Hop til indhold
Guest Jaaadeeet

Natalie i Randers og har tidligere været i Århus

Recommended Posts

Guest Jaaadeeet

https://annoncelight.dk/showad/315280

Efter de fiaskoer igår, valgte jeg så at køre til Randers for at besøge Natalie. Det var lidt en blandet fornøjelse. 

Det er hende på billederne. Hun er virkelig en meget flot og sød pige. Stedet er pænt og rent, som der ligger i en boligblokke. Selve oplevelsen med hende, var lidt skuffende. Hun havde lovet og ville hoppe i et costume, det gjorde hun ikke, hun var nøgen ved ankomst. Kroppen var god og intet at klage over der. Hun sagde ikke meget under akten og gjorde ikke besynderligt meget for at gør det til en fantastisk oplevelse. Hun havde lidt travlt med, at jeg skulle skynde mig at blive færdig og det var lidt frustrerende. Jeg havde bestilt 30 minutter til 1000 kr, så jeg synes godt det kunne havde været bedre.

Hun virkede slet ikke interesseret i mig og det er også fair nok, jeg var åbenbart ikke hendes type. Der jeg står og tager tøjet på, så ser hun åbenbart lige pludselig hvad mærke mit tøj var og så ændret hun sig fuldstændig og lignede en der tænkte; "Fuck, jeg skulle nok havde gjort det bedre". Det var lidt komisk og så blev hun lige pludselig meget kærlig;-):-D Åbenbart det der skal til fremover:-D;-)

Udseende for 10/10.

Stedet 10/10.

Selve akten 5/10.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Antoninus

hvilken mærke tøj går du da i?
Hvordan er hendes ansigt irl? på billederne virker det måske lidt botox-y..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jaaadeeet
Antoninus skrev, for 6 minutter siden:

hvilken mærke tøj går du da i?
Hvordan er hendes ansigt irl? på billederne virker det måske lidt botox-y..

Det var Boss og Armani jeg havde på, selvom det burde ikke havde gjort den store forskel i min verden. Bare jeg var ny vasket og kom i pænt tøj, så burde det havde været nok.

Slet ikke, det virker meget naturligt det hele. Hendes bryster er dog silikone. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Antoninus skrev, 1 time siden:

hvilken mærke tøj går du da i?
Hvordan er hendes ansigt irl? på billederne virker det måske lidt botox-y..

Er det bare mig der ikke kan se ansigtsbilleder på hendes annonce:ph34r:.? Altså man bliver jo nysgerrig selv som kvinde:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal bare trykke på hendes navn  :lol:   Tror nu nok der er fyldt botox i - se billede nummer 6  ;)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman

Det, eller moderen har haft usømmeligt forhold til et næbdyr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 11 timer siden:

Jeg vil også mene der er botox men det da ikke dårligt lavet i det mindste:biggrin:..

I mener vel filler når I skriver Botox?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SchnitzelGebitzel

Jeg havde egentlig truffet en aftale med hende i Århus på et tidspunkt , men trak mig, halvt i hidsighed, over at kommunikationen simpelthen var for elendig, og jeg kan altså ikke se mig selv ligge i sengen med en pige jeg ikke kan tale med........Godt de penge kommer til at gå til en anden.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...