skraber7556 67 Skrevet 27. Marts, 2021 Hej igen. Nogle af jer her inde som har haft kontakt eller rent faktisk mødt hende/dem her? https://annoncelight.dk/showad/198706 Har haft lidt mail korrespondance med dem, men der går sgu lang tid i mellem mails.. Så hvis nogle af jer har nogen erfaring med dem, please, let me know. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 27. Marts, 2021 tror du skriver med en fyr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skraber7556 67 Skrevet 27. Marts, 2021 kenderen skrev, for 10 minutter siden: tror du skriver med en fyr Ja, den tanke faldt mig også ind da jeg modtog første svar tilbage..;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skraber7556 67 Skrevet 27. Marts, 2021 Gr8dane skrev, for 11 minutter siden: Walk away Hahaha, solidt råd;-) Goddamn alle de skide fuskere.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 795 Skrevet 27. Marts, 2021 skraber7556 skrev, for 1 minut siden: Hahaha, solidt råd;-) Goddamn alle de skide fuskere.. Nåede du at sende vellignende billeder ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skraber7556 67 Skrevet 27. Marts, 2021 Nej, så langt nåede vi ikke.. "hun" er jo fandme minimum en dag om at skrive tilbage;-) Men herre gud, hvis jeg havde sendt et billede af min pik, så har gutten da noget at spille pik til;-);-);-)8-) Til at starte med, tolkede jeg det lidt som en af dem der efter mail nr 2 ville bede mig om at kontakte "hende" via en hjemmeside som hun bruger mere tid på end sin mail;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2408 Skrevet 27. Marts, 2021 skraber7556 skrev, for 29 minutter siden: hun" er jo fandme minimum en dag om at skrive tilbage;-) Bjarne A. Har meget at se til så du må lige have lidt tålmodighed 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg