Hop til indhold
Guest Dengladekriger12

Ivy

Recommended Posts

Guest Dengladekriger12

Hej der var en tråd om Ivy , corona og ferie . Hvor er den blevet af ? Da jeg har nyt info 

Måske snapsen og sildene har gjort mig blind ???? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal vi ikke gætte på den tråd blev fjernet fordi folk ud af det blå begyndte at spekulere i at hun havde Corona, som du nu igen nævner, bare fordi hun tog ferie...

 

Jeg fortalte også i den anden tråd at hun ikke har Corona, hun tog bare ferie, jeg har ikke yderligere at tilføje, ud over at jeg håber denne tråd også bliver slettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Dengladekriger12

  Søde kunde ville bare fortælle at hun er helt ok . Hun holder jo kun ferie for nye kunder så stop dit sure opstød . Tænker hendes problem er noget større en corona . Men sødt at du beskytter hende igen . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dengladekriger12 skrev, for 3 timer siden:

  Søde kunde ville bare fortælle at hun er helt ok .  

Det var det jeg gjorde I den tråd du læste og refererer til.

 

Dengladekriger12 skrev, for 3 timer siden:

  Tænker hendes problem er noget større en corona . Men sødt at du beskytter hende igen . 

Jeg aner ikke hvad du snakker om, hun har ikke et problem og jeg beskytter hende ikke, jeg oplyser bare at jeg ved det hun skriver er sandt, hun tog ferie.

Redigeret af Hulbror

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...