Søgerhygge 29 Skrevet 27. Marts, 2021 Hej, Hvor i Jylland kan man booke et værelse uden at give oplysninger så som navn og adresse eller skal jeg bruge fiktiv navn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bambam 18 Skrevet 27. Marts, 2021 BB hotels er uden bemanding og har flere hoteller rundt om i Jylland. Du booker værelse via en webformular, og kan oplyse det navn, der passer dig. Du betaler dog med kreditkort, og skal også afgive mail/mobil til bekræftelsen. Men du har formentlig allerede en mail, du bruger til det her regi...;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
krisdane 123 Skrevet 27. Marts, 2021 Fik du ikke svar på samme spørgsmål i de 2 andre tråde du har slået op for nyligt? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 27. Marts, 2021 Søgerhygge skrev, for 26 minutter siden: Hej, Hvor i Jylland kan man booke et værelse uden at give oplysninger så som navn og adresse eller skal jeg bruge fiktiv navn? Fik du ikke svar nok forleden dag ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18113 Skrevet 28. Marts, 2021 Jeg kan ikke anbefale BB Hotels.. Det nok nemmere for jer mænd men de ønsker bestemt ikke "vores slags" i deres lokaler.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. Marts, 2021 JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden: Jeg kan ikke anbefale BB Hotels.. Det nok nemmere for jer mænd men de ønsker bestemt ikke "vores slags" i deres lokaler.. Stadig er der stor forskel på om det er "et enkelt par " eller du modtager flere mænd i løbet af dit ophold. Det er de færreste hoteller som "finder sig " i åbenlys prostitution fra deres ejendom. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18113 Skrevet 28. Marts, 2021 (edited) Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Stadig er der stor forskel på om det er "et enkelt par " eller du modtager flere mænd i løbet af dit ophold. Det er de færreste hoteller som "finder sig " i åbenlys prostitution fra deres ejendom. Det er jo netop derfor jeg skriver at det nok er nemmere for dem.. Hvis du prøver at læse hele min kommentar til en forandring istedet for at insinuerer med dit "stadig" at du har prøvet at forklarer mig noget jeg ikke har forstået.. Jeg vidste det skam godt og nævnte det i min kommentar.. Det ændre heller ikke på at jeg ikke kan anbefale dem.. Redigeret 28. Marts, 2021 af JenniferRomantica Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 28. Marts, 2021 (edited) JenniferRomantica skrev, for 29 minutter siden: Det er jo netop derfor jeg skriver at det nok er nemmere for dem.. Hvis du prøver at læse hele min kommentar til en forandring.. Har du læst hvad trådstarter spørger om? Der efterspørges et værelse hvor der ikke skal gives oplysninger som navn og adresse. Men fint at du ikke kan anbefale bb hotels. Jeg vil dog svare trådstarter, at deres hoteller er diskrete og forholdsvis billige. Man opgiver sine oplysninger ved at skulle anvende kreditkort som betaling, så helt anonym er man ikke. Vil ikke afspore ts efterspørgsel. Der er et par moteller i Jylland som jeg har hørt kan betales kontant for værelset, om de forlanger id aner jeg ikke. Redigeret 28. Marts, 2021 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18113 Skrevet 28. Marts, 2021 Nemtøs skrev, for 14 minutter siden: Har du læst hvad trådstarter spørger om? Der efterspørges et værelse hvor der ikke skal gives oplysninger som navn og adresse. Men fint at du ikke kan anbefale bb hotels. Jeg vil dog svare trådstarter, at deres hoteller er diskrete og forholdsvis billige. Man opgiver sine oplysninger ved at skulle anvende kreditkort som betaling, så helt anonym er man ikke. Men der skal også gives oplysninger så du kan vel heller ikke anbefale dem.. Ligesom jeg heller ikke kunne.. Så dejlig nemt er det jo.. Igen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
slip 1022 Skrevet 28. Marts, 2021 Hvem er det du vil gemme sig for, siden du ikke vil opgive navn til hotellet? Hotelejeren er sikkert ligeglad med hvad du hedder; han/hun kender dig ikke. Men hvis du tror du kan gemme dig for myndigheder / ordensmagt på den måde, så er det naivt. Du er overvåget 24/7 i Danmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg