Hop til indhold
Mega Happy

Alice tog mig til Wonderland

Recommended Posts

Håber I tager godt imod min første ’anmeldelse’ – synes jeg vil give lidt tilbage, når jeg har fået så mange gode råd herinde fra. Tak, til jer alle sammen.

Håber I bærer over med mig, hvis det jeg skriver ikke følger regler … og jeg skriver lidt i gåder …

Besøgte Alice – ja, jeg vil jo grundet omstændigheder ikke skrive, hvornår, men det kunne godt være i dag – hun kunne jo også være kommet til mig … Dog, holder hun til det DeR sted ved DR-byen, som efterhånden er godt kendt og har et udmærket ry. (Synes også at jeg på baggrund af annoncens opsætning kunne slutte, at det var der).

Hun var let at få en aftale med – og havde også ”extra” på menu – jeg ankom 10min. før tid, fik dog lov at komme ind. Hvilket jo ikke altid er tilfældet. Alice – synes jeg – jeg super fræk, hun er høj – dog ikke model; men en mere almindelig kvinde, dvs. ja nogle af billeder er modelfoto – de troværdige er dem som vi kan se er taget i den lejlighed som nogle måske genkender – derfor kom hendes udseende ikke bag på mig. Jeg synes, at høj er hot - og hun er smuk på sin egen måde. Det ”wonderlige” var, at hun gav alt – pga. verdens situation havde jeg også den tunge ”pung” med. Jeg ved ikke om jeg her skal uddybe? (Men, kort blev det til deepthroat og wonder-blow, anal og hele tre omgange:-)

Jeg er meget happy – I wonder why …  

Redigeret af Mega Happy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mega Happy skrev, for 11 timer siden:

Håber I tager godt imod min første ’anmeldelse’ – synes jeg vil give lidt tilbage, når jeg har fået så mange gode råd herinde fra. Tak, til jer alle sammen.

Håber I bærer over med mig, hvis det jeg skriver ikke følger regler … og jeg skriver lidt i gåder …

Besøgte Alice – ja, jeg vil jo grundet omstændigheder ikke skrive, hvornår, men det kunne godt være i dag – hun kunne jo også være kommet til mig … Dog, holder hun til det DeR sted ved DR-byen, som efterhånden er godt kendt og har et udmærket ry. (Synes også at jeg på baggrund af annoncens opsætning kunne slutte, at det var der).

Hun var let at få en aftale med – og havde også ”extra” på menu – jeg ankom 10min. før tid, fik dog lov at komme ind. Hvilket jo ikke altid er tilfældet. Alice – synes jeg – jeg super fræk, hun er høj – dog ikke model; men en mere almindelig kvinde, dvs. ja nogle af billeder er modelfoto – de troværdige er dem som vi kan se er taget i den lejlighed som nogle måske genkender – derfor kom hendes udseende ikke bag på mig. Jeg synes, at høj er hot - og hun er smuk på sin egen måde. Det ”wonderlige” var, at hun gav alt – pga. verdens situation havde jeg også den tunge ”pung” med. Jeg ved ikke om jeg her skal uddybe? (Men, kort blev det til deepthroat og wonder-blow, anal og hele tre omgange:-)

Jeg er meget happy – I wonder why …  

Flot anmeldelse, velskrevet og med masser af indhold.

Måske man skulle en tur til Wonderland :))

Del dette indlæg


Link til indlæg
veludrustenkbh skrev, for 52 minutter siden:

Flot anmeldelse, velskrevet og med masser af indhold.

Måske man skulle en tur til Wonderland :))

Håber du giver et praj, hvis du får en aftale med Alice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mega Happy skrev, den 23.3.2021 at 18:35:

hun er høj – dog ikke model;

"høj" er et meget subjektivt begreb. Kan du komme det lidt nærmere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bonobo skrev, for 37 minutter siden:

hun reklamerer med tungekys. Holder hun det?

Ja! I høj grad.

(Hun holdt faktisk alt hvad hun havde lovet).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...