Hop til indhold
Orgasmic

Grimme kvinder er mere attraktive

Recommended Posts

Vidste i at "grimme" kvinder kan være mere attraktive? Nogle af dem som mange betragter som grimme, er der også mange som betragter som virkelig lækre, hvorimod at en del af dem som er konventionelt lækre ikke får så mange 10 taller på 10 skalaen af mænd. Så hvis der er et eller andet ved en som gør, at nogle synes man er grim, er der måske andre som synes, at man er endnu lækrere end de kvinder som der er generelt konsensus om er lækre. Der sker en polarisering, hvor de får flere ratings i den lave ende, men også flere helt i toppen.

Mon det samme gælder for mænd?

Se også lige hans video Don't stay in school.
 

 

Redigeret af Orgasmic

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vica Velvet

I min verden kan den flotteste mand være den grimmeste og det samme med kvinder! For mig, handler det i bund og grund mere om selvværd og charme der kan bære indviet igennem. Det jeg siger er, at personlig vinder over det ydre i sidste ende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Orgasmic skrev, for 3 timer siden:

Vidste i at "grimme" kvinder kan være mere attraktive? Nogle af dem som mange betragter som grimme, er der også mange som betragter som virkelig lækre, hvorimod at en del af dem som er konventionelt lækre ikke får så mange 10 taller på 10 skalaen af mænd. Så hvis der er et eller andet ved en som gør, at nogle synes man er grim, er der måske andre som synes, at man er endnu lækrere end de kvinder som der er generelt konsensus om er lækre. Der sker en polarisering, hvor de får flere ratings i den lave ende, men også flere helt i toppen.

Mon det samme gælder for mænd?

Se også lige hans video Don't stay in school.
 

 

 

Redigeret af Thaimig
Dobbelt tråd, giver ingen mening

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Thaimig skrev, Lige nu:

Jamen så blot bloker mig, Eg 

Såfremt jeg har max 1 minut til svar ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
Thaimig skrev, Lige nu:

Såfremt jeg har max 1 minut til svar ?

Nej jeg skal ikke gemme eller klik på noget som helst på Eg, for at skrive et svar svar på under 2 minutter

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 13 minutter siden:

Nej jeg skal ikke gemme eller klik på noget som helst på Eg, for at skrive et svar svar på under 2 minutter

Er det en spændende samtale du har med dig selv? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody
Orgasmic skrev, for 10 timer siden:

Vidste i at "grimme" kvinder kan være mere attraktive? Nogle af dem som mange betragter som grimme, er der også mange som betragter som virkelig lækre, hvorimod at en del af dem som er konventionelt lækre ikke får så mange 10 taller på 10 skalaen af mænd. Så hvis der er et eller andet ved en som gør, at nogle synes man er grim, er der måske andre som synes, at man er endnu lækrere end de kvinder som der er generelt konsensus om er lækre. Der sker en polarisering, hvor de får flere ratings i den lave ende, men også flere helt i toppen.

Mon det samme gælder for mænd?

Se også lige hans video Don't stay in school.
 

 

Okay for det første vil jeg lige sige, at sige at nogen er grimme er low standing i min optik.

Der findes ingen grimme mennesker. Punktum. Det er en smagsag hvem man hver især ser som smuk og ikke så smuk.

Alle er smukke på deres egen måde.

For det andet, går den hjemme side ikke ud på hvem der er grim og smuk.

Men hvor tiltrækkende de finder de kvinder. 

Iogmed det ikke er kvinder mændende har mødt i virkeligheden, må man gå ud fra at det er seksuel tiltrækning. ( en man vil ha et forhold til, have sex med osv)

Og der har de givet en skala fra 1 til 5.

Når vi snakker om sexual tiltrækning er der vise ting man kigger efter. Hvis man snakker om smuk og....grim er det en helhed af personen.

Og der holder jeg på at alle mennesker indenholder noget smukt.

En tredje ting at bedømme folk ud fra deres udseende er bare plat, hvis man vil ha mere end et body call.

Nu til dit spørgsmål.

Om der var en side der hed hot or not. Hvor man kunne bedømme kvinder og mænd på deres udseende.

Og for mit vedkommende går jeg faktisk mest efter mænd der er gennemsnitlig. Og det har selvfølig meget med fordomme at gøre.

I mine øjne, har jeg ikke mødt en gennemsnitlig mand der ter sig som om han er gud og alle skal knæle for ham. (Som man kan føle ved mænder er over gennemsnitlig)

Men han har heller ikke så dårlig selvtillid at han skal spørge om tilladelse om alt og taler sig selv ned hele tiden ( som man desværre tit ser ved mænd der er under gennemsnitlig)

Det er meget sort og hvidt beskrevet, det ved jeg godt men det er lettere at forklare på den måde.

Tænker også at det er det mændene går efter ved kvinder? 

En hvor man ca er på lige plan og ikke en så kaldt over/under scoring.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Melody skrev, for 9 timer siden:

Okay for det første vil jeg lige sige, at sige at nogen er grimme er low standing i min optik.

Der findes ingen grimme mennesker. Punktum. Det er en smagsag hvem man hver især ser som smuk og ikke så smuk.

Alle er smukke på deres egen måde.

For det andet, går den hjemme side ikke ud på hvem der er grim og smuk.

Men hvor tiltrækkende de finder de kvinder. 

Iogmed det ikke er kvinder mændende har mødt i virkeligheden, må man gå ud fra at det er seksuel tiltrækning. ( en man vil ha et forhold til, have sex med osv)

Og der har de givet en skala fra 1 til 5.

Når vi snakker om sexual tiltrækning er der vise ting man kigger efter. Hvis man snakker om smuk og....grim er det en helhed af personen.

Og der holder jeg på at alle mennesker indenholder noget smukt.

En tredje ting at bedømme folk ud fra deres udseende er bare plat, hvis man vil ha mere end et body call.

Nu til dit spørgsmål.

Om der var en side der hed hot or not. Hvor man kunne bedømme kvinder og mænd på deres udseende.

Og for mit vedkommende går jeg faktisk mest efter mænd der er gennemsnitlig. Og det har selvfølig meget med fordomme at gøre.

I mine øjne, har jeg ikke mødt en gennemsnitlig mand der ter sig som om han er gud og alle skal knæle for ham. (Som man kan føle ved mænder er over gennemsnitlig)

Men han har heller ikke så dårlig selvtillid at han skal spørge om tilladelse om alt og taler sig selv ned hele tiden ( som man desværre tit ser ved mænd der er under gennemsnitlig)

Det er meget sort og hvidt beskrevet, det ved jeg godt men det er lettere at forklare på den måde.

Tænker også at det er det mændene går efter ved kvinder? 

En hvor man ca er på lige plan og ikke en så kaldt over/under scoring.

 

"Vidste i at "grimme" kvinder kan være mere attraktive?". Grimme er skrevet i "". Det gjorde jeg fordi nogle af dem som nogle synes er grimme ikke er grimme for andre. At det er en smagssag som du siger. Hele pointen med videoen er at nogle af de "grimme" er vildt lækre for andre mennesker. At nogle er polariserende og får en meget lav rating eller en meget høj rating og ikke så mange i midten. At man ikke skal tage det så tungt hvis en enkelt person synes at man er grim, fordi så er der måske en anden som synes at man er en 10 ud af 10.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody
Orgasmic skrev, for 3 timer siden:

"Vidste i at "grimme" kvinder kan være mere attraktive?". Grimme er skrevet i "". Det gjorde jeg fordi nogle af dem som nogle synes er grimme ikke er grimme for andre. At det er en smagssag som du siger. Hele pointen med videoen er at nogle af de "grimme" er vildt lækre for andre mennesker. At nogle er polariserende og får en meget lav rating eller en meget høj rating og ikke så mange i midten. At man ikke skal tage det så tungt hvis en enkelt person synes at man er grim, fordi så er der måske en anden som synes at man er en 10 ud af 10.

Ja men tror du har misforstået videoen. Han bruger ordet grimme. Men det er ikke det der står på siden. 

Det er hvem du finder attraktive og ikke attraktive. Det er noget andet end grim og smuk.

  Men ja som du selv siger den om en person ikke finder så attrativ, kan en anden måske bedre lide.

Så ja vidste godt at " grimme" kvinder kunne være attraktive, ligesom " grimme" mænd.

 Men lige meget hvad så er det i realiteten lige meget om andre finder en attraktiv eller ej. Det vigtigste er hvordan man ser sig selv og ikke samligner med andre.

Som flere skriver personlighed vejer ektrem mere end udseende.

Forhåbelig ender vi alle som rynkede rosiner engang:lol: hvor vores personligheder forhåbelig er slået igennem:)  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...