Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg søger en makker at dele en pige med i næste uge tirsdag, onsdag eller torsdag aften. 
Da jeg ikke kommer så meget rundt håber jeg at finde en der kender en pige til dette. 
Jeg har kun et krav. Hun skal være med på at vi double penetrere hende. Og så må hun meget gerne tilbyde mega fransk. 
Det kan ikke forgå hos mig så det skal være en vi kan besøge. 
Og jeg tænker hele turen koster omkring 1000-1500 kr  pr mand  

Håber at der er en der er frisk. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne sagtens have været frisk på sådan en tur.. Men jeg kan simpelthen bare ikke de aftener i næste uge, som du foreslår. Deltids alenefar, som tilfældigvis har børn i næste uge. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mrsasha skrev, den 27/3/2021 at 23:59:

Slet ingen der vil være med til dette sjove setup? 

Jeg kender en pige der er  frisk på 2-4 fyre men har ikke stedet det kan foregå 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I dag, eller er det også muligt en anden dag? Fordi det kunne jeg helt sikkert godt være frisk på en dag.. Har også et sted jeg kan låne, hvor det kan foregå. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skraber7556 skrev, for 1 time siden:

I dag, eller er det også muligt en anden dag? Fordi det kunne jeg helt sikkert godt være frisk på en dag.. Har også et sted jeg kan låne, hvor det kan foregå. 

Helst i dag eller i morgen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...