TheDude69 120 Skrevet 27. Marts, 2021 Nogen der har erfaringer med denne MILF... har set de andre anmeldelser, dog synes jeg de er til den ældre side https://annoncelight.dk/showad/301157 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtsprøjten 71 Skrevet 27. Marts, 2021 Har en aftale med hende på mandag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude69 120 Skrevet 27. Marts, 2021 Fedtsprøjten skrev, for 18 minutter siden: Har en aftale med hende på mandag Så håber jeg da vi må høre lidt om det efter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude69 120 Skrevet 30. Marts, 2021 Fedtsprøjten skrev, den 27.3.2021 at 20:23: Har en aftale med hende på mandag Hvordan var besøget ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fedtsprøjten 71 Skrevet 30. Marts, 2021 Blev desværre nød til at aflyse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 315 Skrevet 3. April, 2021 TheDude69 skrev, den 27/3/2021 at 18:14: Nogen der har erfaringer med denne MILF... har set de andre anmeldelser, dog synes jeg de er til den ældre side https://annoncelight.dk/showad/301157 Hej TheDude69 Inden jeg svarer må jeg lige høre hvad du mener med : "har set de andre anmeldelser, dog synes jeg de er til den ældre side". Så jeg ikke misforstår dig. Dette er seriøst ment Er det anmelderne, som har besøgt hende, du mener er for gamle? eller er det besøgene der er af ældre dato ( for længe siden)? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude69 120 Skrevet 3. April, 2021 PeeHairy skrev, for 19 minutter siden: Hej TheDude69 Inden jeg svarer må jeg lige høre hvad du mener med : "har set de andre anmeldelser, dog synes jeg de er til den ældre side". Så jeg ikke misforstår dig. Dette er seriøst ment Er det anmelderne, som har besøgt hende, du mener er for gamle? eller er det besøgene der er af ældre dato ( for længe siden)? Anmeldelserne ☺️☺️☺️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 315 Skrevet 3. April, 2021 TheDude69 skrev, for 7 timer siden: Anmeldelserne ☺️☺️☺️ Ok. Hvad vil du specielt gerne vide noget om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bigglesworth 90 Skrevet 4. April, 2021 Jeg besøgte hende for et halvt års tid siden. Rigtig god oplevelse. Hun var meget indlevende og nærværende. Sex'en var god, og, jeg fik lov at opleve alle åbninger Hendes krop bærer måske preg af alderen, men, jeg synes hendes krop var dejlig. Hvis jeg skal lede efter noget negativt: Selve "booking" processen var lidt spøjs, det hele foregik over mail, ingen telefonering inden, men, det er måske mig der er lidt gammeldags. Og, så ligger Jels lidt langt væk fra alting. Ellers må du sige til, hvis der er mere du ønsker at vide. Mvh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
den tykke 4 Skrevet 4. April, 2021 Jeg har besøgt hende flere gange, vil sige at jo tidlige på dagen jo mere aktiv er hun, og hun har god tid bliver ikke smidt ud før tid, jeg er rimeligt godt udrustet men hun tager godt imod og har ikke noget imod at gøre en færdig i munden efter sex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude69 120 Skrevet 4. April, 2021 den tykke skrev, for 3 timer siden: Jeg har besøgt hende flere gange, vil sige at jo tidlige på dagen jo mere aktiv er hun, og hun har god tid bliver ikke smidt ud før tid, jeg er rimeligt godt udrustet men hun tager godt imod og har ikke noget imod at gøre en færdig i munden efter sex. Jeg har en aftale med hende kl21.... Er det dumt, når det er sent så`? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest SweetMilf6630 Skrevet 4. April, 2021 Jeg hverken kan eller vil gå ind i konkrete oplevelser og ved heller ikke, hvem der er bag de forskellige brugernavne herinde. Kan kun sige generelt. Er ked af hvis nogen har haft en dårlig oplevelse fordi det var sidst på dagen. Er meget forskelligt om jeg har været optaget med kunder eller private planer. Og derudover prøver jeg at variere det lidt. Hvis jeg har taget initiativet/styringen meget nogen af gangene, kan jeg godt finde på at være mindre aktiv for at lade kunden tage styringen næste gang. Og i de tilfælde hvor en kunde har fået udløsning hurtigt prøver jeg også at tage det mere roligt efterfølgende for at forlænge nydelsen. Prøver ikke at overbooke mig selv i forhold til energi niveau. Og ja korrekt alt kommunikation er på mail, det står i annoncen og det bliver der ikke ændret på. Jeg er min egen sekretær. Vil hverken afsætte tid dagligt til at svare på telefonopkald, eller skulle gå og ringe retur til alle dem som har ringet forgæves mens jeg havde en kunde. Der kan man gå lige så meget skæv af hinanden i forhold til ar være ved telefonen, som hvis man ikke lige når at se/svare på en mail. Og det er vigtigt for mig at have aftalen på skrift så ingen kan være i tvivl om hvad der er aftalt. Dato, klokkeslæt, længde af bookning og hvilke andre ønsker der måtte være sagt ja eller nej til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holte150 25 Skrevet 8. April, 2021 Jeg har også besøgt hende nu. Super god oplevelse, hun er en rigtig fræk milf. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frits007 4 Skrevet 4. Oktober, 2022 Jeg har besøgt hende og sex er bare super dejlig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg