Hop til indhold

Recommended Posts

Hej rødder :) 

Min efterlysning går på kontaktinformationer andet end dem jeg kan finde på http://www.thai-massage.dk/ som kun er deres telefonnummer. Facebook-linket er forkert adresse. Jeg har skrevet til dem på facebook, https://www.facebook.com/Thai-Massage-Copenhagen-198336436856781 i stedet, men der har ikke været aktivitet siden 2012, og de har ej heller svaret. 

Jeg er med på at de er lukket ned ligesom alle andre og det er derfor de ikke tager telefonen. 

Jeg ønsker at planlægge og forudbooke en par-massage med efterfølgende værelsesleje "uden betjening". Selvfølgelig først efter 6. april. 
Det har jeg gjort før, omend  det er længe siden. 
Jeg kom der også ret fast en overgang alene efter nattevagter på PG fordi de har døgnåbent. De kender mig og jeg kender stedet.
Da vores besøg skal planlægges lidt med både fridage og kone-alibi er det lidt svært uden forudgående kontakt. 

Har nogen af jer mulighed for at kontakte dem på mine vegne? 
Selvfølgelig ikke skrive et hemmeligt nummer hverken her eller i privat besked til mig. Men måske give mit nummer videre til dem i en sms eller en email til dem hvis der sidder nogen derude iblandt jer som har "en hemmelig indgangsvinkel" til stedet fordi I er stamkunder... eller noget.

Skriv til mig i privat besked hvis du foretrækker det. 

Håbefulde hilsner, 
Eva <3

PS: Før skjult reklame-beskyldningerne hagler ned over mig, så klik lige på mine billeder... det er nok RET begrænset hvor mange der er til Thai som også er til mig. Det ville være et skørt sted for mig at reklamere for mig selv lige netop her. Mine hensigter er "pure as snow" :D 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @Eva Nadine

Jeg kan desværre ikke hjælpe med en inside kontakt, og har aldrig selv været på stedet selvom jeg er stolt livslang Valbyborger. Til gengæld skrev du at det var længe siden du havde været der, og hvis du før har kaldt dig "Sukkersød Sirene" har jeg muligvis fundet din anmeldelse fra dengang. Siden har stedet fået et par dårlige anmeldelser, og det er måske gået nedad bakke for dem. Lidt ligesom dineren ved siden af (nævnt i anmeldelsen jeg læste), som har skiftet ejer, koncept og menukort, alt sammen til det værre.

Link til søgning på "Jernbanevej":

https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=jernbanevej&quick=1

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Lauersen 

Ja ja det er vist ingen hemmelighed at @Sukkersød Sirene er mig. Det blev for bøvlet med sugardating for mig efter nogle år. Alt for mange pennevenner, prispressere sugardating-coaching og alt for lidt p.. :D 
Da "markedet" ændrede sig og det ikke længere var anderledes end prostitution med taxameter til en billigere takst, så jeg ingen grund til at fortsætte da jeg valgte at lukke ned for monogame sugar-relationer.  

Har de fået nye ejere? 
Hende som jeg vil gætte på er "mutter" var jeg ret begejstret for. 

Det er svært at finde Thai-massage med dobbeltsenge der har døgnåbent. 
Måske har jeg bare fået VIP-behandling fordi de godt ved at jeg er kollega. Det er ikke massagen eller "kvaliteten af massøsens hud" der interesserer mig. Aldrig det sidste ;) og kvaliteten mest når jeg kommer ud alene. Vi vil bare gerne have en oplevelse sammen og stedet skal være rammen, og massøserne er egentlig bare rekvisitter. Derfor betyder det ikke ret meget om det er gået ned ad bakke. 

Kh. Eva

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...