være, og det er vel i sidste ende også grunden til at jeg kunne få lånet :huh:

800 kg er investeret langsigtet på Nordnet.dk til 0,2 % ÅOP udenom banken, og med ekspert hjælp fra en god kammerat.

Resten bruger jeg nok inden jeg går på pension, og mine faste udgifter er samtidig faldet med 1500 kr om måneden.

Så jo pengene er lånt, men der er også dækning ved salg, og når broderparten bliver investeret, og ikke forbrugt, et jeg ret fortrøstningsfuld.

Jeg får knap 7500 kr tilbage i skat, og godt 10000 kr efter skat i indefrosne feriepenge, og de kan godt gå til snolder :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 6 minutter siden:

Helt overordnet, så er jeg uafhængig af, om det er først eller sidst på måneden.

I hvert fald i forhold til, at jeg kan gøre det som jeg gerne vil, når jeg vil.

Så på den måde går jeg aldrig og venter på, at lønnen går ind, og det er helt rart at være nået dertil.

Men jeg venter gerne tålmodigt på udsalg, bare for ikke at brænde penge af til fuld pris, blot fordi jeg har råd til at købe noget kontant her og nu.

Køber altid kontant, aldrig på afdrag eller for lånte penge, og helst på det helt rigtige tidspunkt :)

Ok jeg har lige taget et stort  60 % friværdi lån, med 30 års afdragsfrihed til variabel rente.

Kunne godt have ladet være, og det er vel i sidste ende også grunden til at jeg kunne få lånet :huh:

800 kg er investeret langsigtet på Nordnet.dk til 0,2 % ÅOP udenom banken, og med ekspert hjælp fra en god kammerat.

Resten bruger jeg nok inden jeg går på pension, og mine faste udgifter er samtidig faldet med 1500 kr om måneden.

Så jo pengene er lånt, men der er også dækning ved salg, og når broderparten bliver investeret, og ikke forbrugt, et jeg ret fortrøstningsfuld.

Jeg får knap 7500 kr tilbage i skat, og godt 10000 kr efter skat i indefrosne feriepenge, og de kan godt gå til snolder :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Hold da op, sikke et indspark og tak for det! 

17,5k er jo nok til en god ferie :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gohappy skrev, for 8 minutter siden:

Hold da op, sikke et indspark og tak for det! 

17,5k er jo nok til en god ferie :D

Gider ikke at holde ferie før til oktober, da jeg ikke er sikker på at det er trygt før.

Selv om vi måske er færdig vaccineret længe før i Danmark.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, 1 time siden:

Gider ikke at holde ferie før til oktober, da jeg ikke er sikker på at det er trygt før.

Selv om vi måske er færdig vaccineret længe før i Danmark.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Nej det forstår jeg da rigtig godt. Når landegrænser har været låst så længe, så kan jeg godt genkende den udlængsel du mellem linjerne beskriver.
Hvilken type ferie kan du godt lide? Og må jeg antage at sexferieri kunne være en af dem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gohappy skrev, for 4 minutter siden:

Hvilken type ferie kan du godt lide? Og må jeg antage at sexferieri kunne være en af dem :)

Det er præcis det der er hensigten, og derfor jeg håber, at det er mere trygt at rejse som sexturist til den tid.

Alt efter destination.

Men jeg skal ingen steder i udlandet, før jeg selv er vaccineret.

Med et Covid 19 pas, kan det godt være jeg tager på bordel i Danmark før jeg bliver vaccineret.

Men først så skal jeg bruge det pas hos frisøren - det er pt vigtigere end sex :???:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 9 minutter siden:

Det er præcis det der er hensigten, og derfor jeg håber, at det er mere trygt at rejse som sexturist til den tid.

Alt efter destination.

Men jeg skal ingen steder i udlandet, før jeg selv er vaccineret.

Med et Covid 19 pas, kan det godt være jeg tager på bordel i Danmark før jeg bliver vaccineret.

Men først så skal jeg bruge det pas hos frisøren - det er pt vigtigere end sex :???:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ja, så er det begrænset i øjeblikket. Dog når vi kommer lidt længere frem på året, så vil jeg tro at nudist campingpladser måske, måske ikke er en valgmulighed. Men det afhænger selvfølgelig af coronapas og vaccinens fremgang. Jeg tror ikke, at frisøren gider barberer boller, men hvis det er det ovenover panden, du tænker på, så kan jeg godt følge dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...