Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg synes ikke den ser fake ud, jeg er bare ikke til uden eller at have travlt. Tag dog chancen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 69manden

Godmorgen de Herre. 

Jeg besøgte hende igår omkring kl.12 og hun var sød, nærværende, gav god tid til snak både før og efter, har dejlige bryster, tror hun fik orgasme når jeg slikkede og suttede på dem også hendes fisse, for top karakter, dejlig glat, pæn stor klitoris, hun kom pænt hurtigt når man slikkede hende også under sex i både missionær og doggy. Har næste aftale i hus, når hun er på igen.. 

Ja som mange skriver, snyd ikke jer selv med at besøge hende.. Hun var desværre ikke til anal..

Del dette indlæg


Link til indlæg
69manden skrev, for 27 minutter siden:

Godmorgen de Herre. 

Jeg besøgte hende igår omkring kl.12 og hun var sød, nærværende, gav god tid til snak både før og efter, har dejlige bryster, tror hun fik orgasme når jeg slikkede og suttede på dem også hendes fisse, for top karakter, dejlig glat, pæn stor klitoris, hun kom pænt hurtigt når man slikkede hende også under sex i både missionær og doggy. Har næste aftale i hus, når hun er på igen.. 

Ja som mange skriver, snyd ikke jer selv med at besøge hende.. Hun var desværre ikke til anal..

Hun skriver hun er slank. Passer det godt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 69manden
Anderss skrev, for 3 timer siden:

Hun skriver hun er slank. Passer det godt? 

Ja, jeg synes selv at hun havde en pæn krop, hun er hverken tyk eller lignende, så ja hun er i den slanke side..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 69manden
skraber7556 skrev, for 5 timer siden:

Hejsa allesammen. 

 

Nogen der evt var forbi denne frækkert i går? Og evt kunne fortælle lidt om det? 

Er desværre altid en lille smule skeptisk til at starte med, når sådanne annoncer popper op. Må være stødt ind i falske annoncer, for mange gange.. 

https://annoncelight.dk/showad/315257

Og hun har lige lagt denne annonce op,så i kan stadig nå at besøge hende..

https://annoncelight.dk/showad/315257

Og til dem, så ikke Tor på at jeg har besøgt hende, så har jeg alle hendes mail beskeder, dog lægger jeg dem ikke herinde for hendes skyld og med de oplysninger der er i dem, dog kopiere jeg gerne noget af det og lægger på hvis i ønsker det???? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1600 for 30 min, det er den højeste pris jeg endnu er stødt på, lidt underligt når nu hun bare vil have pik efter 10år uden sex. :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er dog blevet overbevist om at annoncen er ægte nok. 

Og ville da egentlig også sige at ud fra beskrivelsen hun selv giver og som er levet givet her i tråden, så lyder hun fræk nok og lækker. 

Men ja, som Pacer skriver, 1600 for 30 minutter... Måske lige i overkanten. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest CphGuy

Man kan ikke diskutere pris, for det er op til hvad den enkelte vil betale.. 

Meeeeen, ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
skraber7556 skrev, for 4 timer siden:

Men ja, som Pacer skriver, 1600 for 30 minutter... Måske lige i overkanten. 

Det er åbenbart prisen for en dansk amatør tøs på 40 år ............

Hos Emilly er det til 90 minutter + kr.100 til drikkepenge.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 17 timer siden:

lidt underligt når nu hun bare vil have pik efter 10år uden sex

Det er den mest trætte kliché i amatørbranchen, og også i catfish/scam-branchen. Dog skriver hun faktisk ikke "uden sex", kun "uden sex der var lækker ...".

Men måske kom hun ud af forholdet fordi manden blev dræbt i et bandeopgær og så mangler hun børnepenge?

(Undskyld)

Bicycle Repairman skrev, for 13 timer siden:

Hos Emilly er det til 90 minutter + kr.100 til drikkepenge.

Men vel ikke uden gummi og dansktalende? Rimelig meget en pære-banan-sammenligning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
69manden skrev, for 22 timer siden:

hun kom pænt hurtigt når man slikkede hende også under sex

Det lyder mærkeligt, det du beskriver. Hendes annonce skriver helt tydeligt:

"jeg tænder på lige på direkte knald , ikke alt mulig forspil eller at jeg skal komme og det er dit mål...tak men lad mig nyde som jeg allerhelst vil og ønsker...kom og knep mig.."

Det lyder som om din oplevelse har ligget helt uden for det hun lægger op til i annoncen. Hun beder om knep ligepå - det er ikke det du beskriver med flere orgasmer (du beskriver 2-3 på en halv time) både ved slik og knep.

Var snak før+efter også inden for den halve time?

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 1 time siden:

Det lyder som om din oplevelse har ligget helt uden for det hun lægger op til i annoncen. Hun beder om knep ligepå - det er ikke det du beskriver med flere orgasmer (du beskriver 2-3 på en halv time) både ved slik og knep.

Enig, det lyder ikke som noget hun var igennem med alle 9(!!!) fyre den dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pusserfar skrev, for 3 minutter siden:

Det er hobby luderen fra hundie

Det anede mig sgu ogs - ordlyden af profil-teksten.. Hun er ogs dejlig at besøge ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Duterte skrev, 1 time siden:

Er det en advarsel? Hobby- Hundige? 

Det er hendes tidligere brugernavn på Annoncelight - "HobbyluderenHundige" eller noget i den dur

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, for 13 timer siden:

Det er hendes tidligere brugernavn på Annoncelight - "HobbyluderenHundige" eller noget i den dur

Okay men er det en advarsel? Eller hørt noget dårligt om hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Duterte skrev, for 8 minutter siden:

Okay men er det en advarsel? Eller hørt noget dårligt om hende?

Det må du høre brugeren "Advarsel" om, tror bare det var info han gav :)

Har ikke oplevet noget dårligt med hende, de gange vi er mødt - hun er bare elendig til at svare tilbage :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Duterte skrev, den 26.3.2021 at 21:49:

Er det en advarsel? Hobby- Hundige? 

Hvis du læser tråden, vil du se hun identificeres som hobbyluderen. Jeg oplyser om hobbyluderens tidligere lokation. Er det mit brugernavn, der forvirrer, for jeg har svært ved at se, hvor det med advarsel ellers kommer fra? Jeg har aldrig besøgt hende - kun læst annoncerne.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...