Hop til indhold
Guest TheRookie

Sweet Melissa in Odense

Recommended Posts

Guest TheRookie
Gohappy skrev, for 7 timer siden:

Ikke mig. Hun er ikke på whatsapp, hvilket er mit troværdighedspunkt. Hvad er jeres andres? 

Hvorfor er det et troværdighedspunkt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal man jo passe på med at se spøgelser alle steder, men der har desværre været en tendens til at de piger, der opholder sig på en bestemt adresse i byen har tilkoblet en "ekstra" profil, som er ikke eksisterende. Det har været omtalt i flere andre tråde her. Jeg tror ikke det er noget pigerne selv finder på, men de har nok et "reklamebureau" tilknyttet, som ikke er helt dus med markedsføringsloven :) 

Blot min egen fornemmelse.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gohappy skrev, for 8 timer siden:

hvilket er mit troværdighedspunkt. Hvad er jeres andres? 

De piger der viser et billede af (forhåbentlig) sig selv med en ny dansk avis giver en rigtig god sikkerhed for det så også er den pige man møder, men det er selvfølgelig ikke 100 % sikker, men nok ret tæt på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, Lige nu:

De piger der viser et billede af (forhåbentlig) sig selv med en ny dansk avis giver en rigtig god sikkerhed for det så også er den pige man møder, men det er selvfølgelig ikke 100 % sikker, men nok ret tæt på.

Jaa, det er selvfølgelig også en god pointe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gohappy skrev, Lige nu:

Billede på profil.

Man kan da sætte nøjagtigt samme billeder på Whatsapp som på en annonceprofil. Det giver da ingen som helst sikkerhed. I hvert fald ikke i min verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 1 minut siden:

Man kan da sætte nøjagtigt samme billeder på Whatsapp som på en annonceprofil. Det giver da ingen som helst sikkerhed. I hvert fald ikke i min verden.

For mig har det gjort, har ikke tænkt over de aviser der :D
Nå men jo, Avisen og med dato og sårn, det er jo sådan set godt set. Så meget skal du have.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har bare mine forholdsregler, det er såmænd det. 

Så lidt da, det var godt set og jeg har sku ikke lige tænkt over det punkt haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TheRookie
Gohappy skrev, for 4 timer siden:

Billede på profil.

Jeg kan nu heller ikke se hvad det skulle gøre. Jeg tænker også at det eneste rigtige for dem at gøre er at tage et billede med en avis. Men ja jeg tror også hende er for smuk til at være ægte :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheRookie skrev, for 41 minutter siden:

Jeg kan nu heller ikke se hvad det skulle gøre. Jeg tænker også at det eneste rigtige for dem at gøre er at tage et billede med en avis. Men ja jeg tror også hende er for smuk til at være ægte :)

Det er jo fair du har den holdning, det kan jeg jo ikke stoppe dig i. Før i tiden, så betragtede jeg det bare sådan :D

Altså sagt med et stort gran beskedenhed og med tanke på den tidligere tråd, så er jeg enig. Ingen Whatsapp og ingen Avis. No-go i min bog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gohappy skrev, for 40 minutter siden:

Ingen Whatsapp og ingen Avis. No-go i min bog.

Når det så er sagt har jeg altså mødt adskillige piger der hverken havde Whatsapp eller billeder med avis der har været 100 dem man så på billederne. Har omvendt også mødt en del hvor det absolut ikke var dem på billederne. Tror altså bare ikke der er nogen 100 % foolproof metode til at skelne de ægte fra de fake. Heldigvis kan man jo så bare gå sin vej igen hvis det man ser ikke falder i ens smag - men det er sgu også bare træls når man nu lige står med forventning om at skulle have "kørt svinet af"... :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 2 timer siden:

Når det så er sagt har jeg altså mødt adskillige piger der hverken havde Whatsapp eller billeder med avis der har været 100 dem man så på billederne. Har omvendt også mødt en del hvor det absolut ikke var dem på billederne. Tror altså bare ikke der er nogen 100 % foolproof metode til at skelne de ægte fra de fake. Heldigvis kan man jo så bare gå sin vej igen hvis det man ser ikke falder i ens smag - men det er sgu også bare træls når man nu lige står med forventning om at skulle have "kørt svinet af"... :-) 

Den virker for mig og den virker hver gang.... 

Men helt ærligt så orker jeg sku ikke at retfærdiggører mit system yderligere her, kammerat. 

Efter de første 3 øl skifter jeg nok holdning. Det kunne også være sjovt på en spøjs måde at udveksle røverhistorier med en anden fra Odense med den her hobby. Det er en stående invitation. 

Redigeret af Gohappy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gohappy skrev, 1 time siden:

Den virker for mig og den virker hver gang.... 

Men helt ærligt så orker jeg sku ikke at retfærdiggører mit system yderligere her, kammerat. 

Bare det virker for en selv er det jo fint. I hvert fald indtil videre. :-) 

Gohappy skrev, 1 time siden:

Det kunne også være sjovt på en spøjs måde at udveksle røverhistorier med en anden fra Odense med den her hobby. Det er en stående invitation. 

Mon ikke der er en fra Odense der har løst til at dele en six-pack med dig og udveksle røverhistorier. :-) Go' fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Bare det virker for en selv er det jo fint. I hvert fald indtil videre. :-) 

Mon ikke der er en fra Odense der har løst til at dele en six-pack med dig og udveksle røverhistorier. :-) Go' fornøjelse.

Altså jeg har ikke mødt andre med den her specielle hobby, så det ku da være rart haha. Ikke noget jeg kæfter op om haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr.Bigs skrev, for 7 timer siden:

kan spørge som i starten af tråden. 

Er der nogen der har besøgt denne, meget smukke, kvinde?

Utroligt hvis der slet ikke er nogen som har besøgt hende, hun ser lækker ud.

og ærgeligt at denne efterlysning er fuldstændig ødelagt af alle de ligegyldige opslag om alt muligt andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dudes, advarsel herfra.

Hun bad mig om at sende en selfie. Hvem gør sådan noget? Det må da være noget scam, eller hvad? 

Please update, hvis nogen har noget info, jeg synes det lød lidt for underligt.

 

Mvh

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har selv haft skrevet til hende for 3 timer siden, men har intet svar fået, så hun er Strøget fra listen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Langtids-lurkeren skrev, den 3/30/2021 at 7:39 PM:

Dudes, warning from here.

She asked me to send a selfie. Who does such a thing? It must be a scam, right? 

Please update, if anyone has any info, I think it sounded a little too weird.

 

Sincerely

Was planning to contact her for a visit today. But a selfie? I do not take selfie even for myself. No way... I let it go...

Thanks for the warning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende i lørdags, troede jeg. Det viste sig at være Sugar Lily. Hun er da også vældig sød, men at udgive sig for en anden er ikke ok i min optik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...