Hop til indhold

Recommended Posts

Mrev94 skrev, den 27.3.2021 at 20:40:

Hejsa, er der nogle der har erfaringer med hende her og kan sige lidt om hende? Det vigtigste for mig er at hun har et feminint ansigt, stemme og væremåde. Synes, at det er lidt svært at vurdere hendes feminitet ud fra billederne?
https://annoncelight.dk/showad/314753

Jeg har “besøgt” hende men gik igen. Jeg synes ikke hverken ansigt eller krop var feminint. Jeg ved godt der står buttet i annoncen så det vidste jeg godt. Men selve kroppen var ikke feminin i min optik. Ansigt heller ikke. Men det er jo bare min mening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden skrev, den 29.3.2021 at 17:54:

Jeg har “besøgt” hende men gik igen. Jeg synes ikke hverken ansigt eller krop var feminint. Jeg ved godt der står buttet i annoncen så det vidste jeg godt. Men selve kroppen var ikke feminin i min optik. Ansigt heller ikke. Men det er jo bare min mening. 

God info, og respekt for du gik igen, men hvor langt nåede du ? Kun til døren eller ? :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
frisk fyr nsj skrev, den 25.5.2021 at 19:41:

God info, og respekt for du gik igen, men hvor langt nåede du ? Kun til døren eller ? :rolleyes:

Jeg kom lige indenfor før jeg rigtig kunne se kroppen og ansigtet. Jeg sagde pænt og respektfuldt at det ikke lige var mig. Det er helt fair jo. De har ret til at sige det samme til mig jo;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...