Hop til indhold

Esbjerg

Featured Replies

Skrevet

Ja. En enkelt gang et diskret sted hun havde i Esbjerg. Hun er, efter min mening, vildt lækker. Desværre må man ikke slikke hende og hun tog ikke mundbindet af på noget tidspunkt. Så jeg synes muligheden for at nyde hendes krop og udseende bliver begrænset og kun derfor besøger jeg hende ikke igen. Pris som hun angiver i annoncen. 

Skrevet
  • Author

Da ikke nemt at få blowjob så ?

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author

Ikke flere som har noget at berette 

Skrevet

Jo jeg kan bekræfte samme historie.. ved ikke om jeg synes hun er vildt lækker men hun er meget naturlig.. Hun har født og deraf en del løs maveskind og bløde naturlige bryster. Hun har et sted sted hvis ikke du har stedet.. stedet er nu ikke så velegnet hvis du spørger mig men hva.. Andre finder det måske frækt det er sådan lidt halv offentligt. Hun gav et ultrakort blow og så på med mundbindet igen.. Det Kan jo være tiderne. hva ved jeg.. men ikke videre sexet.. da jeg havde taget hende bagfra et stykke tid uden nogen større respons fra hende kom jeg udover hende.. Det var en ok fræk afslutning men stedet taget i betragtning og bare sådan manglende stemning gør at det ikke er noget jeg behøver prøve igen..

• 3 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.