Hop til indhold
AlfaN

Samme nummer på to profiler

Recommended Posts

Ved ikke om det er tegn på fake, men er lidt mystisk at det er samme nr på begge, meget forskellige annoncer.

 

https://annoncelight.dk/showad/308509

https://annoncelight.dk/showad/289216

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske de enten bruger samme telefondame, tager telefonen for hinanden eller på anden måde har et samarbejde? 
Jeg er kun een pige og jeg har tre telefon numre, hvor jeg dog kun annoncerer med det ene offentligt. Skulle en veninde fra branchen pludselig få fletningerne i postkassen af en eller anden årsag, så ville jeg da helt klart lade hende bruge mit offentlige nummer og sekretæren der følger med den, hvis det var hvad hun havde brug for... det er for nogen måske også mistænksomt. Og hvem af os ville i så fald være fake? 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er intet mystisk. Enten har pigen 2 annoncer eller også har 2 piger samme nummer. Måske de deler kunder, så man ikke ved hvem man laver aftaler med.

Ingen af de 2 annoncer får mig til at ringe, men det skyldes ikke fælles telefonnummer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
Eva Nadine skrev, for 7 timer siden:

Måske de enten bruger samme telefondame, tager telefonen for hinanden eller på anden måde har et samarbejde? 
Jeg er kun een pige og jeg har tre telefon numre, hvor jeg dog kun annoncerer med det ene offentligt. Skulle en veninde fra branchen pludselig få fletningerne i postkassen af en eller anden årsag, så ville jeg da helt klart lade hende bruge mit offentlige nummer og sekretæren der følger med den, hvis det var hvad hun havde brug for... det er for nogen måske også mistænksomt. Og hvem af os ville i så fald være fake? 
 

De har ingen telefondame, det er ingen klinik, men privat i Rødovre/islev !

De er et par .

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, for 2 timer siden:

Der er intet mystisk. Enten har pigen 2 annoncer eller også har 2 piger samme nummer. Måske de deler kunder, så man ikke ved hvem man laver aftaler med.

Ingen af de 2 annoncer får mig til at ringe, men det skyldes ikke fælles telefonnummer.

Men det er en pige og en mand. Var det der fik mig til at undres. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, den 25.3.2021 at 08:25:

Men det er en pige og en mand. Var det der fik mig til at undres. 

Så har de nok noget sammen. Det kan være de vil lave en trekant. 
Selv om man er mand og kvinde kan man åbenbart samarbejdede om at ville tilfredsstille mænd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...