Hop til indhold

Recommended Posts

En lille anmeldelse af massage.... Og sådan kunne jeg have stoppet anmeldelsen. 

En lidt træt og øm krop trængte til noget massage, så da der var en annonce, som tilbød olie/thai massage, slog jeg til. Efter lidt skriveri frem og tilbage tog jeg afsted, men da jeg kom frem, var der ingen respons, og jeg kunne se, at annoncen nu var væk. 

Tlf.nr. er 5019 5183, men linket kan jeg ikke give, da annoncen som skrevet er væk. 

Jeg ved ikke om der er nogle GP, som er ude på at lave dårlig omtale om andre, eller om denne kvinde bare er useriøs. Men hvis nogle kan genkende nummeret, kan vedkommende måske oplyse mig om det. Men ellers tag det forbehold, at hvis I ønsker massage plus lidt andet fra en, som kalder sig Meena i Aarhus C, så kan det være spild af tid. 

Jeg endte i hvert fald kun med våde sko og strømper. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
totiltango skrev, den 26.3.2021 at 22:52:

En lille anmeldelse af massage.... Og sådan kunne jeg have stoppet anmeldelsen. 

En lidt træt og øm krop trængte til noget massage, så da der var en annonce, som tilbød olie/thai massage, slog jeg til. Efter lidt skriveri frem og tilbage tog jeg afsted, men da jeg kom frem, var der ingen respons, og jeg kunne se, at annoncen nu var væk. 

Tlf.nr. er 5019 5183, men linket kan jeg ikke give, da annoncen som skrevet er væk. 

Jeg ved ikke om der er nogle GP, som er ude på at lave dårlig omtale om andre, eller om denne kvinde bare er useriøs. Men hvis nogle kan genkende nummeret, kan vedkommende måske oplyse mig om det. Men ellers tag det forbehold, at hvis I ønsker massage plus lidt andet fra en, som kalder sig Meena i Aarhus C, så kan det være spild af tid. 

Jeg endte i hvert fald kun med våde sko og strømper. 

 

 

 

Redigeret af peter.c

Del dette indlæg


Link til indlæg
totiltango skrev, den 26.3.2021 at 22:52:

En lille anmeldelse af massage.... Og sådan kunne jeg have stoppet anmeldelsen. 

En lidt træt og øm krop trængte til noget massage, så da der var en annonce, som tilbød olie/thai massage, slog jeg til. Efter lidt skriveri frem og tilbage tog jeg afsted, men da jeg kom frem, var der ingen respons, og jeg kunne se, at annoncen nu var væk. 

Tlf.nr. er 5019 5183, men linket kan jeg ikke give, da annoncen som skrevet er væk. 

Jeg ved ikke om der er nogle GP, som er ude på at lave dårlig omtale om andre, eller om denne kvinde bare er useriøs. Men hvis nogle kan genkende nummeret, kan vedkommende måske oplyse mig om det. Men ellers tag det forbehold, at hvis I ønsker massage plus lidt andet fra en, som kalder sig Meena i Aarhus C, så kan det være spild af tid. 

Jeg endte i hvert fald kun med våde sko og strømper. 

 

Jeg har booket hende for en uge siden og jeg kender nummeret. Jeg havde booket hende og derefter 1/2 time efter skriver hun har fået menstruation og så annulleret hun aftalen. Så skrev jeg hvorfor skrev du ikke det før. Men hun svarede ikke. Men jeg tror hun rigtig bange pga der er så mange thai piger som er bleven anholdt her i århus. Så det er nok derfor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...