Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har i lang tid brugt Valby Massage som et sikkert sted at få en god og grundig massage. Havde for et stykke tid siden en lidt skuffende oplevelse på stedet, hvor en afløser var mere optaget af "sideorders" end at levere en ordentlig vare... Så skulle lige tjekke, om standarden generelt er faldet eller om jeg blot var uheldig.

http://www.valbymassage.dk/

Heldigvis var jeg vist bare uheldig. God massage af ejeren, Nat, som er både sjov, sød og dygtig til at massere. Det kan jeg klart anbefale til andre, der godt vil have god massage som det primære.

Skrevet

En timepris på 500 kr. Hmm, i forhold til prisen andre steder er det en del. Men på den anden side, så kan man ikke give en times massage, for 300 kr, betale husleje, strøm, varme, vand, ATP, moms, skat osv, og så tjene nok til at leve af det. Der er selvfølgelig også ekstras, men ifølge de thai piger jeg taler lidt privat med, så er det faktisk over halvdelen af kunderne, der kunskal have massage.

En timepris på 500 er vel så rimelig. Kommer der ekstra ydelser til, er de måske lidt billigere end før?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.