Hop til indhold

Nyborg/Ørbæk/Kerteminde/

Featured Replies

Skrevet

Nogen der kan anbefale nogen frække piger i Nyborg, Ørbæk eller Kerteminde området??

syntes ikke der er meget at finde, men måske nogen af jer har set nogen annoncer/sider jeg ikke har set.:-P

Skrevet
Pløkken skrev, for 20 timer siden:

Nogen der kan anbefale nogen frække piger i Nyborg, Ørbæk eller Kerteminde området??

syntes ikke der er meget at finde, men måske nogen af jer har set nogen annoncer/sider jeg ikke har set.:-P

Nej men der er masser i Odense. Ikke ret meget længere kørsel :-) 

Skrevet

Hold øje med Lovebird.  Hun er ind imellem på, og hun bor mellem Ørbæk og Nyborg. Hun er helt sikkert et besøg værd..

Skrevet
Keiro skrev, den 28.3.2021 at 17:02:

Hold øje med Lovebird.  Hun er ind imellem på, og hun bor mellem Ørbæk og Nyborg. Hun er helt sikkert et besøg værd..

Er det ikk hende som er tysk?....

Skrevet
Big3lover skrev, for 4 timer siden:

Er det ikk hende som er tysk?....

Korrekt. Men hun taler rigtig fint dansk.

Skrevet
Keiro skrev, den 28.3.2021 at 17:02:

Synes det er mange måneder siden hun sidst har været aktiv.. vi snakker i hvertfald november måned som det sidste 

Skrevet
Snigeren902 skrev, for 54 minutter siden:

Synes det er mange måneder siden hun sidst har været aktiv.. vi snakker i hvertfald november måned som det sidste 

Jeg er overbevist om, at hun gør det af lyst, og ikke af nød.

Mon ikke hun holder corona fri. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.