Hop til indhold

Recommended Posts

Her til  aften er det bekendtgjort, at bl.a. massagekliniker kan åbne efter påske.

Jeg glæder mig til at besøge den lille Thai massøse igen, har ophobet myoser og spændinger omkring den enøjede, og er akut trængende.

Kan man mon bestille tid allerede nu? Kan foretille mig der bliver run på klinikkerne fra dag 1.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Default User skrev, for 6 timer siden:

Her til  aften er det bekendtgjort, at bl.a. massagekliniker kan åbne efter påske.

Jeg glæder mig til at besøge den lille Thai massøse igen, har ophobet myoser og spændinger omkring den enøjede, og er akut trængende.

Kan man mon bestille tid allerede nu? Kan foretille mig der bliver run på klinikkerne fra dag 1.

 

Ja hvis du kan fremvise dokumentation for, at være vaccineret, eller have en max 72 timers negativ test eller være tidligere smittet med Corona. Dog er tidligere kønssygdomme nok undtaget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman

Øjenskade Rådet, anbefaler beskyttelses-briller, viserer, og tændt emhætte, i dagene efter påsken .............

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 2 timer siden:

Ja hvis du kan fremvise dokumentation for, at være vaccineret, eller have en max 72 timers negativ test eller være tidligere smittet med Corona. Dog er tidligere kønssygdomme nok undtaget. 

Derudover mener jeg også at medarbejdere, indehaver skal kunne fremvise negativ test max 72 timer gammel så der bliver travlt i testcentrene 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Agurken skrev, for 3 timer siden:

Ja hvis du kan fremvise dokumentation for, at være vaccineret, eller have en max 72 timers negativ test eller være tidligere smittet med Corona. Dog er tidligere kønssygdomme nok undtaget. 

Tåbeligt, det er nærmest som om aids herpes gonorre og andre kønssygdom er overflødig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
klinikfuckers skrev, for 1 time siden:

Tåbeligt, det er nærmest som om aids herpes gonorre og andre kønssygdom er overflødig 

Derfor er det en god idé at bruge gummi, også ved oral.  

Husk: Først tandbørste Oral B, dernæst Anal A. eller noget.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

De grønne massage steder vil sikkert stå med værn, men dem der har extra som primær service tvivler jeg stærkt på står med facemask under seancen - lol 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...