den nysgerrige 312 Skrevet 28. Marts, 2021 På sådan en regnfuld søndag kunne man godt ønske sig normale tilstande hvor man kunne få besøg eller få lov at besøge en dejlig kvinde Er det efter påsken man må slå sig lidt løs igen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Grydeskeen Skrevet 28. Marts, 2021 Det bliver der omkring, og lige med et er der en rigtig god grund til at blive testet. bliver det på arbejde hver anden uge, og nogen gange af mig selv i fritiden. den nye Quick test som ikke skal helt op i kraniet er helt ok, kilder lidt og 2*15 sekunder er til at holde ud. den i halsen er den jeg bedst kan lide, men så går der som reglen en dag inden svar. har fået appen “min sundhed” hvor man kan se alle sine resultater. Kan anbefales. god påske. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den nysgerrige 312 Skrevet 28. Marts, 2021 Er mest til den i halsen (som man siger) og har også appen min sundhed... så skal det bare blive “lovligt” at få besøg og besøge de dejlige kvinder igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg