Sadistensyngel 0 Skrevet 29. Marts, 2021 Er der en der kender til en pige i det nordlige Nordjylland, man måske kunne være heldig at man kan få en mail til, eller anden kontakt mulighed til. Håber at der er en der ude, det er mit første opslag her inde, håber ikke det er helt ved siden af. Send mig en pb. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 29. Marts, 2021 Sadistensyngel skrev, for 2 timer siden: Send mig en pb. eller endnu bedre, skrive det i denne efterlysning så alle kan være med. har du ingen andre krav end at hun skal være god til blowjob og komme fra Nordjylland? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 29. Marts, 2021 Der er nok ingen, der udleverer kontaktdata til gode, seriøse sugarbabes for, at du kan spare et medlemsskab. Sorry. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sadistensyngel 0 Skrevet 29. Marts, 2021 (edited) Nej det var nu heller ikke for at spare, men det kunne jo godt være at der var en et sted, der kender til en sød pige/kvinde der kunne have lyst til det. Redigeret 29. Marts, 2021 af Sadistensyngel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 29. Marts, 2021 Sadistensyngel skrev, for 5 timer siden: Er der en der kender til en pige i det nordlige Nordjylland, man måske kunne være heldig at man kan få en mail til, eller anden kontakt mulighed til. Håber at der er en der ude, det er mit første opslag her inde, håber ikke det er helt ved siden af. Send mig en pb. Søg og du vil finde https://sugardaters.com/da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Penetrator 131 Skrevet 29. Marts, 2021 Når du skriver nordlige Nordjylland men du så omkring Kandestederne og Hulsig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sadistensyngel 0 Skrevet 29. Marts, 2021 Penetrator skrev, for 54 minutter siden: Når du skriver nordlige Nordjylland men du så omkring Kandestederne og Hulsig? Nej Hjørring, Brønderslev, Frederikshavn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg