Hop til indhold
Gotaroom3

Diskrete holdesteder

Recommended Posts

Hej, jeg er så heldig at skulle samle en sød sugarbabe op i min bil og hygge- det kommer til at foregå i kbh, men tænker det kunne være rart med råd til alle større byer :) er der nogle gode diskrete steder at køre hen hvor man kan få ordnet sin business uden at alle ser det eller der vader stimer forbi?:) 

Mange tak på forhånd ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Hvis vi herinde, skriver en masse steder, er de jo ikke diskrete mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den flittige skrev, for 4 minutter siden:

Hvis vi herinde, skriver en masse steder, er de jo ikke diskrete mere.

Det kan du have ret i, søgte måske bare råd men kan godt se det ikke giver den store mening - jeg sletter tråden - når jeg finder ud af hvordan

Redigeret af Gotaroom3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Gotaroom3 skrev, for 43 minutter siden:

Hej, jeg er så heldig at skulle samle en sød sugarbabe op i min bil og hygge- det kommer til at foregå i kbh, men tænker det kunne være rart med råd til alle større byer :) er der nogle gode diskrete steder at køre hen hvor man kan få ordnet sin business uden at alle ser det eller der vader stimer forbi?:) 

Mange tak på forhånd ;)

ja der er en del rigtig gode steder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gotaroom3 skrev, for 4 timer siden:

Mange tak på forhånd ;)

Hvis det er første gang med en sugarbabe, ville jeg søge et hyggeligt værelse på hotel eller via Airbnb - så sugarbaben kan se du godt vil ofre lidt på mødet, hun kunne slappe mere af og I rigtig kunne hygge ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...