Hop til indhold
Lahoni

Nogle der har besøgt Claudia i Fredericia?

Recommended Posts

Hej gutter 

Er der nogle der har besøgt Claudia i Fredericia og kan fortælle lidt om oplevelsen?  

https://annoncelight.dk/showad/315456 

Mvh Lahoni

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har før set meget lignede annoncetekster på annoncelight, og sågar besøgt en i Århus V. Jeg tror det er en flok piger fra Østen(ikke noget negativt om det), der flytter sig en del rundt i landet. Har set pigerne og teksterne i Århus, Aalborg, Ejby, Horsens og garanteret også flere steder. Mange af pigerne har et godt ry, men om Claudia også har det, det kan jeg ikke svare på.

Kun at jeg selv har haft en fantastisk oplevelse med en i Århus, som nærmest havde en identisk annonce - som de som sagt har :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
VibyDreng skrev, den 3/27/2021 at 5:16 AM:

I have seen very similar ad texts on adlight before, and even visited one in Århus V. I think it is a bunch of girls from the East (nothing negative about it) who move around the country a lot. Have seen the girls and the texts in Aarhus, Aalborg, Ejby, Horsens and guaranteed also several places. Many of the girls have a good reputation, but whether Claudia also has it, I can not answer.

Only that I myself have had a fantastic experience with someone in Aarhus who almost had an identical ad - as they have said :-)

 

Same here. Visited a lady in Aarhus from Poland with a very similar ad. Especially the Cum on Face for 700 kr was identical in all ads. I was very happy with her service. And since I am very into CIF, also planning to visit Claudia. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...