Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej var for noget tid siden på sjælland, og fik lyst til at prøve en pige her over...

sad og læst lidt på mobil for at se om der var nogle der kunne fange, der var varmet og pigerne var i kort kjoler...

fik lyst til en modne dame, var den frækkest modne dame jeg var til møde med så søgte efter sådan en

fandt http://www.sexpiger.dk/560 da jeg kom forbi der, kunne jeg lige svinge forbi...

jeg ringet og fik adressen samt tid, ligger i greve,(for jyde her er alt kbh, men min gps var ikke helt enig :D

men fik sat den igang...

kom forbi, ligger i et boligområde med små bygninger og ok diskret, jeg kan være ligeglad bor og kommer meget sjælden til kbh...

men ringet på døren og blev lukket ind, hun en lille dame, slanke er hun nu ikke, har lidt mave, men venligt smile og adfærd, langt mørkt hår, gråsprængt...

hun var i frækt undertøj...

hun giver super fransk til 700 kr. men da den var efter 1700 fik jeg 100 i rabat...

men af kom mit tøj...

over i sengen og hun gik i gang med at sutte pik, blidt og med god tid køre hun op og ned af pikken med hænder køre med....

hun siger du må også knalde mig for, eller vil du komme i min mund, det bestemmer du...

så tænkte det kunne da være sjovt.. så på med gummi og hun sætter sig oven på...

hun rider stille og roligt små støn du ved en del af spillet, bliver lidt kedeligt, så får hende om på alle fire og knalde hende lidt hurtigt bagfra...

tænker kunne være godt med at få udløsning i munden, så siger jeg vil gerne afslutte i din mund, det var helt ok

mig om på ryggen og af med gummiet...

hun sutter blidt og roligt, spørger om det er ok, det bekræfter jeg at det er, men hun må godt sætte tempoet lidt op, dette gør hun..

jeg får udløsning i hende mund.. hun holder hoved og mund ved pikken indtil jeg helt tømt, og spytte så ud i en serviet...

sexen: ok at prøve en modne dame, hun er noget ældre end de skreven..

udsend: ligner det hun er en modne dame håret er langt til under skuldren, gråsprængt..

knap så høj.

pigen: sød og service minde, hun været i faget længe, ønsker du en modne dame hvor man kan se alder så det er, hun ikke særlig høj, har lidt mave, men hvem har ikke det i den alder...

stedet: ok diskret, en boligblok, du ringer og høre om hun er fri, er hun det, går du ind af døren...

prisen: til 600 kr acceptabel oplevelse... havde jeg betalt meget mere havde jeg nok valgt en yngre model.. så fint hun giver rabat...

gentagelse: svær er meget sjælden på øen, måske hvis jeg tilfældig kommer forbi...

men næste gang jeg vil måske prøve en af de mere "berømte" piger der over...

prøvemanden

Skrevet

Tak for anmeldelsen. Jeg har før tænkt på at prøve pigebarnet. Kan du fortælle noget om rynker? Jeg er ikke bleg for rynker, men de skal være frække/naturlige så at sige, ikke for slidt.

Altså er det et normalt rynket ansigt hun går rundt med?

Skrevet

De billeder på hendes hjemmeside er vist af meget gammel dato ;)

Skrevet

De billeder på hendes hjemmeside er vist af meget gammel dato ;)

Det skriver hun også selv et stykke nede i gæstetråden, men hun har haft travlt med at flytte fra Roskilde til Greve.

Skrevet
  • Author

hej..

billeder er vist af ældre dato.. fra den gang jeg var ung... :D

men ja hun har rynker, men lad ikke lige mærke til hvor mange, men hun ligner ikke en rosin...

hun ligner en modne kvinde, men det som følger med der..

god mund og ok sted at skyde pik af...

prøvemanden

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.