Hop til indhold

Recommended Posts

Såååå.. Nogen gange så sker det altså også for os.. Vi mister forbindelser der med tiden er blevet vigtige for os evt fordi vores stamgæster ikke finder os efter "flytning" til nyt koncept eller nyt sted..

Nu er det sådan at Sauna klubben lukker.. Og det er hammer trist.. Det værste er næsten alle de gæster man har nået at få et super godt forhold til og som man så ikke kommer til at se igen.. 

I den anledning vil jeg se om det her sted måske kan hjælpe mig.. Jeg har dog ingen idé om at han skulle anvende stedet her.. Men skulle han læse det så søger jeg faktisk en af mine stamgæster der kom i saunaen ca hver 4 uge.. 

Mr. P.. Vi plejede at have en fantastisk aften sammen med stripclub og hotelværelse.. Du er svensk og et sted mellem 35-45.. Vi legede "kærester" og mine kollegaer vi sammen valgte var mine "netop ankommet til Danmark veninder" som vi skulle vise byen.. Tænker ikke jeg behøver at fortælle mere før du ved det er dig:lol:.. 

Skulle du læse min efterlysning så må du da gerne sende en SMS af sted.. Jeg mangler vores stunder og spændingen i det:ph34r:.. 

Ved sku ikke lige hvor min efterlysning passer ind:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er smukt at kemien og lysterne en gang i mellem bare passer så godt sammen. Jeg håber i finder hinanden igen til en rigtigt god aften i hinandens selskab, eller måske flere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Faktisk havde jeg affundet mig med at det bare var det.. Men en af mine gæster nævnte stripklubben vi plejede at komme på og så tænkte jeg "hvor intet vover intet vinder":ph34r:.. 

Men nu der mange ting og personer fra Saunaen jeg kommer til at mangle.. Det var sku et herligt sted.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 32 minutter siden:

Faktisk havde jeg affundet mig med at det bare var det.. Men en af mine gæster nævnte stripklubben vi plejede at komme på og så tænkte jeg "hvor intet vover intet vinder":ph34r:.. 

Men nu der mange ting og personer fra Saunaen jeg kommer til at mangle.. Det var sku et herligt sted.. 

Lad mig nu høre inden jeg brænder inde med det: Hvem var egentlig den stiveste pik i saunaen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
holstebronx skrev, for 12 minutter siden:

@JenniferRomantica

Mon ikke at han har, eller på et tidspunkt kigger på din annonce, eller lign.? Så er der da en mulighed, for at han finder denne tråd :)

Nej han kom egentlig bare som saunaens stamkunde til at starte med.. Han slog mig aldrig som en der som sådan tjekkede annoncer men som kom steder han kendte til fra andre eller via en evt taxachauffør.. Han søgte i hvertfald tit råd hos taxachauffør omkring hvilke steder der var bedst når vi skulle finde en stripklub:ph34r:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trident skrev, for 22 minutter siden:

Det er noget af et kompliment at blive eftersøgt i denne sammenhæng:)

Uanset hvordan og hvorledes så er vi alle mennesker med følelser og forhåbentlig empati for hinanden.. Og man kan ærlig talt komme utrolig tæt på et andet menneske hvis kemien er god og man klikker.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krebs skrev, for 17 minutter siden:

Jeg overvejer at melde mig som Mr.P .... mon J.Ro opdager at jeg er fake?   :P

Hvor velbevandret er du i det svenske:P.? Ellers så er der en lille risiko for at hun opdager det:lol:..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Jeg er næsten sikker på det ikke er min Mr. P der sidder på den anden side:lol:.. 

Han er multikunstner - du troede at du kendte ham, men så overraskede han alligevel. (Jeg nåede næsten at rette fejlen inden du svarede ..)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Orgasmic skrev, Lige nu:

Jeg kan godt være din Mr. P. Hvad vil du give per time :P

Jeg overvejede også at påpege, at indlægget hører til under "efterlysninger". Om det skal være i sektionen for Kbh. eller "udland" er jeg bare lidt usikker på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Orgasmic skrev, for 3 minutter siden:

Jeg kan godt være din Mr. P. Hvad vil du give per time :P

Jeg vil næsten udlove en findeløn men han skal jo ikke føle sig jagtet:lol:

Igen så må jeg spørge til dine svensk kundskaber.. Oooog så skal jeg liiige hører dig hvor god du er til at synge "I will survive".? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Jeg vil næsten udlove en findeløn men han skal jo ikke føle sig jagtet:lol:

Mr. P har lige ringet til mig, han siger han er fanget i Sverige - men synes vi to ska ta på stripklub sammen i stedet ... Og vi ved begge to at Mr. P aldrig ville fortælle en løgn

 

Och jeg taler svenska rigtig mycket bra B)
Ikea.. H&M.. surströmming..! Se bare

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Såååå.. Nogen gange så sker det altså også for os.. Vi mister forbindelser der med tiden er blevet vigtige for os evt fordi vores stamgæster ikke finder os efter "flytning" til nyt koncept eller nyt sted..

Nu er det sådan at Sauna klubben lukker.. Og det er hammer trist.. Det værste er næsten alle de gæster man har nået at få et super godt forhold til og som man så ikke kommer til at se igen.. 

I den anledning vil jeg se om det her sted måske kan hjælpe mig.. Jeg har dog ingen idé om at han skulle anvende stedet her.. Men skulle han læse det så søger jeg faktisk en af mine stamgæster der kom i saunaen ca hver 4 uge.. 

Mr. P.. Vi plejede at have en fantastisk aften sammen med stripclub og hotelværelse.. Du er svensk og et sted mellem 35-45.. Vi legede "kærester" og mine kollegaer vi sammen valgte var mine "netop ankommet til Danmark veninder" som vi skulle vise byen.. Tænker ikke jeg behøver at fortælle mere før du ved det er dig:lol:.. 

Skulle du læse min efterlysning så må du da gerne sende en SMS af sted.. Jeg mangler vores stunder og spændingen i det:ph34r:.. 

Ved sku ikke lige hvor min efterlysning passer ind:lol:.. 

Hvis du ikke finder ham Svenskeren, så har jeg Svenske gener, så vil jeg godt overtage hans plads :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså... Nu er der nok nogle stykker, der er skuffede over, at du ikke søger efter "dem"?? 

Siger det bare, næsten uden at være skuffet selv...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinosdk69 skrev, for 9 minutter siden:

Altså... Nu er der nok nogle stykker, der er skuffede over, at du ikke søger efter "dem"?? 

Siger det bare, næsten uden at være skuffet selv...

Arghmen jeg vidste jo ikke de var forsvundet:P.. Måske bare forsinkede:ph34r:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, for 23 minutter siden:

Mr. P har lige ringet til mig, han siger han er fanget i Sverige - men synes vi to ska ta på stripklub sammen i stedet ... Og vi ved begge to at Mr. P aldrig ville fortælle en løgn

 

Och jeg taler svenska rigtig mycket bra B)
Ikea.. H&M.. surströmming..! Se bare

Jeg er altid frisk på en stripklubtur:P.. Det behøver man ikke hedde Mr. P for:lol:.. Dog tror jeg de fleste er lukket for tiden:lol:.. Forbandet corona altsååå:rolleyes:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...