Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt denne søde kvinde i dag : https://annoncelight.dk/showad/305752 

Hun er rigtig sød, og præcis som på billederne. Hun har åbenbart fået lavet bryster siden hun var her sidst. Det er rigtig pænt og på ingen måde "skræmmende". 
Jeg følte, at hun var nærværende og levede sig ind i gamet 100%. Jeg synes hånden på hjertet at det er en imponerende bedrift af mange af de kvinder.

Vi havde noget tid, hvor vi snakkede om hendes situation og fremtidsplaner. Jeg spurgte også lidt ind til, om kunderne behandlede hende ordentligt - det er nok ikke altid tilfældet, som jeg tolkede det, og det gør lidt indtryk. 

Hvis du er en gentleman, så afsted til denne søde kvinde - hun har fortjent et besøg. Og husk at smid lidt drikkepenge :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, for 9 minutter siden:

Drikkepenge? :D

Jeg tror ikke du skal regne med, at det er pigerne selv, der styrer hverken showet eller regnskaberne ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheM skrev, for 16 minutter siden:

Hvis du er en gentleman, så afsted til denne søde kvinde - hun har fortjent et besøg.

Kan du gi et lille hint om hvor ca. i Odense hun befinder sig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dylmer skrev, Lige nu:

Kan du gi et lille hint om hvor ca. i Odense hun befinder sig?

Meget tæt på Odense Stadion. Meget diskret og fint sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheM skrev, for 14 minutter siden:

Jeg tror ikke du skal regne med, at det er pigerne selv, der styrer hverken showet eller regnskaberne ;)

Hvis du mener de har dårlige forhold,så skulle man nok ikke støtte dette foretagende ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NysgerrigePeter skrev, for 5 minutter siden:

Hvis du mener de har dårlige forhold,så skulle man nok ikke støtte dette foretagende ;) 

Jeg tror ikke det det var det jeg skrev. God aften ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauritzen skrev, for 27 minutter siden:

Kunne hun anbefales, til en som aldrig har været med en pige før?:x

Ja, det vil jeg helt klart mene, men du skal vide hvad du vil. Hun virker på den måde ikke så erfaren og tager ikke den type initiativ, som man måske kan have behov for i starten ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lauritzen, en god idé er at du ikke fortæller hende, at du er ny, men bare tager den med ro. At være ny, kan gøre hende usikker.

Jeg tror du skal foreslå hende, at du virkelig gerne vil nyde og at hun bare skal forkæle dig. Tag mindst en halv time, men helst en hel.

Sig til hende, at du vil have en girlfriend oplevelse. Jeg nyder selv pirringsbondage, men det kan jo også gøres uden at være bundet. Ved at du overgiver dig til hende, så lader du hende styre lidt og det gør det måske nemmere for dig. Resten kommer naturligt for dig.

Personligt vil jeg anbefale en helt dansk pige. Fx. Sofie Brandvarm eller en anden, der ved hvad det handler om og I kan have en god snak. Du fortjener at første gang er noget specielt.

God fornøjelse!

Lauritzen, en god idé er at du ikke fortæller hende, at du er ny, men bare tager den med ro. At være ny, kan gøre hende usikker.

Jeg tror du skal foreslå hende, at du virkelig gerne vil nyde og at hun bare skal forkæle dig. Tag mindst en halv time, men helst en hel.

Sig til hende, at du vil have en girlfriend oplevelse. Jeg nyder selv pirringsbondage, men det kan jo også gøres uden at være bundet. Ved at du overgiver dig til hende, så lader du hende styre lidt og det gør det måske nemmere for dig. Resten kommer naturligt for dig.

Personligt vil jeg anbefale en helt dansk pige. Fx. Sofie Brandvarm eller en anden, der ved hvad det handler om og I kan have en god snak. Du fortjener at første gang er noget specielt.

God fornøjelse!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha skæv på en fredag og jeg måtte bare lige gense hende, besøgte hende også sidst hun var her og hun kunne godt huske mig da jeg skrev til hende, “I like Long time” skrev hun..haha.. vi fik aftalt en time med tungekys og blow uden og en pris, vildt fedt at se hende igen og hun er fanme en lille lækkerbidsken efter min mening, lækker ny lejlighed og hende i et sæt rødt pikant undertøj, fik lige et hurtigt bad og en mundskyller og mig nøgen ind i hyggerummet hvor Lilly stod klar til et ordentligt kram og langt kys og kæl og så satte hun sig ned på sengen og tog som det mest naturlige i hele verden min meget stive pik i munden og gav mig et forrygende blowjob, hun tager den gerne dybt og bruger tungen, hun ved tilsyneladende  præcis hvordan jeg kan lide det, trak mig ud og så var det hendes tur til at blive slikket, hjalp hende af med bh’en og trusserne og mig ned og smage, hun er smidig og spreder gerne benene så man bedre kan komme til, hun har små fine læber og dufter fantastisk :wub:

Så fik jeg gummi på og trængte op i hende i almindelig missionær imens vi kyssede, hun er lige så stram stadigvæk, take easy og jaja og efter lidt kunne jeg komme ordentligt ind, og vi fik prøvet lidt forskellige stillinger inden jeg trak mig ud og flåede gummiet af og kom ud over hende, hun smilede og så snakkede vi lidt inden hun gav mig et langt blowjob mere efterfulgt af en fræk 69’er hvor jeg fik lov til at slikke hende i numsen også, og så gummi på igen og så en ridetur hvor hun virkelig gør det godt og jeg måtte overgive kom for anden gang og så var det desværre tid til at sige farvel..

Virkelig en dejlige pige som jeg kun kan anbefale, eneste der trækker ned er at hun har fået lavet de bryster..vi snakkede om det sidst jeg besøgte hende og også dengang sagde jeg “det gør du bare ikke” hunhavde nærmest ingen bryster men de var fine og lækre, nu har hun såsilikoneboobs med 2 ar nede under, bevares når ret skal være ret er de sikkert pænt lavet og ikke overdrevet store, men de var MEGET kønnere før !

bortset fra det er hun skide sød og utroligt køn og dejlig at være sammen med, billedet hvor hun holder avisen og de andre hvor hun ser sådan ud er ægte, ved ikke lige hvorfor hun blander billeder af en anden kvinde med for hun er jo en utrolig flot pige selv ? 

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Black skrev, for 11 timer siden:

Uha skæv på en fredag og jeg måtte bare lige gense hende, besøgte hende også sidst hun var her og hun kunne godt huske mig da jeg skrev til hende, “I like Long time” skrev hun..haha.. vi fik aftalt en time med tungekys og blow uden og en pris, vildt fedt at se hende igen og hun er fanme en lille lækkerbidsken efter min mening, lækker ny lejlighed og hende i et sæt rødt pikant undertøj, fik lige et hurtigt bad og en mundskyller og mig nøgen ind i hyggerummet hvor Lilly stod klar til et ordentligt kram og langt kys og kæl og så satte hun sig ned på sengen og tog som det mest naturlige i hele verden min meget stive pik i munden og gav mig et forrygende blowjob, hun tager den gerne dybt og bruger tungen, hun ved tilsyneladende  præcis hvordan jeg kan lide det, trak mig ud og så var det hendes tur til at blive slikket, hjalp hende af med bh’en og trusserne og mig ned og smage, hun er smidig og spreder gerne benene så man bedre kan komme til, hun har små fine læber og dufter fantastisk :wub:

Så fik jeg gummi på og trængte op i hende i almindelig missionær imens vi kyssede, hun er lige så stram stadigvæk, take easy og jaja og efter lidt kunne jeg komme ordentligt ind, og vi fik prøvet lidt forskellige stillinger inden jeg trak mig ud og flåede gummiet af og kom ud over hende, hun smilede og så snakkede vi lidt inden hun gav mig et langt blowjob mere efterfulgt af en fræk 69’er hvor jeg fik lov til at slikke hende i numsen også, og så gummi på igen og så en ridetur hvor hun virkelig gør det godt og jeg måtte overgive kom for anden gang og så var det desværre tid til at sige farvel..

Virkelig en dejlige pige som jeg kun kan anbefale, eneste der trækker ned er at hun har fået lavet de bryster..vi snakkede om det sidst jeg besøgte hende og også dengang sagde jeg “det gør du bare ikke” hunhavde nærmest ingen bryster men de var fine og lækre, nu har hun såsilikoneboobs med 2 ar nede under, bevares når ret skal være ret er de sikkert pænt lavet og ikke overdrevet store, men de var MEGET kønnere før !

bortset fra det er hun skide sød og utroligt køn og dejlig at være sammen med, billedet hvor hun holder avisen og de andre hvor hun ser sådan ud er ægte, ved ikke lige hvorfor hun blander billeder af en anden kvinde med for hun er jo en utrolig flot pige selv ? 

Hvor lang tid bestilte du?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja en time med hende går desværre alt for hurtigt synes jeg..hun bruger forresten stadig hendes telefon som stopur, når den bimler er der 10 minutter tilbage ved man, det er sgu et godt koncept og man får hvad man betaler for.

Redigeret af Mr Black

Del dette indlæg


Link til indlæg

For the ones who are also annoyed by this '' Selfie '' trend, I wrote to her and she requested a selfie. (By the way; I also wrote her from Whatsapp. She can go and check my picture from there)

I let it go. I respect everyone's choice and idea but I would never ever send a selfie. There are dozens of options which are not requiring such a thing. And I never needed to send a selfie in any of my visits.

So for me, it ended before starting with Lily. 

Redigeret af Jok7r

Del dette indlæg


Link til indlæg
GPTesteren skrev, den 26.3.2021 at 15:15:

Lauritzen, en god idé er at du ikke fortæller hende, at du er ny, men bare tager den med ro. At være ny, kan gøre hende usikker.

Det er altså altid dejligt at vide at det er en "newbie" vi har på linen.. Så ved vi hvorfor personen virker nervøs og evt ikke siger så meget.. Det normalt tungebåndet, eller mangel på samme, der afslører det for mig de få gange personen har været ny i spillet og han ikke har fortalt det før mødet.. Så kan vi også indstille os efter det og måske ikke gå så hårdt til værks ved første besøg.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...