Hop til indhold
Muggi

Alfons røver sine egne.

Recommended Posts

Utroligt at det er så organiseret i lille Danmark.. Når man læser hvor personen har haft tilknytning til så drejer det sig jo om flere forskellige steder:ph34r:.. Og det jo så kun det der indtil videre er blevet opklaret..

Det er alligevel skræmmende..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
JenniferRomantica skrev, for 16 minutter siden:

Utroligt at det er så organiseret i lille Danmark.. Når man læser hvor personen har haft tilknytning til så drejer det sig jo om flere forskellige steder:ph34r:.. Og det jo så kun det der indtil videre er blevet opklaret..

Det er alligevel skræmmende..

Ha ha og ja som Politiet nok ville have sagt, den slags kriminalitet har vi ganske enkelt ikke tid til  (det er der jo ingen penge i) 

Men ser du, inden længe er det ganske enkelt forbudt at være Dansker, såfremt det fortsætter som det gør nu, uden jeg hverken tænker Rød eller Blå, blot en tanke! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Muggi skrev, for 54 minutter siden:

Hmmm Rødovre bordeller, mon det er Nyholms Allé??

Hvor grådig er man lige, at røve sin egne damer!?

https://www.tv2lorry.dk/roedovre/politi-alfons-begik-roeveri-mod-egne-sexarbejdere

ja og en anden adresse i Rødovre med de samme bagmænd - begge adresser har været skidt anmeldt herinde gentagne gange men alligevel må der være en forretning... fint at købe kvinder men er der ikke snart en nedre grænse ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis der er tale om "ægte rufferi" som i alfonseri eller beskyttelsespenge, så er det lidt at malke den samme ko to gange. Måske han/de syntes at de arbejdende kvinder slap for billigt i forvejen? 
Altså lidt som hvis folks børn stjæler af forældrenes pengepung selvom de allerede har fået lommepenge ovenikøbet uden at rydde op på værelset som aftalt :ph34r:

Problemet er muligvis til en start at det overhovedet er mænd der ejer bordellet i første omgang? Eller er vi nået så langt i ligestillingsudviklingen at det er politisk ukorrekt af mig at have den holdning at mænd ikke har noget at gøre i bordelbranchen i første omgang? :wub:

Kh. Eva

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kenderen
Eva Nadine skrev, for 5 minutter siden:

Hvis der er tale om "ægte rufferi" som i alfonseri eller beskyttelsespenge, så er det lidt at malke den samme ko to gange. Måske han/de syntes at de arbejdende kvinder slap for billigt i forvejen? 
Altså lidt som hvis folks børn stjæler af forældrenes pengepung selvom de allerede har fået lommepenge ovenikøbet uden at rydde op på værelset som aftalt :ph34r:

Problemet er muligvis til en start at det overhovedet er mænd der ejer bordellet i første omgang? Eller er vi nået så langt i ligestillingsudviklingen at det er politisk ukorrekt af mig at have den holdning at mænd ikke har noget at gøre i bordelbranchen i første omgang? :wub:

Kh. Eva

kvinder kunne ikke drømme om noget lignende :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
kenderen skrev, for 3 minutter siden:

kvinder kunne ikke drømme om noget lignende :D

Mnjarjøeh... der findes nu nok nogle stykker der ikke ville holde sig tilbage. Nogle kvinder vil gøre ALT for penge - boomtish! :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, 1 time siden:

Eller er vi nået så langt i ligestillingsudviklingen at det er politisk ukorrekt af mig at have den holdning at mænd ikke har noget at gøre i bordelbranchen i første omgang? :wub:

Det er vi da bestemt - hvis jeg vil sælge stang og kugler på bordel, har du absolut intet at sku' ha' sagt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 2 timer siden:

Problemet er muligvis til en start at det overhovedet er mænd der ejer bordellet i første omgang?

Egentlig ikke - men der burde stilles krav til ejerne mht. ikke at være tidligere dømt for vold, røveri, dokumentfalsk mv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Jernsvinet skrev, for 1 time siden:

Egentlig ikke - men der burde stilles krav til ejerne mht. ikke at være tidligere dømt for vold, røveri, dokumentfalsk mv.

Hvem skal sørge for at det bliver undersøgt? 

Det er i forvejen ulovligt at holde bordel

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 6 timer siden:

Hvem skal sørge for at det bliver undersøgt? 

Det er i forvejen ulovligt at holde bordel

 

Jeg forestiller mig jo netop at det skal være lovligt at drive bordel eller hotel med udlejning til glædespiger/mænd - men for at kunne gøre det skal man erhverve en slags næringsbrev og sørge for ordnede forhold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pophair skrev, for 7 timer siden:

Hvem skal sørge for at det bliver undersøgt? 

Det er i forvejen ulovligt at holde bordel

 

Meeen nu skal politiet alligevel komme ud og tjekke på alle de etablerede steder 2 gange om året ifølge lovgivningen.. Det siger betjentene selv når de kommer på besøg i hvertfald.. Så det kan være nok så ulovligt men der bliver stadig ført opsyn.. I hvertfald med de danske klinikker jeg kender og har arbejdet på.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair

Ja, men det er for at høre til pigerne, om de har papirer i orden, samt om de er der mod deres vilje, ect. . Jeg svarede på dette:

"Egentlig ikke - men der burde stilles krav til ejerne mht. ikke at være tidligere dømt for vold, røveri, dokumentfalsk mv" 

 

Der stilles jo ikke noget krav i forhold til det skrevne, til udlejer/lejer for at holde bordel. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...