Hop til indhold
Søgerhygge

Hotel/Motel uden oplysninger

Recommended Posts

BB hotels er uden bemanding og har flere hoteller rundt om i Jylland. Du booker værelse via en webformular, og kan oplyse det navn, der passer dig. 
Du betaler dog med kreditkort, og skal også afgive mail/mobil til bekræftelsen. Men du har formentlig allerede en mail, du bruger til det her regi...;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Søgerhygge skrev, for 26 minutter siden:

Hej,

Hvor i Jylland kan man booke et værelse uden at give oplysninger så som navn og adresse eller skal jeg bruge fiktiv navn? 

Fik du ikke svar nok forleden dag ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden:

Jeg kan ikke anbefale BB Hotels:ph34r:.. Det nok nemmere for jer mænd men de ønsker bestemt ikke "vores slags" i deres lokaler:lol:.. 

Stadig  er  der stor  forskel  på  om  det  er  "et enkelt  par " eller  du  modtager flere mænd  i løbet  af  dit  ophold.  Det  er  de  færreste  hoteller  som  "finder  sig " i åbenlys  prostitution  fra  deres  ejendom.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Stadig  er  der stor  forskel  på  om  det  er  "et enkelt  par " eller  du  modtager flere mænd  i løbet  af  dit  ophold.  Det  er  de  færreste  hoteller  som  "finder  sig " i åbenlys  prostitution  fra  deres  ejendom.   

Det er jo netop derfor jeg skriver at det nok er nemmere for dem:biggrin:.. Hvis du prøver at læse hele min kommentar til en forandring istedet for at insinuerer med dit "stadig" at du har prøvet at forklarer mig noget jeg ikke har forstået:).. Jeg vidste det skam godt og nævnte det i min kommentar.. Det ændre heller ikke på at jeg ikke kan anbefale dem.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
JenniferRomantica skrev, for 29 minutter siden:

Det er jo netop derfor jeg skriver at det nok er nemmere for dem:biggrin:.. Hvis du prøver at læse hele min kommentar til en forandring:).. 

Har  du  læst  hvad  trådstarter  spørger  om? Der  efterspørges  et  værelse hvor  der ikke  skal  gives  oplysninger som  navn  og  adresse.  

Men  fint  at  du  ikke  kan  anbefale  bb  hotels. 

Jeg  vil  dog  svare  trådstarter,  at  deres  hoteller  er  diskrete  og  forholdsvis billige.  Man  opgiver  sine  oplysninger  ved  at  skulle  anvende  kreditkort  som  betaling, så  helt  anonym  er  man  ikke.  

Vil  ikke  afspore  ts  efterspørgsel. 

Der  er et  par  moteller  i Jylland  som  jeg  har  hørt  kan  betales  kontant  for  værelset,  om  de  forlanger  id  aner  jeg  ikke.  

Redigeret af Nemtøs
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 14 minutter siden:

Har  du  læst  hvad  trådstarter  spørger  om? Der  efterspørges  et  værelse hvor  der ikke  skal  gives  oplysninger som  navn  og  adresse.  

Men  fint  at  du  ikke  kan  anbefale  bb  hotels. 

Jeg  vil  dog  svare  trådstarter,  at  deres  hoteller  er  diskrete  og  forholdsvis billige.  Man  opgiver  sine  oplysninger  ved  at  skulle  anvende  kreditkort  som  betaling, så  helt  anonym  er  man  ikke.  

Men der skal også gives oplysninger så du kan vel heller ikke anbefale dem.. Ligesom jeg heller ikke kunne.. Så dejlig nemt er det jo.. Igen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem er det du vil gemme sig for, siden du ikke vil opgive navn til hotellet?

Hotelejeren er sikkert ligeglad med hvad du hedder; han/hun kender dig ikke. Men hvis du tror du kan gemme dig for myndigheder / ordensmagt på den måde, så er det naivt. Du er overvåget 24/7 i Danmark :eek:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...