Hop til indhold
Orgasmic

Herre slave forhold med begrænset smerte

Recommended Posts

1: Jeg har længe haft en fantasi om at have en slavetøs som kæreste. En tøs uden vilje, som man kan forme efter egne præferencer. Men det ser ud til, at mange af dem som søger sådan et forhold er masochister, som gerne vil have meget smerte i hverdagen. Jeg får ikke rigtigt noget ud af at påføre smerte, med mindre det er en aktivitet som jeg selv bliver tilfredsstillet af som fx halsknep eller dybe stød i røven, så det med at slå eller piske bare for at påføre smerte ville for mig være ret kedeligt. Er det mon helt umuligt at finde en tøs, som bare ønsker at servicere? En som er interesseret i D/s delen uden SM delen. Hvis ikke, hvor ville i så søge sådan en tøs? Jeg har tidligere brugt collarspace og collarage, hvor jeg har skrevet med en del forskellige, men mange af dem er fra udlandet, hvilket giver en del udfordringer i forhold til hvis man kunne finde en i Danmark. Er der andre gode sider? Gerne gratis.

2: Hvis nogen kender en submissiv tøs fra nordjylland, som ikke bare tolererer men faktisk nyder hård sex, som man mod betaling kan have lidt sjov med, er man meget velkommen til at sende en privat besked.

Redigeret af Orgasmic

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Melody
Orgasmic skrev, for 12 minutter siden:

1: Jeg har længe haft en fantasi om at have en slavetøs som kæreste. En tøs uden vilje, som man kan forme efter egne præferencer. Men det ser ud til, at mange af dem som søger sådan et forhold er masochister, som gerne vil have meget smerte i hverdagen. Jeg får ikke rigtigt noget ud af at påføre smerte, med mindre det er en aktivitet som jeg selv bliver tilfredsstillet af som fx halsknep eller dybe stød i røven, så det med at slå eller piske bare for at påføre smerte ville for mig være ret kedeligt. Er det mon helt umuligt at finde en tøs, som bare ønsker at servicere? En som er interesseret i D/s delen uden SM delen.  Hvis ikke, hvor ville i så søge sådan en tøs? Jeg har tidligere brugt collarspace og collarage, hvor jeg har skrevet med en del forskellige, men mange af dem er fra udlandet, hvilket giver en del udfordringer i forhold til hvis man kunne finde en i Danmark. Er der andre gode sider? Gerne gratis.

2: Hvis nogen kender en submissiv tøs fra nordjylland, som ikke bare tolererer men faktisk nyder hård sex, som man mod betaling kan have lidt sjov med, er man meget velkommen til at sende en privat besked.

Kender ingen gratise sider, men scor er et godt bud, tror jeg.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Fetlife er gratis og der er nogle danske brugere.  

Jeg tror, at der findes masser af tøser som ikke er masochister. Det særlige ved D/s relationen ligger i at man søger grænser sammen, og finder noget enormt intimt og tillidsfuldt i at gøre det sammen som styrker ens samhørighed. Derfor spiller smerte ofte ind, da det er en oplagt måde at søge grænser, og fordi følelsen af smerte og nydelse og dét at slippe kontrollen til sammen ofte bringer en helt særlig tilstand for modtageren, og kontrollen og magten ligeledes for giveren. Det er i hvert fald min egen oplevelse, jeg er sikker på at der også findes andre oplevelser. Og jeg er ellers ikke masochist. Smerte som sådan gør intet for mig, men jeg må indrømme at det kan være med til at knytte et stærkere bånd til den jeg leger med, og det er egentlig dét som er det spændende - når jeg har sådan en legekammerat. Men i hvert fald er smerte for rigtig mange et værktøj til at opnå de ting, og ikke som sådan essentielt i sig selv. 

Hvis jeg blev kontaktet af en mand som beskrev det du gør, med henblik på at ville have mig som tøs, så ville jeg tænke at den med bare at ville serviceres lød dovent. Personligt forventer jeg af mine partnere, at de lægger megen energi i realiseringen af kreative setups, pleje af vores relation og etablering af tryghed. Ren service kan være sjovt sporadisk, når man er liderlig og får trang til lige at stille sulten. Sådan har jeg selv leget med setups på scor. Fælles for dem er dog at det bliver kedeligt efter et par gange hvis det ikke udvikler sig. (velfungerende) submissive tøser er ofte stærke og selvstændige kvinder som har høje forventninger til deres partnere. Derfor tror jeg du får svært ved at finde en tøs som holder i længden, hvis du bare vil have en tjenerinde uden at gøre noget udover det som fysisk tilfredsstiller dig selv. 

Dog tror jeg godt at du kan finde en som er underdanig i sengen uden at være til smerte, så skal der bare lægges mere arbejde i at skabe det rigtige mindspace :) Du kan prøve Fetlife, men der tror jeg du finder flere som er til det rigtig hårde. Scor er en blandet pose, hvor jeg egentlig tænker, at du har bedre chancer. 

 

 

 

Redigeret af Nannas Hjørne
grammatik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 24 minutter siden:

Fetlife er gratis og der er nogle danske brugere.  

Jeg tror, at der findes masser af tøser som ikke er masochister. Det særlige ved D/s relationen ligger i at man søger grænser sammen, og finder noget enormt intimt og tillidsfuldt i at gøre det sammen som styrker ens samhørighed. Derfor spiller smerte ofte ind, da det er en oplagt måde at søge grænser, og fordi følelsen af smerte og nydelse og dét at slippe kontrollen til sammen ofte bringer en helt særlig tilstand for modtageren, og kontrollen og magten ligeledes for giveren. Det er i hvert fald min egen oplevelse, jeg er sikker på at der også findes andre oplevelser. Og jeg er ellers ikke masochist. Smerte som sådan gør intet for mig, men jeg må indrømme at det kan være med til at knytte et stærkere bånd til den jeg leger med, og det er egentlig dét som er det spændende - når jeg har sådan en legekammerat. Men i hvert fald er smerte for rigtig mange et værktøj til at opnå de ting, og ikke som sådan essentielt i sig selv. 

Hvis jeg blev kontaktet af en mand som beskrev det du gør, med henblik på at ville have mig som tøs, så ville jeg tænke at den med bare at ville serviceres lød dovent. Personligt forventer jeg af mine partnere, at de lægger megen energi i realiseringen af kreative setups, pleje af vores relation og etablering af tryghed. Ren service kan være sjovt sporadisk, når man er liderlig og får trang til lige at stille sulten. Sådan har jeg selv leget med setups på scor. Fælles for dem er dog at det bliver kedeligt efter et par gange hvis det ikke udvikler sig. (velfungerende) submissive tøser er ofte stærke og selvstændige kvinder som har høje forventninger til deres partnere. Derfor tror jeg du får svært ved at finde en tøs som holder i længden, hvis du bare vil have en tjenerinde uden at gøre noget udover det som fysisk tilfredsstiller dig selv. 

Dog tror jeg godt at du kan finde en som er underdanig i sengen uden at være til smerte, så skal der bare lægges mere arbejde i at skabe det rigtige mindspace :) Du kan prøve Fetlife, men der tror jeg du finder flere som er til det rigtig hårde. Scor er en blandet pose, hvor jeg egentlig tænker, at du har bedre chancer. 

 

 

 

Såååå godt skrevet. 10 med pil op. 

Smerte behøver ikke gøre ondt - altså som i "I smerte ligger der meget nydelse" Man skal finde der hvor smerten får blodet til at boble og endorfin produktionen til at gå i max. Det er  lige præcist det punkt der ikke får  krop og psyke til at gå i forsvarsposition. 
Det punkt er så forskelligt fra person til person. Jeg kan stort set ikke mærke når jeg får en injektion, eller tandlægen borer, hvor en af mine nærmeste går næsten i spagat når hun kommer til at banke tandbørsten ind i gummen, eller går ind i en dørkarm. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
Aarhuselsker skrev, for 16 timer siden:

Såååå godt skrevet. 10 med pil op. 

Smerte behøver ikke gøre ondt - altså som i "I smerte ligger der meget nydelse" Man skal finde der hvor smerten får blodet til at boble og endorfin produktionen til at gå i max. Det er  lige præcist det punkt der ikke får  krop og psyke til at gå i forsvarsposition. 
Det punkt er så forskelligt fra person til person. Jeg kan stort set ikke mærke når jeg får en injektion, eller tandlægen borer, hvor en af mine nærmeste går næsten i spagat når hun kommer til at banke tandbørsten ind i gummen, eller går ind i en dørkarm. 

Mange tak. 

Ja, det er uretfærdigt hvordan vores smertegrænser varierer. Jeg har en veninde som både kan tåle megen mere smerte end jeg OG får lettere orgasmer. Jeg er voldsomt utilfreds! :D gad vide om det hænger sammen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 9 timer siden:

Mange tak. 

Ja, det er uretfærdigt hvordan vores smertegrænser varierer. Jeg har en veninde som både kan tåle megen mere smerte end jeg OG får lettere orgasmer. Jeg er voldsomt utilfreds! :D gad vide om det hænger sammen. 

 

Det kan jeg så bekræfte at det Ikke nødvendigvis gør.. :)

Leger med en kvinde der, som mig, tænder på dominamsleg, som har let til orgasme, og som ikke tåler ret megen smerte.. 

Til gengæld tænder hun let, og lever sig 100% ind i legen.. Lækkert. 

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne
North skrev, for 49 minutter siden:

Det kan jeg så bekræfte at det Ikke nødvendigvis gør.. :)

Leger med en kvinde der, som mig, tænder på dominamsleg, som har let til orgasme, og som ikke tåler ret megen smerte.. 

Til gengæld tænder hun let, og lever sig 100% ind i legen.. Lækkert. 

/North

Hvis jeg skulle vælge ville jeg nok også hellere kunne få 15 orgasmer end tage 150 piskeslag :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 2 minutter siden:

Hvis jeg skulle vælge ville jeg nok også hellere kunne få 15 orgasmer end tage 150 piskeslag :P

Var det en udfordring? ;)

/North 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...