Hop til indhold

Recommended Posts

 

https://annoncelight.dk/showad/314596

Besøgte Claudia først på ugen i Horsens. Hun er en af de piger der virkelig gør sit bedste for at du skal få det du kommer efter. Hun er løbende opmærksom på dig og spørger ind til hvordan du vil have det. Gør meget ud af god kommunikation undervejs. Giver sig hen, følger nemt anvisninger, bliver rigtig våd og lader sig rive med. Giver gode ægte knus, kys og god øjenkontakt. Smager og dufter virkelig godt. Så hvis i er til ovennævnte nærvær med en ung kvinde med ben i næsen der ved hvad hun står for... så kom afsted. Hun er ikke et nips, men kan godt lide en fast hånd. Hun er med dig til det sidste. God fornøjelse. Men skynd jer, hun rejser hjem til påske.

Hun er i Randers i denne uge

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åååhhh, hvor det lyder dejligt! :)

Navnet er perfekt! Claudia. :wub:

i_love_polish_girls_t_shirt-r098ffbb4ab3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman

Det er ikke ligefrem et slagtilbud, kr.1600 for 45 min med SuperFransk, eksempelvis tager Franske Jessy kr.1600 for 60 min med Megafransk.

Smag og behag .........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikkert fin nok pige, men jeg magter altså ikke at man skal betale for det ene og det andet, jeg kan forstå hvis det er noget ekstra ordinært at der er en tillægs pris. 

God weekend 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...