Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er lidt sent ude med denne lille efterlysning.

Sagen er den at jeg har en aftale med en fræk kvinde her til aften. Hun er en rigtig fræk sag som er med på det hele..... Hun er hvad jeg vil betegne som fritids-gp som tager i mod i eget hjem vest for kbh.

Jeg vil gerne dele hende med en ekstra fyr. Er der mon en det er frisk? Så skriv en PB så sender jeg lidt mere info.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom frisk.

Vi taler om en Q midt i trediverne. Hun er med på anal, dp, sutter uden og sluger og bliver hun godt liderlig er hun også til blid fisting og gensidig rimming.

Alt dette for en tusse!

Redigeret af Mulle Mand
Fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mulle Mand skrev, for 4 timer siden:

Kom frisk.

Vi taler om en Q midt i trediverne. Hun er med på anal, dp, sutter uden og sluger og bliver hun godt liderlig er hun også til blid fisting og gensidig rimming.

Alt dette for en tusse!

En anden god gang. Smid gerne et link ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende! Jeg er frisk, måske for sent i ft i aften, men så en anden gang. Skriv endelig hvis det har interesse.

Også ekstra spændende i disse tider, når det er på Vestegnen. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 3 timer siden:

Var helt klart frisk, med lidt længere frist.

Jeg er friske på en trekant med hende,er det for sent nu eller hvad,er så klar som jeg kan være  der snart,er hund klar på fissen og røven og dp,eller hvad du siger bare til og jeg ringer efter min ven der køre tezza. Men er det for sent er klar altid klar på er trekant. Sonny

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...