Hop til indhold
Fyr1981

Gadepiger Nordsjælland

Recommended Posts

Godaften folkens...

Som overskriften siger, kender i til nogle gade piger i Nordsjælland. Evt. Ud over istegade i kbh som er det eneste jeg kender til.. 

 

På forhånd tak

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr1981 skrev, for 8 minutter siden:

Godaften folkens...

Som overskriften siger, kender i til nogle gade piger i Nordsjælland. Evt. Ud over istegade i kbh som er det eneste jeg kender til.. 

 

På forhånd tak

Gadepiger kendes ikke i Nordsjælland. Tror heller ikke Istedgade huser de fleste. Bedste bud må være Skelbækgade i København. 
 

Er der en særlig årsag til det specielt skal være gadepiger? 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 8 minutter siden:

Gadepiger kendes ikke i Nordsjælland. Tror heller ikke Istedgade huser de fleste. Bedste bud må være Skelbækgade i København. 
 

Er der en særlig årsag til det specielt skal være gadepiger? 
 

Har aldrig prøvet at “samle” en op før. Hvis man kan sige sådan. 
 

Men altså det ikke absolut nødvendig at det skal være en gadepige. Men hvad jeg ellers har set og læst er prisen som regel også lidt mere overkommelig (for mig) 

 

håber det gav/giver mening 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr1981 skrev, for 5 minutter siden:

Har aldrig prøvet at “samle” en op før. Hvis man kan sige sådan. 
 

Men altså det ikke absolut nødvendig at det skal være en gadepige. Men hvad jeg ellers har set og læst er prisen som regel også lidt mere overkommelig (for mig) 

 

håber det gav/giver mening 

Hvis det giver mening for dig, så er det vigtigst :-)

En tur til Skelbækgade så..... og håb, at Corona ikke har tvunget dem alle i ly. 

God fornøjelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 3 minutter siden:

Hvis det giver mening for dig, så er det vigtigst :-)

En tur til Skelbækgade så..... og håb, at Corona ikke har tvunget dem alle i ly. 

God fornøjelse 

Har lige luret din profil faktisk ;-P

 

og takker;-)

Redigeret af Fyr1981

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings
Danskeblondeemma skrev, for 21 minutter siden:

Hvis det giver mening for dig, så er det vigtigst :-)

En tur til Skelbækgade så..... og håb, at Corona ikke har tvunget dem alle i ly. 

God fornøjelse 

Kan godt høre du ikke har været i Skelbækgade de sidste par år :lol: Skelbækgade er i dag en utrolig flot og moderne gade med spisesteder og resturenter. Gadepigerne er forlængst forsvundet derfra . Derimod er der stadig en del øst piger i istedgade samt nogle afrikanere . 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BlackStockings skrev, for 21 minutter siden:

Kan godt høre du ikke har været i Skelbækgade de sidste par år :lol: Skelbækgade er i dag en utrolig flot og moderne gade med spisesteder og resturenter. Gadepigerne er forlængst forsvundet derfra . Derimod er der stadig en del øst piger i istedgade samt nogle afrikanere . 

Må skuffe dig så ..... der er stadig gadepiger i Skelbækgade. Ja, de holder også til ved Maria kirken i Istedgade . 
Skelbækgade er andet end Kødbyen 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske man bare skal køre forbi og kikke eller starte med Google Maps, er ikke så kendt i kbh 

Redigeret af Fyr1981

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Fyr, jeg tror altså du vil få en bedre oplevelse på klinik, når de åbner igen.

 Nu til dags er gadepiger lidt af en jungle, og nok mere henvendt til erfarne brødre. Der er masser af indendørs gp’er der kan give dig en fin oplevelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
shiny skrev, for 6 minutter siden:

Kære Fyr, jeg tror altså du vil få en bedre oplevelse på klinik, når de åbner igen.

 Nu til dags er gadepiger lidt af en jungle, og nok mere henvendt til erfarne brødre. Der er masser af indendørs gp’er der kan give dig en fin oplevelse.

 

Det må gerne være en lidt hurtig overstået tur...

 

hvordan og hvad tænker du angående erfarende brødre?  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Når sydhavnspigen er retur modsat  circle K tanken i Sydhavnen ( søg iherine på sigørneren eller sydhavnspigen) så er det bedste Value for money hvor du kan samle en sød pige op som yder super service og ofte er på gaden i lårlange støvler. Skriver herinde når hun er retur i danmark

Del dette indlæg


Link til indlæg
bifyr71 skrev, for 8 minutter siden:

Når sydhavnspigen er retur modsat  circle K tanken i Sydhavnen ( søg iherine på sigørneren eller sydhavnspigen) så er det bedste Value for money hvor du kan samle en sød pige op som yder super service og ofte er på gaden i lårlange støvler. Skriver herinde når hun er retur i danmark

Lyder spændene. Jeg kikker lidt efter hende tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr1981 skrev, for 2 timer siden:

 

hvordan og hvad tænker du angående erfarende brødre?  

 

 

Gadepiger er for mænd, der er vant til GPer. Kender miljøet, forstår faresignaler. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
shiny skrev, for 7 timer siden:

Gadepiger er for mænd, der er vant til GPer. Kender miljøet, forstår faresignaler. 
 

Ahh okay... 

 

men har prøvet en del gp piger :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, for 18 timer siden:

Må skuffe dig så ..... der er stadig gadepiger i Skelbækgade. Ja, de holder også til ved Maria kirken i Istedgade . 
Skelbækgade er andet end Kødbyen 

 

Er Skælbækgade ikke gaden mellem Dybølsbro og Halmtorvet? Jeg har kørt den tur ofte de sidste år og aldrig spottet nogle. Nogle tips eller tricks? Tidspunkter eller er det måske i sidegaderne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danskeblondeemma skrev, den 24.3.2021 at 19:47:

Må skuffe dig så ..... der er stadig gadepiger i Skelbækgade. Ja, de holder også til ved Maria kirken i Istedgade . 
Skelbækgade er andet end Kødbyen 

 

Det er yderst sjældent, jeg bor lige siden af og ser stort set aldrig nogen der, kan faktisk ikke huske at jeg har set en i år, og kører forbi dagligt

 

På Istedgade findes der stadig nogle stykker, men slet ikke som 5-10 år siden, og så er det hende i sydhavnsgade når det er sommer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy

De rumænske piger står stadig i Istedgade, i den ende tættest på hovedbanegården

Del dette indlæg


Link til indlæg
CphGuy skrev, for 3 timer siden:

De rumænske piger står stadig i Istedgade, i den ende tættest på hovedbanegården

Okay nogle erfaringer??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...