Gotaroom3 18 Skrevet 22. Marts, 2021 Hej, jeg er så heldig at skulle samle en sød sugarbabe op i min bil og hygge- det kommer til at foregå i kbh, men tænker det kunne være rart med råd til alle større byer er der nogle gode diskrete steder at køre hen hvor man kan få ordnet sin business uden at alle ser det eller der vader stimer forbi?:) Mange tak på forhånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 22. Marts, 2021 Hvis vi herinde, skriver en masse steder, er de jo ikke diskrete mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gotaroom3 18 Skrevet 22. Marts, 2021 (edited) Den flittige skrev, for 4 minutter siden: Hvis vi herinde, skriver en masse steder, er de jo ikke diskrete mere. Det kan du have ret i, søgte måske bare råd men kan godt se det ikke giver den store mening - jeg sletter tråden - når jeg finder ud af hvordan Redigeret 22. Marts, 2021 af Gotaroom3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 22. Marts, 2021 Gotaroom3 skrev, for 43 minutter siden: Hej, jeg er så heldig at skulle samle en sød sugarbabe op i min bil og hygge- det kommer til at foregå i kbh, men tænker det kunne være rart med råd til alle større byer er der nogle gode diskrete steder at køre hen hvor man kan få ordnet sin business uden at alle ser det eller der vader stimer forbi?:) Mange tak på forhånd ja der er en del rigtig gode steder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14132 Skrevet 22. Marts, 2021 Gotaroom3 skrev, for 4 timer siden: Hej, jeg er så heldig at skulle samle en sød sugarbabe op i min bil og hygge- det kommer til at foregå i kbh, men tænker det kunne være rart med råd til alle større byer er der nogle gode diskrete steder at køre hen hvor man kan få ordnet sin business uden at alle ser det eller der vader stimer forbi?:) Mange tak på forhånd Hvis det er første gang med en sugarbabe, ville jeg søge et hyggeligt værelse på hotel eller via Airbnb - så sugarbaben kan se du godt vil ofre lidt på mødet, hun kunne slappe mere af og I rigtig kunne hygge 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg