Hop til indhold
Herbertus

Kruså❤️Trans Leila❤️

Recommended Posts

Saw her post yesterday and fell in love. Looks like she normally lives in Germany since her SW profile still shows that she is in Germany. Sent her message yesterday but did not hear back.:)


 

Redigeret af Jok7r

Del dette indlæg


Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden skrev, for 5 timer siden:

Nej jeg har ikke besøgt hende. Men billederne er næsten for gode til at være sande. Så jeg ville ikke satse på du møder hende på billederne. Men hvis du gør så beret endelig om det :)

Nej jeg tror heller ikke det er den på billederne man møder, og derfor kunne det være rart at høre hvad man går ind til.

Ligesom Jok7r har jeg heller ikke fået svar, og så er det jo ikke nemt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jok7r skrev, for 6 timer siden:

Saw her post yesterday and fell in love. Looks like she normally lives in Germany since her SW profile still shows that she is in Germany. Sent her message yesterday but did not hear back.:)


 

What is a SW profile ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, for 7 timer siden:

Nej jeg tror heller ikke det er den på billederne man møder, og derfor kunne det være rart at høre hvad man går ind til.

Ligesom Jok7r har jeg heller ikke fået svar, og så er det jo ikke nemt.

Hvis du allerede nu er overbevist om at det ikke er hende på billederne, så forstår jeg ikke hvorfor du overhoved er interesseret i at møde hende? Hvornår har det været et tegn på kvalitet eller at hun ser godt ud at der benyttes falske billeder ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
KøbenhavnerSnuden skrev, for 6 timer siden:

Hvis du allerede nu er overbevist om at det ikke er hende på billederne, så forstår jeg ikke hvorfor du overhoved er interesseret i at møde hende? Hvornår har det været et tegn på kvalitet eller at hun ser godt ud at der benyttes falske billeder ?

Det er jo derfor jeg efterspørger om der var nogen der havde lidt info ;-)  Men er da enig, sandsynligheden er ret lille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...