Hop til indhold
Pløkken

Nyborg/Ørbæk/Kerteminde/

Recommended Posts

Nogen der kan anbefale nogen frække piger i Nyborg, Ørbæk eller Kerteminde området??

syntes ikke der er meget at finde, men måske nogen af jer har set nogen annoncer/sider jeg ikke har set.:-P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pløkken skrev, for 20 timer siden:

Nogen der kan anbefale nogen frække piger i Nyborg, Ørbæk eller Kerteminde området??

syntes ikke der er meget at finde, men måske nogen af jer har set nogen annoncer/sider jeg ikke har set.:-P

 

 

Nej men der er masser i Odense. Ikke ret meget længere kørsel :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold øje med Lovebird.  Hun er ind imellem på, og hun bor mellem Ørbæk og Nyborg. Hun er helt sikkert et besøg værd..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Keiro skrev, den 28.3.2021 at 17:02:

Hold øje med Lovebird.  Hun er ind imellem på, og hun bor mellem Ørbæk og Nyborg. Hun er helt sikkert et besøg værd..

Er det ikk hende som er tysk?....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snigeren902
Keiro skrev, den 28.3.2021 at 17:02:

Hold øje med Lovebird.  Hun er ind imellem på, og hun bor mellem Ørbæk og Nyborg. Hun er helt sikkert et besøg værd..

Synes det er mange måneder siden hun sidst har været aktiv.. vi snakker i hvertfald november måned som det sidste 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snigeren902 skrev, for 54 minutter siden:

Synes det er mange måneder siden hun sidst har været aktiv.. vi snakker i hvertfald november måned som det sidste 

Jeg er overbevist om, at hun gør det af lyst, og ikke af nød.

Mon ikke hun holder corona fri. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...