Hop til indhold
dims

Er hun til at stole på?

Recommended Posts

Jeg faldt over hende her Smukkeisa men hun kræver halvdelen forudbetalt på mobilepay. Er der nogen der har prøvet hende og kan sige god for hende?

Jeg er skeptisk overfor dem som kræver forudbetaling da de jo kan undlade at dukke op og dermed snyde. 

 

Undskyld hvis jeg har lagt tråden i forkert forum! Venligst fortæl mig hvor jeg skal lægge den hvis dette er det forkerte sted 

Redigeret af dims
Manglede undskyldning

Del dette indlæg


Link til indlæg
dims skrev, for 33 minutter siden:

Jeg faldt over hende her Smukkeisa men hun kræver halvdelen forudbetalt på mobilepay. Er der nogen der har prøvet hende og kan sige god for hende?

Jeg er skeptisk overfor dem som kræver forudbetaling da de jo kan undlade at dukke op og dermed snyde. 

 

Undskyld hvis jeg har lagt tråden i forkert forum! Venligst fortæl mig hvor jeg skal lægge den hvis dette er det forkerte sted 

du kan trygt sende penge til mig .... så henter jeg med hende på min rensdyrslæde og køre hende hjem til dig 

;) 

Redigeret af peter.c

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BlackStockings

Send også gerne penge til mig, du kan sagtens stole på mig .:lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

One Cent in advance I would put under the same odds as inheriting a Nigerian Prince's fortune.

Just... Don't !

There's Never Ever any reason what So Ever to pay in advance.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jern Henrik skrev, for 4 timer siden:

Som andre allerede har sagt:  NEJ NEJ NEJ! Tænk med hovedet - det største af dem  :)  

Jeg er som jeg skrev skeptisk omkring dem som vil have forudbetaling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...