Hop til indhold
james bond

Jeg er liderlig, og venter på dig! Som kan tilfredsstille mig. (viborg)

Recommended Posts

Hejsa... Når man nu bor i nærheden af Viborg, så er det jo dejligt at  nye piger dukker op... Og er der nogen der har haft råd til denne pige, man må jo gå ud fra det er godt til den pris :-) 

 

 

https://annoncelight.dk/showad/315112

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror jeg springer over:

Jeg er altid glat! Da det er skønnest :)
Jeg er 25 år. Bosat i 8800
viborg.
Jeg er smilende, venlig og dufter godt!
Og sådan ser jeg også helst du er :)

Alt er med 1 udløsning.
Ekstra udløsninger koster 300 kr pr.
Når udløsningen er kommet, er man færdige og tiden er stoppet :)

Mine priser:
Hele pakken: som inkludere:
sex, Blow, Slikkeri, handjob.

1. Hele pakken: 20 Minutter: 1.500 kr.
2. Hele pakken: 30 Minutter: 2.800 kr.

Er det noget hurtigt du har i tankerne?
Så er enkelte priser her:

Kun sex:
1. 15 minutter 1.000 kr.
2. 20 minutter 1.300 kr.
3. 30 minutter 1.900 kr.

Blow til dig eller slik mig.
1. 10 minutter 1.000 kr.

Købe et bad inden eller efter:
300 kr.

Ingen
anal tilbydes.
Vil du have anal skal du selv medbringe legetøjet.
Og dette vil koste 1.500 kr for Max 30 minutter.

Er du til
rollespil? Så tilbyder jeg også dette for en mer pris på 500 kr ved siden af normal prisen for det andet.

Jeg køre også gerne ud. Men dette tager jeg minimum 500 kr for indenfor 30 km.

Jeg overholder mine aftaler, så det forventer jeg også du gør. Kontakt mig kun hvis du er til en seriøs aftale.

Kontakt mig på min G-mail eller mobil nr:
G-Mail: [email protected]
Mobil nr: 42534892

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville ønske at vi havde en masse piger på Sjælland med de priser. Det må jo være himlen t/r - og med de 3-4 gange jeg plejer at komme, vil en eller 2 gange om ugen tage det værste tryk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt ærlig, er der VIRKELIG mænd der er så dumme at de vil betale så mange penge, jeg skammer mig virkelig, INTET kvindemenneske er de penge værd.......... føler mig total skidt tilpas.......Helt ærlig, er der VIRKELIG mænd der er så dumme at de vil betale så mange penge, jeg skammer mig virkelig, INTET kvindemenneske er de penge værd.......... føler mig total skidt tilpas.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Creta2 skrev, for 35 minutter siden:

Helt ærlig, er der VIRKELIG mænd der er så dumme at de vil betale så mange penge, jeg skammer mig virkelig, INTET kvindemenneske er de penge værd.......... føler mig total skidt tilpas.......Helt ærlig, er der VIRKELIG mænd der er så dumme at de vil betale så mange penge, jeg skammer mig virkelig, INTET kvindemenneske er de penge værd.......... føler mig total skidt tilpas.......

Der er uden tvivl kloge og intelligente mænd, der gerne vil betale de priser og for hvem det bare er et greb i lommen, og der findes kvinder, der kan tillade sig at forlange endnu mere, men det er ikke alle kvinder, der er de penge værd. På webcam er der flere kvinder, der forlanger både kr. 50 og 75,-/minutten - det er ca. 4000,-/timen - og det er ikke ualmindeligt for high-end piger, men derfor kan man jo ikke påstå, at de ikke er de penge værd, da det altsammen er et spørgsmål om udbud og efterspørgsel.

Nogle køber også en dyr bil, men fordi jeg ikke har råd til den - ville jeg ikke påstå den ikke var pengene værd - jeg ville bare synes min lille Fiesta måske ikke er så køn - men den er bedre at køre i ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Creta2 skrev, for 5 timer siden:

Helt ærlig, er der VIRKELIG mænd der er så dumme at de vil betale så mange penge, jeg skammer mig virkelig, INTET kvindemenneske er de penge værd.......... føler mig total skidt tilpas.......Helt ærlig, er der VIRKELIG mænd der er så dumme at de vil betale så mange penge, jeg skammer mig virkelig, INTET kvindemenneske er de penge værd.......... føler mig total skidt tilpas.......

det ved du ikke.... mon ikke det bare er bedre at sige.... det vil du ikke vil eller kan betale  de priser..  

dit indlæg virker som --- rønnebærrene er sure, sagde ræven da han ikke kunne nå dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...