Fyr1981 4 Skrevet 25. Marts, 2021 Halløj der ude... Er en frisk sund og rask fyr på 39... Jeg har altid haft det problem at jeg ikke kan holde og kommer hurtigt. Og jeg bliver meget følsom bagefter så en tur 2 har aldrig fundet sted. Findes der noget middel mod det? Jeg har prøvet noget start stop teknik men virker ikke. Middel tænker jeg piller eller ja kom gerne med ide indput Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 25. Marts, 2021 (edited) Fyr1981 skrev, for 11 minutter siden: Middel tænker jeg piller eller ja kom gerne med ide indput nej til piller. Nogle bruger lidokain (tag gummi på efter påsmøring). Mulig uønsket effekt: Mindre nydelse. Men start-stop i kombination med bækkenbundstræning er bedre. Nogle oplever at sildenafil udskyder udløsning, men hvis du ikke har problemer med rejsning, ville jeg aldrig anbefale af den grund alene. Også risiko for mindre nydelse. Redigeret 25. Marts, 2021 af Advarsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr1981 4 Skrevet 25. Marts, 2021 Advarsel skrev, for 1 minut siden: nej. Nogle bruger lidokain (tag gummi på efter påsmøring). Men start-stop i kombination med bækkenbundstræning er bedre. Nogle oplever at sildenafil udskyder udløsning, men hvis du ikke har problemer med rejsning, ville jeg aldrig anbefale af den grund alene. Lidokain og så knalde med gummi? okay kan man købe det håndkøb? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 25. Marts, 2021 Fyr1981 skrev, Lige nu: Lidokain og så knalde med gummi? okay kan man købe det håndkøb? Man kan købe kondomer med med det beslægtede benzokain: https://coolkondom.dk/durex-kondomer-performa-12-stk.?gclid=EAIaIQobChMIyajR59bL7wIVJkeRBR2LUw1ZEAQYASABEgJ67PD_BwE Det er muligvis bedre at bruge. Men du kan fx køble EMLA-creme i håndkøb. Som sagt: Brug kondom over for at skåne partneren. Pas på med dosis. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14131 Skrevet 25. Marts, 2021 Fyr1981 skrev, for 17 minutter siden: Jeg har altid haft det problem at jeg ikke kan holde og kommer hurtigt. Og jeg bliver meget følsom bagefter så en tur 2 har aldrig fundet sted. Findes der noget middel mod det? Har du prøvet pirringsbondage? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr1981 4 Skrevet 25. Marts, 2021 Jernsvinet skrev, Lige nu: Har du prøvet pirringsbondage? Nope det er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 344 Skrevet 25. Marts, 2021 Erotiske noveller og lign, pirrende film, og andet erotisk, der tænder dig - Tiden er en faktor - Så find tiden, onaner' - både med og uden kondom, og træk din udløsning - det kan på sigt hjælpe dig, således at din krop på et tidspunkt, lære at slappe mere af, og med tiden kan du helt selv være med til at bestemme, hvornår du " kommer ud af den vej, hvor det er point og No return " - Endu bedre supler' og få evt. din kæreste, kone, elskerinde eller lign. til at "spille" for dig - og øv og lad gerne hende få styringen, og lav aftaler, så hun kan hjælpe med at stoppe i tide - inden du får en velfortjent lille pause, og så må hun på den igen, og igen og igen og igen .... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14131 Skrevet 25. Marts, 2021 (edited) Fyr1981 skrev, for 43 minutter siden: Nope det er? Du bliver spændt fast, så du ikke kan gøre noget og er helt i massøsens magt, og hun kan nu pirre og tease dig med, analdildo, facesitting, yderligere opbinding og som hun har tid og lyst og hvad I nu har aftalt - aftal f.eks. at hun ikke får nogen penge eller kun 50%, hvis hun får dig til at komme, før der er gået mindst en halv time - og at du vil komme inde i hende - og kommer du før tid - så skal hun tvangsmalke dig til du kommer igen eller du ber om nåde Redigeret 25. Marts, 2021 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14131 Skrevet 25. Marts, 2021 PS. du kan næste også også bare vælge en grim, fed og overvægtig model med ulækre tatoveringer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maspero 190 Skrevet 25. Marts, 2021 Listelømmel skrev, for 26 minutter siden: Endu bedre supler' og få evt. din kæreste, kone, elskerinde eller lign. til at "spille" for dig - og øv og lad gerne hende få styringen, og lav aftaler, så hun kan hjælpe med at stoppe i tide - inden du får en velfortjent lille pause, og så må hun på den igen, og igen og igen og igen .... Hvilket herligt fif Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 25. Marts, 2021 Tag en spiller et par timer før... -Så holder du længere, og er ikke så følsom, når slaget skal slås;-) 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advarsel 2793 Skrevet 25. Marts, 2021 Det I andre skriver svarer til Start-Stop. Som jeg også skrev er bækkenbundstræning også en nøgle. Ud over at styrke potens, så styrker det også kontrol, fordi muskler kan anvendes til at tilbageholde udløsning. Bækkenbundstræning gør to ting: Styrker og giver bedre psykomotorisk kontrol, fordi man træner at mærke efter. https://www.cancer.dk/hjaelp-viden/det-kan-du-selv-goere/genoptraening/lav-oevelser-baekkenbund-underliv/baekkenbundsoevelser/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
uskyldig 27 Skrevet 26. Marts, 2021 Hvis jeg tager sildenafil piller så er den kamp klar og jeg blive ved uden at komme før jeg selv spiller den af det bedste jeg har lært syntes ihvertfald den bliver mindre følsom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 26. Marts, 2021 Bækkenbundstræning! Hjalp mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr1981 4 Skrevet 27. Marts, 2021 Jernsvinet skrev, den 25.3.2021 at 16:36: Du bliver spændt fast, så du ikke kan gøre noget og er helt i massøsens magt, og hun kan nu pirre og tease dig med, analdildo, facesitting, yderligere opbinding og som hun har tid og lyst og hvad I nu har aftalt - aftal f.eks. at hun ikke får nogen penge eller kun 50%, hvis hun får dig til at komme, før der er gået mindst en halv time - og at du vil komme inde i hende - og kommer du før tid - så skal hun tvangsmalke dig til du kommer igen eller du ber om nåde Puha lyder lidt spændene alligevel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr1981 4 Skrevet 27. Marts, 2021 Maspero skrev, den 25.3.2021 at 16:59: Hvilket herligt fif Ja tak for tip lyder ikke tosset Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr1981 4 Skrevet 27. Marts, 2021 uskyldig skrev, den 26.3.2021 at 06:56: Hvis jeg tager sildenafil piller så er den kamp klar og jeg blive ved uden at komme før jeg selv spiller den af det bedste jeg har lært syntes ihvertfald den bliver mindre følsom Super. Men de kan ikke købes i håndkøb vel? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14131 Skrevet 27. Marts, 2021 Fyr1981 skrev, 1 time siden: Super. Men de kan ikke købes i håndkøb vel? Bare gå til egen læge og sig, du har problemer med begejstringen - så laver han/hun en lille undersøgelse og du kan købe dem billigt på alle apoteker i DK, men vælg 100 mg., da de er billigst/mg og du kan bare bide dem over i passende portioner på ca. 25 mg. Det er OK at bruge 100 mg, men med 25 mg er du mere sikker på ikke at få alt for stor hovedpine, ondt i nakken, rød i hovedet mv. (øm i pikken) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr1981 4 Skrevet 27. Marts, 2021 Jernsvinet skrev, for 2 timer siden: Bare gå til egen læge og sig, du har problemer med begejstringen - så laver han/hun en lille undersøgelse og du kan købe dem billigt på alle apoteker i DK, men vælg 100 mg., da de er billigst/mg og du kan bare bide dem over i passende portioner på ca. 25 mg. Det er OK at bruge 100 mg, men med 25 mg er du mere sikker på ikke at få alt for stor hovedpine, ondt i nakken, rød i hovedet mv. (øm i pikken) Super tak for det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg