Hop til indhold

Recommended Posts

Sir_Cumalotforfun skrev, for 2 minutter siden:

Ikke meget info?

Jeg vendte om i døren det er vel info nok

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
pacer skrev, for 12 minutter siden:

Jeg vendte om i døren det er vel info nok

Vendte du om, fordi du som afholdenhedsmand, ikke bryder dig om fulde fruentimmere.........

Emil fra Lønneberg endte som afholdenhedsmand, fordi hans ynglings høne, faldt om af "druk" ......

Det siger jo intet om hvordan kvinden ser ud / fremstår.

Hun var fuld, er vel ikke ensbetydende med at hun så ud som noget der var løgn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bicycle Repairman skrev, for 19 minutter siden:

Vendte du om, fordi du som afholdenhedsmand, ikke bryder dig om fulde fruentimmere.........

Emil fra Lønneberg endte som afholdenhedsmand, fordi hans ynglings høne, faldt om af "druk" ......

Det siger jo intet om hvordan kvinden ser ud / fremstår.

Hun var fuld, er vel ikke ensbetydende med at hun så ud som noget der var løgn.

Lad mig sige det sådan at hun ikke lignede en jeg ville have sex med.
Øjnene svømmede rundt og hun havde dårlige tænder, hun var væsentligt ældre end det billede jeg havde modtaget.
Ville du betale for sex med en skidefuld kvinde? Det håber jeg ikke for så er der noget galt med dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, for 1 time siden:

Lad mig sige det sådan at hun ikke lignede en jeg ville have sex med.
Øjnene svømmede rundt og hun havde dårlige tænder, hun var væsentligt ældre end det billede jeg havde modtaget.
Ville du betale for sex med en skidefuld kvinde? Det håber jeg ikke for så er der noget galt med dig.

Nå, så hostede du endelig op med noget, der ligner en anmeldelse. Men hvorfor al den surhed og vrede mod brødre, der spørger interesseret? Slap lidt af, pacer-dreng.

Del dette indlæg


Link til indlæg
RitterKugelbert skrev, for 14 minutter siden:

Nå, så hostede du endelig op med noget, der ligner en anmeldelse. Men hvorfor al den surhed og vrede mod brødre, der spørger interesseret? Slap lidt af, pacer-dreng.

Jeg er nok bare sur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman
pacer skrev, for 10 timer siden:

Jeg er nok bare sur.

Se positivt på det, hun var i det mindste godt afsprittet / velkonserveret ......................................................................

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen eller rettere advarslen - ;) trist at en kvinde er så “hårdt ramt” den dag går på et job hun måske afskyr:o  og en annonce uden foto taler vel sit tydelige budskab. 
Bødlen

Del dette indlæg


Link til indlæg
pacer skrev, den 24.3.2021 at 11:11:

... og hun havde dårlige tænder ...

Hej Pacer,

Kan du sætte et par ord mere på, hvordan hun havde dårlige tænder? Dårlige i betydningen uplejede, halvrådne eller i betydningen "ikke kønne fra naturens side"? Er lidt nysgerrig på at besøge hende - satser på, at hun også er ædru af og til, om ikke andet - men har bestemt ikke lyst, hvis hun har uplejede, halvrådne tænder.

På forhånd tak.

/ Jørgensen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jørgensen skrev, for 10 timer siden:

Hej Pacer,

Kan du sætte et par ord mere på, hvordan hun havde dårlige tænder? Dårlige i betydningen uplejede, halvrådne eller i betydningen "ikke kønne fra naturens side"? Er lidt nysgerrig på at besøge hende - satser på, at hun også er ædru af og til, om ikke andet - men har bestemt ikke lyst, hvis hun har uplejede, halvrådne tænder.

På forhånd tak.

/ Jørgensen

Indtrykket var usoigneret og grimme tænder, som i dårlig hygiejne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg lavede en aftale med kvinden her uden at have læst anmeldelsen af hende her. Hun er svær at komme i kontakt med. Men efter flere timer svarede hun at hun havde en ledig tid. 

Hun startede med at sige 1300 for 1 time men da jeg så skrev at det var lidt dyrt ændrede prisen sig til 700 for en time. 

Jeg ville gerne se nogle billeder inden vi mødtes. Kvinden på billederne ville jeg nok vurdere til slut 40'erne. Små buttet med skulder langt hår. 

Aftalte så at mødes med hende kl 19. Hun befinder sig i holbæk. Hun fortalte jeg skulle skrive når jeg var udenfor opgangen. Da jeg ankom til opgangen skrev jeg til hende men hun svarede ikke. Ventede yderligere 20 min og da jeg endnu ikke havde fået svar kørte jeg fra stedet. 

 

Det lidt useriøst at brænde sine kunder af og slet ikke give besked. 

Anbefaling: 0%

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...