Hop til indhold

Recommended Posts

Har i lang tid brugt Valby Massage som et sikkert sted at få en god og grundig massage. Havde for et stykke tid siden en lidt skuffende oplevelse på stedet, hvor en afløser var mere optaget af "sideorders" end at levere en ordentlig vare... Så skulle lige tjekke, om standarden generelt er faldet eller om jeg blot var uheldig.

http://www.valbymassage.dk/

Heldigvis var jeg vist bare uheldig. God massage af ejeren, Nat, som er både sjov, sød og dygtig til at massere. Det kan jeg klart anbefale til andre, der godt vil have god massage som det primære.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En timepris på 500 kr. Hmm, i forhold til prisen andre steder er det en del. Men på den anden side, så kan man ikke give en times massage, for 300 kr, betale husleje, strøm, varme, vand, ATP, moms, skat osv, og så tjene nok til at leve af det. Der er selvfølgelig også ekstras, men ifølge de thai piger jeg taler lidt privat med, så er det faktisk over halvdelen af kunderne, der kunskal have massage.

En timepris på 500 er vel så rimelig. Kommer der ekstra ydelser til, er de måske lidt billigere end før?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...