Hop til indhold

Recommended Posts

Ja. En enkelt gang et diskret sted hun havde i Esbjerg. Hun er, efter min mening, vildt lækker. Desværre må man ikke slikke hende og hun tog ikke mundbindet af på noget tidspunkt. Så jeg synes muligheden for at nyde hendes krop og udseende bliver begrænset og kun derfor besøger jeg hende ikke igen. Pris som hun angiver i annoncen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo jeg kan bekræfte samme historie.. ved ikke om jeg synes hun er vildt lækker men hun er meget naturlig.. Hun har født og deraf en del løs maveskind og bløde naturlige bryster. Hun har et sted sted hvis ikke du har stedet.. stedet er nu ikke så velegnet hvis du spørger mig men hva.. Andre finder det måske frækt det er sådan lidt halv offentligt. Hun gav et ultrakort blow og så på med mundbindet igen.. Det Kan jo være tiderne. hva ved jeg.. men ikke videre sexet.. da jeg havde taget hende bagfra et stykke tid uden nogen større respons fra hende kom jeg udover hende.. Det var en ok fræk afslutning men stedet taget i betragtning og bare sådan manglende stemning gør at det ikke er noget jeg behøver prøve igen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...