Hop til indhold
Guest Angath

Får vores kære glædespiger overhoved orgasme?

Recommended Posts

Jeg får ikke sprøjteorgasmer... Men til gengæld er jeg nem og ukompliceret, hvis oralsex er på bordet! Der er næsten ingen begrænsning til disse, og jeg har bestemt intet imod, at der bliver fokuseret meget på det. For jo, Liderligfyr, jeg bliver sgu glad i låget, når jeg bagefter kan mærke mine ømme lægmuskler, røde kinder og orgasmestritten. ;)

Jeg elsker at slikke pigen længe til orgasme :D nogle piger giver efter og kommer og kommer, andre holder igen og beder mig om at knalde hende i stedet. Nogle piger synes de bliver for trætte efter orgasmer og man ikke arbejde hvis alle mænd giver hende orgasme. Er der noget om snakken eller er jeg blevet snydt i at give pigen orgasme ? :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille, vi er alle forskellige, så jeg kan jo kun tale for mig selv. :)

Jeg kan da sagtens blive træt, men det kræver jo, at alle mine gæster den dag kører orgasmeræset, og det sker sjældent. Når det så gør, må jeg jo kaste håndklædet i ringen. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan da sagtens blive træt, men det kræver jo, at alle mine gæster den dag kører orgasmeræset, og det sker sjældent.

Hvis flere af dine gæster booker 1+ timer med dig, så skulle der være gode odds for at du får orgasmer :D Har du nogensinde fake en orgasme for ikke at blive træt, fordi du ved du har en lang dag tilbage :mrgreen: , du behøver ikke at svare jeg ved godt det er en forretningshemmelighed, jeg faker sommetider også orgasmer, men ssshh sig det ikke til nogen :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

En prostitueret ville vel ikke fake en orgasme over for en klient medmindre han har et meget stor ego!?

Del dette indlæg


Link til indlæg

En orgasmer tager den tid en orgasmer skal tager. Nogle piger tager kort tid at slikke til en orgasmer og andre piger tager længdere tid at slikke til en orgasmer. Nogle piger skal slikkes blødt og andre piger slikkes hårdre osv. Nogle piger kan slikkes til en orgasme og andre piger slikkes til flere orgasmer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En orgasmer tager den tid en orgasmer skal tager. Nogle piger tager kort tid at slikke til en orgasmer og andre piger tager længdere tid at slikke til en orgasmer. Nogle piger skal slikkes blødt og andre piger slikkes hårdre osv. Nogle piger kan slikkes til en orgasme og andre piger slikkes til flere orgasmer.

Nogle piger kommer slet ikke :lol: kun ved egen hjælp

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så trænger jeg til bølle-bank fra dig Nikita, soft S/M ! Nikita som domina i lak og læder :lol:

Når det nu er dig, Nille, så skulle det nok kunne lade sig gøre sådan lige pludseligt... Men ikke noget soft, nej... Muhahaha! :twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg

En prostitueret ville vel ikke fake en orgasme over for en klient medmindre han har et meget stor ego!?

Kan du uddybe jeg forstår ikke helt din kommentar.

Vi køber en illusion, en oplevelse med pigen og hun vil jo gerne levere en god oplevelse, så du kan føle dig som en tyr :lol: Samtidig med at en god oplevelse = høj gentagelsesfare :D

Fake orgasme eller ej vi hopper i med begge ben hver gang, så ingen ben i dette :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan du uddybe jeg forstår ikke helt din kommentar.

Vi køber en illusion, en oplevelse med pigen og hun vil jo gerne levere en god oplevelse, så du kan føle dig som en tyr :lol: Samtidig med at en god oplevelse = høj gentagelsesfare :D

Fake orgasme eller ej vi hopper i med begge ben hver gang, så ingen ben i dette :D

Ja, det var selvfølgelig en megen god respons på min kommentar. :ugeek:

Jeg så det bare som sagens natur, det er manden som er i højsædet i at blive tilfredsstillet og ikke kvindens :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg gør, men må sige jeg vælger " mine kampe" ;). Hvis manden, værktøjet, tunge /fingre motorikken er tilstede, så er jeg på ;). Tror ud at en vagt på ca 8 til 10 gæster, at det sker 3-4 gange gennemsnittet... Nogle dage kan jeg nemmere end andre og nogle dage ved jeg at jeg skal begrænse mig selv, for jeg bliver lidt træt bagefter ;)... Fake no go, hvorfor skulle jeg det? Hvis jeg ikke kan er det jo en ærlig sag og ikke altid min " skyld", så når jeg bliver tilspurgt, " kan du komme hvis jeg slikker dig?" Ja så jeg nød til at svare, at jeg er menneske og kan ikke love det og at det også kommer an på om du kan på den måde jeg ønsker det.. Hvilket som regel bliver positivt modtaget.. Ja og så er der de dage hvor den krop bare vil og vil og gæsterne ikke har tid, kan eller det er stille vagt, så det selvhjælp eller elskeren senere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg gør, men må sige jeg vælger " mine kampe" ;). Hvis manden, værktøjet, tunge /fingre motorikken er tilstede, så er jeg på ;). Tror ud at en vagt på ca 8 til 10 gæster, at det sker 3-4 gange gennemsnittet... Nogle dage kan jeg nemmere end andre og nogle dage ved jeg at jeg skal begrænse mig selv, for jeg bliver lidt træt bagefter ;)... Fake no go, hvorfor skulle jeg det? Hvis jeg ikke kan er det jo en ærlig sag og ikke altid min " skyld", så når jeg bliver tilspurgt, " kan du komme hvis jeg slikker dig?" Ja så jeg nød til at svare, at jeg er menneske og kan ikke love det og at det også kommer an på om du kan på den måde jeg ønsker det.. Hvilket som regel bliver positivt modtaget.. Ja og så er der de dage hvor den krop bare vil og vil og gæsterne ikke har tid, kan eller det er stille vagt, så det selvhjælp eller elskeren senere ;)

Det er altså også det fedeste.... altså der ikke er nogen fake. Hellere det ikke lykkedes :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er altså også det fedeste.... altså der ikke er nogen fake. Hellere det ikke lykkedes :)

Enig, sex kan, mener jeg, sagtens være både hot og lækkert uden og er det blandt mine faste gæster, så sker det at de siger, jamen Line det jo så en ommer i næste uge og så får du hele turen hihi, altid godt at have noget tilgode ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Enig, sex kan, mener jeg, sagtens være både hot og lækkert uden og er det blandt mine faste gæster, så sker det at de siger, jamen Line det jo så en ommer i næste uge og så får du hele turen hihi, altid godt at have noget tilgode ;)

Det er også lidt sådan jeg oplever det :) altså orgasmen er fin, men slet ikke altafgørende :) Sexen kan sagtens være god uden, og hvis det er en af de dage, hvor det bare ikke går op i en højere enhed, jamen så vil pigen egentlig hellere have, man nyder samværet, fremfor "det skal sgu lykkedes" Men der er nu heller ikke 2 piger der er ens, og ønsker det samme. Og nogengange kan det dæleme være svært at huske dem allesammen fra hinanden, hvad der nu lige var godt hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men der er nu heller ikke 2 piger der er ens, og ønsker det samme. Og nogengange kan det dæleme være svært at huske dem allesammen fra hinanden, hvad der nu lige var godt hehe

Du skal føre logbog, hehe

For nylig var der to piger i swingerklubben, den ene pige lå på et bord med spredte ben mens den anden slikkede hende til flere orgasmer, vi drenge sad rundt om bordet og nyd synet, pigen havde et håndklæde under sig, hun blev godt våd :D Kan I gætte hvad vi gjorte bagefter ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du skal føre logbog, hehe

For nylig var der to piger i swingerklubben, den ene pige lå på et bord med spredte ben mens den anden slikkede hende til flere orgasmer, vi drenge sad rundt om bordet og nyd synet, pigen havde et håndklæde under sig, hun blev godt våd :D Kan I gætte hvad vi gjorte bagefter ?

Uha i får travlt ;) og god dag hun havde valgt der ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du skal føre logbog, hehe

Ja tror jeg også :lol::lol: .... I fredags skete det, jeg aldrig troede kunne ske. Jeg havde været sammen med en, som jeg simpelthen ikke kunne huske :? Så er det altså lidt op af bakke, når man spørger hvad hun hedder om hun er ny og alt det der, og hun så fortæller man har været sammen med hende for et par måneder siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja tror jeg også :lol::lol: .... I fredags skete det, jeg aldrig troede kunne ske. Jeg havde været sammen med en, som jeg simpelthen ikke kunne huske :? Så er det altså lidt op af bakke, når man spørger hvad hun hedder om hun er ny og alt det der, og hun så fortæller man har været sammen med hende for et par måneder siden.

Den er nem at redde i land, jeg bruger denne:"Jeg var simpelthen helt væk i dig sidste gang at jeg ikke huske noget som helst, skal vi prøve igen ? " :lol::lol::lol:

Eller jeg lider af alzheimer light :lol::lol::lol: pigen vil nok kigge undrende på mig:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hey

Som Nille & Borende X var inde på, så er en sprøjte orgasme ikke urin,

men væsker fra kirtlerne omkring urinrøret, der sprøjter ud.

Så jeg mener derfor ikke, at sprøjte orgasmer kan fakes... overhovedet !

Her kan man så lige tilføje, at hvis man skulle være i tvivl, så brug fingrene, så vil man opdage, at væsken pludselig strømmer ud af missen. Det er ganske tydeligt at mærke hvorledes helle missen pludselig er blevet omdannet til en swimmingpool. Og. mig bekendt tisser man ikke ud af missen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For min skyld må pigerne få alle de orgasmer de vil ... Jeg tvivler vare på at de kan nå det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

For min skyld må pigerne få alle de orgasmer de vil ... Jeg tvivler vare på at de kan nå det :)

det gør jeg ikke - ikke efter for-forrige fredag :D :D :D - men for fanden hvor jeg dog insisterer på håndklæder - mange håndklæder :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har engang læst et interview med en gut, der havde trænet sig selv, så kan kunne få tørre orgasmer.

Hans tip var ganske simpelt.

Du "træner" ved at spænde lukkemusklen over et par sekunder, holder den spændt og slipper igen over et par sekunder - 15 ganges penge i træk.

Dette gjorde han jævnligt i løbet af dagen.

Ingen forberedelse, du kan øve det når som helst stort set - det handler bare om at hænge i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En ægte orgasme er meget svær at fake, hvis manden ved hvilke muskeler han skal være opmærksom på, men da alt for mange mænd ikke har givet sig tid til at sætte sig ordentlig ind i kvindelig fysik, så æhhh...

Knus Pia

Ja, så kan det nok være jeg lige kom op af stolen for at fare i blækhuset !

Når skriver du at alt for mange mænd ikke har givet sig tid til at sætte sig ind i den kvindelige fysik, så er jeg ret sikker på, baseret på egne erfaringer, at det er fordi deres kvinder ikke har givet dem lov ! - prostitution ville være et meget begrænset fænomen, hvis kvinder generalt var mindre frigide og endnu mindre fisse-forskrækket !

Jeg har været sammen med kvinder, som nærmest kategorisk nægtede at røre ved sig selv eller fortælle/vise hvordan de gerne ville have det, hvilket medførte at efter nogen tid, så endte det som skulle have været noget rart og dejligt, med at blive "kogt ned" til 15 min. missionærstilling og så ellers godnat og sov godt !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, så kan det nok være jeg lige kom op af stolen for at fare i blækhuset !

Når skriver du at alt for mange mænd ikke har givet sig tid til at sætte sig ind i den kvindelige fysik, så er jeg ret sikker på, baseret på egne erfaringer, at det er fordi deres kvinder ikke har givet dem lov ! - prostitution ville være et meget begrænset fænomen, hvis kvinder generalt var mindre frigide og endnu mindre fisse-forskrækket !

Jeg har været sammen med kvinder, som nærmest kategorisk nægtede at røre ved sig selv eller fortælle/vise hvordan de gerne ville have det, hvilket medførte at efter nogen tid, så endte det som skulle have været noget rart og dejligt, med at blive "kogt ned" til 15 min. missionærstilling og så ellers godnat og sov godt !

hvad er så dit problem... hvis du selv mener at du kan spotte en ægte fra en fake - så er der da ingen grund til at fare i blækhuset

at du giver kvinderne skylden er typisk... måske det er dine egne kommunikative evner der trænger til en finpudsning hvis du virkelig så mange gange har oplevet at kvinderne ikke giver dig den respons du forlanger og de dermed skal lide den tort at blive stemplet som både frigide og fisse-forskrækkede

Da jeg i hele min temmelig lange sexual-karriere aldrig har mødt en kvinde jeg ikke kunne få til at åbne op over tid (jeg har da trods alt 40+ kvinder i scrap-bogen) - så vil jeg mene at dine erfaringer er en meget ringe målestok og mere et udtryk for dine evner i sengen end kvindernes fisseforskrækkelse og lyst til at åbne op..

du er åbenbart typen hvor mange (jf dit eget udsagn) ikke har lyst til at andet end 15 min missionær og godnat...

så skal vi ikke holde vores søde glædespiger uden for de stempler du sætter på kvinder i øvrigt !!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...