Hop til indhold
Guest Angath

Får vores kære glædespiger overhoved orgasme?

Recommended Posts

Da jeg i hele min temmelig lange sexual-karriere aldrig har mødt en kvinde jeg ikke kunne få til at åbne op over tid (jeg har da trods alt 40+ kvinder i scrap-bogen) - så vil jeg mene at dine erfaringer er en meget ringe målestok og mere et udtryk for dine evner i sengen end kvindernes fisseforskrækkelse og lyst til at åbne op..

du er åbenbart typen hvor mange (jf dit eget udsagn) ikke har lyst til at andet end 15 min missionær og godnat...

så skal vi ikke holde vores søde glædespiger uden for de stempler du sætter på kvinder i øvrigt !!

Du ser spøgelser, han sætter ikke stempler på "kvinder i øvrigt", kun de kvinder, der har været sammen med mænd, der ikke har fået sat sig ind fysikken. Hans pointe er altså at de uvidende mænd er ofre for en særlig kvindetype. Ikke at alle kvinder er samme type.

Jeg er ikke enig. Der er jo en del mænd der uinteresserede - uafhængigt af hvilken kvinde de er sammen med. Så problemet har nok mange forskellige årsager.

Din beskyldning om hans evner i sengen er bare latterlige. Men din pointe om at mange kan bringes til at åbne op er fin nok. Det er blot ikke alle, for det kræver motivation og ikke alle kan motiveres uanset hvor dygtig man er til manipulation/terapi. (Det samme problem for fx de uinteresserede mænd).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Ja men I må altså undskylde mig. Jeg har aldrig fattet betydningen af, om den prostiruerede jeg betaler for at yde noget for mig jeg måske ikke kan få andre steder. I den proces er det vigtigt, at hun er i jobbet frivilligt, at det ikke gør onddt på hende, at det ikke vækker ubehag, at jeg er sød og venlig, og at hun er det samme.

Men i disse sammenhænge lyder det utroligt. Jeg kommer til en prostitueret for at hun sætter mig i centrum på en varm og menneskelig måde. Kommer jeg til at slikke en prostitueret til orgasme, er det ikke noget negativt, men jeg betaler for sex for at komme i centrum.

Jeg har ingen behov for beviser om at jeg er en god elsker, så god at jeg kan give en prostitueret orgasmer. Jeg ved godt hvad jeg kan på et lagen, stående i en port, i en bil, eller where ever.

Så for mig er denne debata meget fokuseret omkring at kunderne, eller mange afa jer, vil bekræftes i hvad i kan med jeres pik, tunge, osv.

Den viden om mine egne evner fik jeg for mange mange år siden. Og her må jeg erkende, at jeg ikke er så god en slsker som jeg har været. Jeg er ikke 17 år længere. Men det går jo alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at det giver en selvtilfredsstillelse at kunne tilfredsstille en pige, om hun er prof. eller ej er for mig ligegyldig. Selvf. hvis der er penge involveret kører taxameteren og man er nød til at afstemme tiden så man også selv får lov at komme :lol: Er pigen tændt bliver jeg mere liderlig, det er bare dejligt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at det giver en selvtilfredsstillelse at kunne tilfredsstille en pige, om hun er prof. eller ej er for mig ligegyldig .... Er pigen tændt bliver jeg mere liderlig, det er bare dejligt :D
Det kunne jeg ikke have udtrykt bedre selv, Nille.

Plus at det også giver en følelse af, at det er ligeværdige, der er sammen, hvilket er meget vigtigt for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I alt den orgasme snak, kunne man så spørge om:

Hvad er formålet med at simulere en orgasme ?

Jeg kan såmænd godt komme i tanke om en del grunde, men jeg kan ikke komme i tanke om

nogen grunde, der ikke har rødder i noget negativt.

Er der nogen af jer der kan komme i tanke om nogle positive grunde ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

I alt den orgasme snak, kunne man så spørge om:

Hvad er formålet med at simulere en orgasme ?

Jeg kan såmænd godt komme i tanke om en del grunde, men jeg kan ikke komme i tanke om

nogen grunde, der ikke har rødder i noget negativt.

Er der nogen af jer der kan komme i tanke om nogle positive grunde ?

Ja da, man gør partneren glad, fordi vi ser orgasmen som en gevinst på det hårde arbejde.

mange tænker at ingen orgasme = dårlig sex, sådan behøver det jo ikke at være, der kan være mange grunde til at man ikke opnår orgasmer... træthed, stress, nervøsitet, for lidt tid, for meget sex, for meget onani, mv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du ser spøgelser, han sætter ikke stempler på "kvinder i øvrigt", kun de kvinder, der har været sammen med mænd, der ikke har fået sat sig ind fysikken. Hans pointe er altså at de uvidende mænd er ofre for en særlig kvindetype. Ikke at alle kvinder er samme type.

Jeg er ikke enig. Der er jo en del mænd der uinteresserede - uafhængigt af hvilken kvinde de er sammen med. Så problemet har nok mange forskellige årsager.

Din beskyldning om hans evner i sengen er bare latterlige. Men din pointe om at mange kan bringes til at åbne op er fin nok. Det er blot ikke alle, for det kræver motivation og ikke alle kan motiveres uanset hvor dygtig man er til manipulation/terapi. (Det samme problem for fx de uinteresserede mænd).

Ja, det er vist på sin plads at takke dig for dit forsvar af mit indlæg, da jeg blankt må indrømme, at jeg blev en kende forskrækket over responsen jeg fik fra @g-lover (måske det var hans "ridderlighed" som igen tog overhånd ?).

@g-lover

Måske har jeg bare været uheldig med de kvinder jeg har kendt igennem tiderne (har tendens til at falde for de same typer) og har derfor en tendens til at generalisere...? Men for the record, så skal det altså siges, at jeg gjorde hvad jeg følte stod i min magt, men man bør og skal ikke tvinge andre til noget, som overskrider deres grænser, så de 15 min. missionær - ja, det var sådan set hvad det endte med at kunne blive til, jeg ku' sagtens have fundet samme tilfredsstillelse med en håndspiller, men her siger min erfaring mig (igen), at ornani ikke falder i særligt god jord hos den bedre halvdel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men for the record, så skal det altså siges, at jeg gjorde hvad jeg følte stod i min magt, men man bør og skal ikke tvinge andre til noget, som overskrider deres grænser, så de 15 min. missionær - ja, det var sådan set hvad det endte med at kunne blive til, jeg ku' sagtens have fundet samme tilfredsstillelse med en håndspiller, men her siger min erfaring mig (igen), at ornani ikke falder i særligt god jord hos den bedre halvdel.

Nu bliver jeg nysgerrig, hvilken typer kvinder er det, som kun vil have 15 min. i missionæren ?

Ingen doggy ? Ingen blow, forspil eller efterspil ?

Det lyder som en lolita-dukke. Kunne du slet ikke varme hende op ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, det er vist på sin plads at takke dig for dit forsvar af mit indlæg, da jeg blankt må indrømme, at jeg blev en kende forskrækket over responsen jeg fik fra @g-lover (måske det var hans "ridderlighed" som igen tog overhånd ?).

@g-lover

Måske har jeg bare været uheldig med de kvinder jeg har kendt igennem tiderne (har tendens til at falde for de same typer) og har derfor en tendens til at generalisere...? Men for the record, så skal det altså siges, at jeg gjorde hvad jeg følte stod i min magt, men man bør og skal ikke tvinge andre til noget, som overskrider deres grænser, så de 15 min. missionær - ja, det var sådan set hvad det endte med at kunne blive til, jeg ku' sagtens have fundet samme tilfredsstillelse med en håndspiller, men her siger min erfaring mig (igen), at ornani ikke falder i særligt god jord hos den bedre halvdel.

Du lyder til at have været meget uheldig med kvinder... Øv. Kender et par stykker der, som du beskriver det,er bange for deres egen krop, at vise den, at føle lyst og lege sammen med et andet menneske. Det kan der jo være mange grunde til og det lyder til i mine øre, at du er god til at tiltrække dem... Måske det er det du skal arbejde med for at finde svar og mere forståelse generelt?? Når det så er sagt, så mener jeg da helt bestemt ikke at nogen som helst har retten til at styre/ bestemme hvornår " man" tilfredsstiller sig selv og hvordan. Sex er ( igen i min verden) en menneskeret og kvinder må lige som mænd, også være åbne overfor at undersøge/ spørge hvad mænd tænder på, kan lide, vil have og hvordan, så tilfredsstillelsen bliver optimal. Personligt har jeg det sådan, at sex bliver bedre og bedre med en man kender og er tryg ved, så når vi snakker orgasme og tilfredstillelse her ved os arbejdende piger, mener jeg også det skal tages i betragtning og selvfølgelig det med følelser, som jeg personligt ikke sammenligner med begær og her og nu lyst i jobbet... Synes faktisk det dejligt at læse i gør jer så meget umage for at få os til at have det godt også, stor tak og beundring herfra. Jeg forventer at blive behandlet og talt ordenligt til, men jeg forventer ikke ( og jeg siger ikke at det ikke sker) at mine gæster skal tænke på mine behov som sådan, de betaler for en ydelse og jeg levere varen, at det så kan være dejligt er jo en skøn ting :).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vedrørende Hingsten indlæg, gengiver det sådant set mange af de tendenser der afspejler sig i diverse undersøgelser. Det er sådant set ikke så unaturligt, at mange mænd i længere varende forhold oplever, at Tigerdyret stille og roligt har forvandlet sig en Løvemor, der hovedsageligt tænker mere på ungerne og reden end på voksentid.

Det er nok ikke helt tilfældigt at diverse undersøgelser hvor man spørger begge køn "Dyrker du nok sex, eller ønsker du mere sex i dit forhold" da svarer en overvægt af mænd, at de klar ønsker mere sex.

Hvis har modet til at tage afsæt i at mandens og kvindens seksualitet og lyst generelt er forskelligt på flere områder, så behøver man ikke at overraskes over, at lysten i de kære længere varende forhold, ofte er meget forskellige. Den korte udlægning handler om at kvindens lyst dels svinger langt mere end mandens, samt at lysten slet ikke i samme grad er "hormon styret". Tingene hænger jo sammen ville en kvinde sige, hvis hun skal forklare, hvorfor hun måske ikke har specielt meget lyst, efter en lorte dag på jobbet.

Taler man med kvinder der har været single i længere perioder uden nogen sexpartnere, hører man dem ofte sige "Jeg savner det egentligt ikke". Et eller andet sted fortæller det jo også noget om, at kvinders lyst i langt højere grad tilpasser sig deres liv end hos mænd. Det at mange mænd har konstant lyst og er klar på et splitsekund, gør jo på ingen måder mændene bedre end kvinderne, det fortæller blot noget om, at mænd for naturens side er således indrettet, for at sikre at arten videreføres.

At man så kan gøre rigtigt meget i sit forhold for også at pleje ens sexliv er en anden snak, og specielt en snak mænd kan benytte aktivt, for at undgå at det hele ender med noget kedeligt lørdags sex.

Det er nok heller ikke helt tilfældigt at ganske mange vittigheder og jokes, fremstiller kvinden som den der bestemmer hvornår og hvordan der skal dyrkes sex. Det har trods alt lidt hold i virkeligheden, ellers var det næppe sjovt at se en tegning at to babyer der trækker ud i bleen. Pigen siger til drengen "med denne her skal jeg styre og kontrollere dig når jeg bliver voksen"

Det er nok heller ikke verdens nemmeste opgave, at få max ud af sexen på hjemmefronten, selvom mange blot siger at det handler om kommunikation (underforstået at det ikke er så svært endda) Hvis det ikke var så svært samt at lysten partenerne matchede hinanden, så var utroskab, købesex osv nok ikke så udbredt

Jamen hvis skyld er det så ? Se, det handler selv ikke om skyld. Det handler i langt højere grad om, at begge parter tager højde for, at man er forskellige samt at man skal søge at dække hinandens behov.

Det handler ligeledes meget om, at være tilfreds snarere end at tro at værdien af sex måles på antallet af sprøjteorgasmer, varigheden af sexen o.lignende fysiske og målbare faktorer. Her kunne jeg så fristes til at tro, at flere mænd end kvinder måles værdien på disse enkelte faktorer. Omvendt kan man så sige, Det gør jo ikke kvinden til en sand sexguide, blot fordi hun kan slikke manden til udløsning ved et blowjob. Her vil mange mænd jo udmærket vide, at ganske mange andre faktorer spiller ind, for at BJ´et er i særklasse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den sagnomspundne spøjteorgasme -som rigtigt mange GP'er tilbyder idag...... :smile:

http://politiken.dk/viden/ECE2517380/forskere-afsloerer-kilden-til-sproejteorgasme/

Har selv været ude hos nogle kunder for hvem sprøjteorgasmen var den hellige gral. Synes det er drøn ærgerligt, har aldrig selv fået en sprøjteorgasme - og har det heller ikke som mål.
Men det er på en eller anden måde blevet et barometer for, om kvinden nu nyder det sex man har sammen. Har personligt ingen problemer med at "komme" og har fået et ton af totalt lækre orgasme uden at der var andre væsker, andet end en smaskvåd mis, involveret :grin: 

Personligt så spænder jeg helt vildt op når jeg kommer...jeg blir´ megastram! Og dermed ville der i sagens natur ikke kunne komme en dråbe af hverken den ene eller den anden type væske ud. 

Obs: Kan også SAGTENS nyde sex uden at få en orgasme ud af det! Vejen er målet ;-)

Redigeret af Cheetah

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den sagnomspundne spøjteorgasme -som rigtigt mange GP'er tilbyder idag...... :smile:

http://politiken.dk/viden/ECE2517380/forskere-afsloerer-kilden-til-sproejteorgasme/

Har selv været ude hos nogle kunder for hvem sprøjteorgasmen var den hellige gral. Synes det er drøn ærgerligt, har aldrig selv fået en sprøjteorgasme - og har det heller ikke som mål.
Men det er på en eller anden måde blevet et barometer for, om kvinden nu nyder det sex man har sammen. Har personligt ingen problemer med at "komme" og har fået et ton af totalt lækre orgasme uden at der var andre væsker, andet end en smaskvåd mis, involveret :grin: 

Personligt så spænder jeg helt vildt op når jeg kommer...jeg blir´ megastram! Og dermed ville der i sagens natur ikke kunne komme en dråbe af hverken den ene eller den anden type væske ud. 

Obs: Kan også SAGTENS nyde sex uden at få en orgasme ud af det! Vejen er målet ;-)

Personligt synes jeg også at orgasmejagten for pigernes vedkommende er lidt noget pjat...  især hvad angår os GPer :) 

Men da jeg ikke ville kunne fake en sprøjteorgasme om mit liv så afhang af det - så kan i være rimelig sikre på at når pigen sprøjter - så er det ægte... 

Cheetah har ret - den normale orgasme går ind ad - vi strammer op og kan knække en blyant. Men sprøjteorgasmen går den anden vej (det er derfor nybegyndere altid tror de skal tisse)  så det er ikke helt muligt at komme i klit orgasme eller skede orgasme og sprøjte på samme tid.... de typer af orgasme kan fakes under navlen... de kan dog ikke rigtig fakes hvad angår farveskift i huden, vejrtrækning eller opsvulmethed... så en mand der har et minimum af kendskab til kvinder under navlehøjde vil kunne spotte en snyder

Men kors hvor er det dog spild af tid at fake.... jeg kan godt komme på temmelig mange andre væsentlig federe måder at booste en mands ego på :)

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Men kors hvor er det dog spild af tid at fake.... jeg kan godt komme på temmelig mange andre væsentlig federe måder at booste en mands ego på :)

nemmerlig ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Personligt synes jeg også at orgasmejagten for pigernes vedkommende er lidt noget pjat...  især hvad angår os GPer :) 

Men da jeg ikke ville kunne fake en sprøjteorgasme om mit liv så afhang af det - så kan i være rimelig sikre på at når pigen sprøjter - så er det ægte... 

Cheetah har ret - den normale orgasme går ind ad - vi strammer op og kan knække en blyant. Men sprøjteorgasmen går den anden vej (det er derfor nybegyndere altid tror de skal tisse)  så det er ikke helt muligt at komme i klit orgasme eller skede orgasme og sprøjte på samme tid.... de typer af orgasme kan fakes under navlen... de kan dog ikke rigtig fakes hvad angår farveskift i huden, vejrtrækning eller opsvulmethed... så en mand der har et minimum af kendskab til kvinder under navlehøjde vil kunne spotte en snyder

Men kors hvor er det dog spild af tid at fake.... jeg kan godt komme på temmelig mange andre væsentlig federe måder at booste en mands ego på :)

Jasmin, har du læst om undersøgelsen vedr. sprøjteorgasmer i linket? Den viser, at hovedparten af væsken i en sprøjteorgasme er urin.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jasmin, har du læst om undersøgelsen vedr. sprøjteorgasmer i linket? Den viser, at hovedparten af væsken i en sprøjteorgasme er urin.

Det har jeg læst og jeg tror ganske enkelt ikke på det grundet hvor mange liter jeg kan sprøjte inden for få minutter 

Om jeg så havde 2 sæt nyrer kunne de ikke producere den mængde urin så hurtigt 

Kan der være bestanddele af urin ja da Ren urin får ingen mig til at tro på på baggrund af den artikel kontra hvad jeg ved om anatomi :-D :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har jeg læst og jeg tror ganske enkelt ikke på det grundet hvor mange liter jeg kan sprøjte inden for få minutter 

Om jeg så havde 2 sæt nyrer kunne de ikke producere den mængde urin så hurtigt 

Kan der være bestanddele af urin ja da Ren urin får ingen mig til at tro på på baggrund af den artikel kontra hvad jeg ved om anatomi :-D :-D 

det smager heller ikke det fjerneste af urin. 

Andre underdøgelser peger da også i andre retninger. 

Prøv at søg herinde. Det var en lang god tråd om emnet engang, med en del links. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lidt provokerende i denne tråd: Er det ikke mænnerne der skal har orgasme?!?!

 

 

Hvis manden - kunden - synes, det er kanon frækt, at kvinden - GP'en - får ægte orgasme, jamen så er det vel relevant at spørge ind til som i denne tråd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

 

Det var noget af en påstand at sige at VarmePia har misforstået, hun er en pige så noget må hun vide om sprøjteorgasme , der er to måder at lave sprøjteorgasme på, med urinrøret eller med klar væsker fra kirtlerne omkring urinrøret., Så det kan både være tis som er nem at fake og ægte sprøjteorgasme som klar neutralt væske, i øvrigt har jeg oplevet piger som kan sprøjte næsten på kommando, men de siger at det ikke er orgasme, fordi ægte sprøjteorgasme er ret intenst følelse. Så nogle piger kan godt sprøjte uden at få orgasme. Omvendt mænd kan ikke sprøjte uden at få orgasme :lol:

Der er også forskel på ejakulation og orgasme for mænd. Bare til info.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...