Hop til indhold

Recommended Posts

Hej Alle, jeg har længe gået og tænkt på at prøve en times bdsm seance med Alba. Er der nogen der har oplevelser eller kan fortælle mere om hendes påklædning, udseende og selve stedet? Hendes priser er lidt dyre for mig, men hvis hun er er det værd betaler jeg gerne:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, og velkommen til.

En efterlysning af en domina skal ligge under "Efterlysninger indenfor BDSM og fetishisme". Jeg har bedt om at den bliver flyttet, så du behøves ikke at lave en ny.

En god ide er at indsætte et link til en annonce når du laver en efterlysning eller en anmeldelse. Fint at du skrev hendes navn i titlen.

Et link til søgning på "Alba" her på siden. https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=alba&quick=1 Der er skrevet en del om hende.

Jeg har ikke selv besøgt hende, men hvis i mødes på Pure-passion i Valby er det lidt skummelt og lavloftet, men godt indrettet og med en virkelig diskret indgang.

Jeg så lige at @Emma-Alba har en profil her på siden. Måske hun bedst vil kunne svare dig.

Redigeret af Lauersen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 28 minutter siden:

Hej, og velkommen til.

En efterlysning af en domina skal ligge under "Efterlysninger indenfor BDSM og fetishisme". Jeg har bedt om at den bliver flyttet, så du behøves ikke at lave en ny.

En god ide er at indsætte et link til en annonce når du laver en efterlysning eller en anmeldelse. Fint at du skrev hendes navn i titlen.

Et link til søgning på "Alba" her på siden. https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=alba&quick=1 Der er skrevet en del om hende.

Jeg har ikke selv besøgt hende, men hvis i mødes på Pure-passion i Valby er det lidt skummelt og lavloftet, men godt indrettet og med en virkelig diskret indgang.

Jeg så lige at @Emma-Alba har en profil her på siden. Måske hun bedst vil kunne svare dig.

Ok, mange tak:) Kender ikke lige til de regler, tænkte ikke at det var en efterlysning da jeg godt vidste hvem hun var, men det ved jeg til næste gang

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emma-Alba

Hej søde du ❤️  
 

Du kan finde en del anmeldelser af mig her på siden. 
 

Har valgt at arbejde fra min egen lejlighed netop af den grund original_origi beskriver. 
 

du skal være hjertens velkommen til at give mig et ring eller en besked hvis du har spørgsmål ❤️❤️
 

Miss A

Del dette indlæg


Link til indlæg
original_origi skrev, den 28.3.2021 at 13:39:

Hej Alle, jeg har længe gået og tænkt på at prøve en times bdsm seance med Alba. Er der nogen der har oplevelser eller kan fortælle mere om hendes påklædning, udseende og selve stedet? Hendes priser er lidt dyre for mig, men hvis hun er er det værd betaler jeg gerne:)

Som skrevet står i min anmeldelse af besøg hos Alba så har jeg besøgt Alba nogle gange er glæder mig til igen snart at besøge hende

 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/132624-miss-alba/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emma-Alba skrev, for 3 timer siden:

Hej søde du ❤️  
 

Du kan finde en del anmeldelser af mig her på siden. 
 

Har valgt at arbejde fra min egen lejlighed netop af den grund original_origi beskriver. 
 

du skal være hjertens velkommen til at give mig et ring eller en besked hvis du har spørgsmål ❤️❤️
 

Miss A

Mange tak for svar :) Er det en besked her eller foretrækker du på mail?

Redigeret af original_origi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Emma-Alba
original_origi skrev, for 1 time siden:

Mange tak for svar :) Er det en besked her eller foretrækker du på mail?

Helst en e-mail. Er ikke her så tit

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...