Hop til indhold

Recommended Posts

JenniferRomantica skrev, for 27 minutter siden:

Jeg tænker det er den Emmalie der arbejdede på de forskellige danske lysthuse.. Meget populær pige herinde:biggrin:.. Jeg kan da i hvertfald genkende hendes billeder.. 

Hun er nydelig, men det er ikke dén Emmalie.
Så har hun fået et monster babse-boost og booty-boost og hair extensions henover vinteren i hvert fald. Emmalie have A-skål, var mere spinkel og en helt anden type. Langt mere androgyn på den allermest sexede måde. Udover navn og alder ligner intet andet, synes jeg.

Jeg har aldrig været seksuelt sammen med Emmalie, men jeg har set enhver kvadratcentimeter af hendes krop rigtigt mange gange på Cassiopeia hvor vi har haft utallige vagter sammen.

Kh. Eva :)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 7 minutter siden:

Hun er nydelig, men det er ikke dén Emmalie.
Så har hun fået et monster babse-boost og booty-boost og hair extensions henover vinteren i hvert fald. Emmalie have A-skål, var mere spinkel og en helt anden type. Langt mere androgyn på den allermest sexede måde. Udover navn og alder ligner intet andet, synes jeg.

Jeg har aldrig været seksuelt sammen med Emmalie, men jeg har set enhver kvadratcentimeter af hendes krop rigtigt mange gange på Cassiopeia hvor vi har haft utallige vagter sammen.

Kh. Eva :)
 

Så må der have været 2 Emmalie'er på et tidspunkt:P.. Jeg kender også hende på billederne som Emmalie.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 27 minutter siden:

Så må der have været 2 Emmalie'er på et tidspunkt:P.. Jeg kender også hende på billederne som Emmalie.. 

Nå for pokker... ja det gør det ikke nemt haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Nej det jo ikke det nemmeste i verden når det bare er et enkelt navn:P.. Forstår mere og mere brugen af dobbeltnavne:ph34r:.. 

Jep... det kan anbefales ;)  
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billederne er af hende her. Hun fik i mellemtiden lavet brysterne. Og 21 år? Håber jeg ikke. I givet fald var hun 13, da jeg bollede hende... :wacko:

PS: Hun var selvfølgelig ikke 13, da jeg var sammen med hende. Bare for lige at skære det ud i pap.

Redigeret af Morabito

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der har før været lidt forvirring omkring de to der kaldte sig Emmalie, og jeg skal ikke kunne sige om annoncøren er en helt tredie der bare har snuppet billederne og de evige 21 år fra Romantica Emmalie.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/106726-er-emmalie-den-samme/?tab=comments#comment-997980

Hvad angår Cassiopeia Emmalie som @Eva Nadine har været på vagt med, er det hende jeg har været sammen med 2 gange og som har været ret aktiv her på siden. Jeg savner hende helt vanvittigt, men med den effektivitet hun har slettet sit købesex alter-ego virker det som om hun ikke vil tilbage til denne verden.  Forhåbentlig er det fordi hun endelig fandt kærligheden et andet sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morabito skrev, for 19 timer siden:

Billederne er af hende her. Hun fik i mellemtiden lavet brysterne. Og 21 år? Håber jeg ikke. I givet fald var hun 13, da jeg bollede hende... :wacko:

PS: Hun var selvfølgelig ikke 13, da jeg var sammen med hende. Bare for lige at skære det ud i pap.

Hej Morabito ..

Bare lige for langsomme ^_^ ...

Emmalie fra annoncelight er den samme som du har i den gamle annonce fra romantica.... ? Så skal man vist afsted i en fart :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sleins skrev, den 25.3.2021 at 15:50:

Bare lige for langsomme ^_^ ...

Ja, så var jeg lige endnu langsommere om at få svaret. :) Ja, det er den samme Emmalie, men hun har som sagt fået lavet brysterne væsentligt større siden de første billeder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 24.3.2021 at 19:07:

Så må der have været 2 Emmalie'er på et tidspunkt:P.. Jeg kender også hende på billederne som Emmalie.. 

Ja, der var en Emmalie både på Mon Cherie og Cassiopeia Stars, og det var ikke samme person. Har dog ikke besøgt nogen af dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...