Hop til indhold
Taurus

Ubrugbare annoncer

Recommended Posts

Jeg kan ikke forstå, at I kører med ubrugbare annoncer!? Som eksempel for den model, der kalder sig "Lou" i Herning. Hun har ikke været i landet i næsten 2 måneder, da hun skulle have monteret "forlygter". Hun er nu vent tilbage med resultatet og et andet navn, kan jeg se på en anden internetside, som jeg tror, I samarbejder med eller ejer (annoncelight). Hvad med at rydde op?

Der findes også internetsider i DK, hvor man på datoen kan se, at de er urgamle. Det er ren blændværk, så det skal se ud, som om de har annoncekunder.

I Polen kører "roksa.pl" med en anden fidus: Samme pige har 3, 4 eller flere annoncer med forskellige modelnavne på samme side. Det gælder navnlig for mindre byer. Nøje studium af fotos samt vægt og højde afslører det dog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Taurus skrev, for 3 timer siden:

Hvad med at rydde op?

Pigerne har vel betalt for at annoncerne skal løbe et stykke tid. Gratis annoncer skal derimod fornyes dagligt ved midnat - så det vil jo hurtigt ordne sig selv ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Taurus skrev, for 3 timer siden:

Jeg kan ikke forstå, at I kører med ubrugbare annoncer!? Som eksempel for den model, der kalder sig "Lou" i Herning. Hun har ikke været i landet i næsten 2 måneder, da hun skulle have monteret "forlygter". Hun er nu vent tilbage med resultatet og et andet navn, kan jeg se på en anden internetside, som jeg tror, I samarbejder med eller ejer (annoncelight). Hvad med at rydde op?

Der findes også internetsider i DK, hvor man på datoen kan se, at de er urgamle. Det er ren blændværk, så det skal se ud, som om de har annoncekunder.

I Polen kører "roksa.pl" med en anden fidus: Samme pige har 3, 4 eller flere annoncer med forskellige modelnavne på samme side. Det gælder navnlig for mindre byer. Nøje studium af fotos samt vægt og højde afslører det dog.

Kære Hr. Taurus

Jeg kan godt forstå at det er fuldstendigt utilgiveligt, at en polsk side bruger sådan en fidus med at bruge den samme pige flere steder og så med forskelligt navn.! Føj dog!

Jeg vil straks anbefale dig, at skrive til internetsiden og klage over deres måde at vildlede, de stakkels gæster der besøger deres side! (jeg kan forstå du snart skal til polen?)

Om ikke andet så skriv straks til dem ......helst så de forstår det....på polsk! Her sidder du som en dansk mand og bliver snydt, det kan da ikke have sin rigtighed.

De bør skamme sig!

:D:ph34r::ph34r::ph34r:

Ærbødigst.

Gudinde Lady Cherie...Hex af Guds Nåde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mine svar:

1) Har ikke nævnt noget om en "Alice". Hun ser heller ikke særlig polsk ud.

2) Jeg har været i 12 forskellige polske byer. Zamosc, Krakow og G'dansk var de mest spændende. Da jeg planlagde en tur til Krosno (hvor petroleumslampen blev opfundet), opdagede jeg fidusen på roksa.pl.

3) Mit anliggende var bare at bede internetsiderne rydde op, så man ikke spilder sin tid. Mit indtryk er, at de bare hugger bevidstløst hos hinanden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady Cherie skrev, for 19 timer siden:

Kære Hr. Taurus

Jeg kan godt forstå at det er fuldstendigt utilgiveligt, at en polsk side bruger sådan en fidus med at bruge den samme pige flere steder og så med forskelligt navn.! Føj dog!

Jeg vil straks anbefale dig, at skrive til internetsiden og klage over deres måde at vildlede, de stakkels gæster der besøger deres side! (jeg kan forstå du snart skal til polen?)

Om ikke andet så skriv straks til dem ......helst så de forstår det....på polsk! Her sidder du som en dansk mand og bliver snydt, det kan da ikke have sin rigtighed.

De bør skamme sig!

:D:ph34r::ph34r::ph34r:

Ærbødigst.

Gudinde Lady Cherie...Hex af Guds Nåde

Hva søren din gamle hex, er du her stadig? Nå ja, hexe lever jo evigt. 
Og sarkasmen er ikke blevet rusten siden sidst.  
Husk at få serviceret kosten, og få noget godt sex. Begge dele modarbejder alderdommens tristesser. 
Møsser 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Taurus skrev, for 5 timer siden:

Mine svar:

1) Har ikke nævnt noget om en "Alice". Hun ser heller ikke særlig polsk ud.

3) Mit anliggende var bare at bede internetsiderne rydde op, så man ikke spilder sin tid. Mit indtryk er, at de bare hugger bevidstløst hos hinanden.

Det er vist et par år siden Alice kunne besøges i vejle, så gir dig bare ret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Ednukeroh

Der er rigtig mange gamle annoncer derinde. Annoncer som er måneder, hvis ikke år, gamle. 

Det er lidt underligt, eftersom AL bliver kørt rimelig flydende. Hvorfor ikke også gøre det med annoncerne på den her side? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Taurus skrev, den 23.3.2021 at 16:15:

Mit anliggende var bare at bede internetsiderne rydde op

Men du mangler nok at forklare, hvordan de skal gøre det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Advarsel skrev, for 17 timer siden:

Men du mangler nok at forklare, hvordan de skal gøre det?

Forklarer du mekanikeren hvordan du synes han skal lave din bil?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Don T skrev, for 51 minutter siden:

Forklarer du mekanikeren hvordan du synes han skal lave din bil?

Nej, for det reklamerer mekanikeren med at han selv kan finde ud af. Omvendt har jeg ikke set annoncesites reklamere med at de vil forhindre fx at en annoncør betaler dem for mere end en annonce.

Du eller OP må jo mene, at det er muligt, og at det er i sitenes egen interesse at få færre annoncer. Jeg vil tro, de godt kunne tænke sig en uddybning af, hvordan det hænger sammen.

Redigeret af Advarsel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...